Tyhmien kysymysten (kysyjien) kerho.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja gold, 15.12.2008.

  1. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

    ok, niin sen ajattelinkin olevan. ja jotkut kärsät taas vaativat tuon offsettia sisältävän keyn ? eli sytkän ajoitusta saa sen valinnalla muutettua asteittain?

    täällä törmäsin moisiin...
    vakio:
    http://www.mtscadparts.net/servlet/the- ... -no/Detail

    2* offset:
    http://tiny.cc/NcKLY
     
  2. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Mikä olis sopiva sisähalkaisija turboahtimelle tulevalle öljylinjalle? Jos ahtimelle tuleva öljylinja olis sisäh. 8.5mm AN6 letkua, niin tarviiko öljyn virtausta kuristaa?
     
  3. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Kuristus ahtimelle tulevalle öljyn määrälle on tehty laakeroinnissa ja kuristusta ei näin ollen tarvitse tehdä muualle. Näin ainakin kaikissa turboissa on ollut mitä vastaan tullut.
    Onhan se linja fiksu tehdä riittävän isosta kamasta että kylmä öljy saavuttaa nopeasti voitelukohteensa, tuo halkasija riittää aivan varmasti.
     
  4. sbf

    sbf Gearhead

    isot pojat on kertonu että jossain kuulalaakeriahtimissa tarvii öljynvirtausta kuristaa.
     
  5. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Okei, noi poislukien joissain tapauksissa :-?
     
  6. juko7

    juko7 Double Gearhead

    suomeksi kiila, vrt kiilaliitos akselilla. Saman saa aikaan hammaspyörällä jossa on useampi kiilaura. Lisäksi tarkentaisin että toi muuttaa nokan ajoitusta (ja tietty sitä kautta sytkän ajoitusta juuri siinä tilanteessa) mutta sytytyksen ja nokan ajoitus on kaksi eri asiaa.
     
  7. -nikke-

    -nikke- Gearhead


    Selvä juttu. Ei oo miulla noi hienoja ahtimia, eli yks jahkailun aihe vähemmi. :)
     
  8. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Tuosta kysymyksestä oli varmaa suurin kiire haihtunu ku on kirjotettu viime vuoden alkupuolella! :wink: Mut hyvä kuitenki et tuli siihenki selkiä vastaus :rotfl:
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Muistin, että tämmönen oli, enkä haulla parempaakaan löytänyt, niin kysytään tässä.

    Täällä on paljon ton käyttäjiä, niin ajattelin kysäistä.

    Saako tuohon aijaa.comiin päävalikon ja alavalikot?

    Esim. entiset autot, ja oma kansio niille. Toinen päävalikko nykyiset autot, ja oma kansio jokaiselle?

    Tai onko joku parempi ilmainen kuvasivu, johon voi satoja tai tuhansia kuvia laittaa?

    Löytyykö Kuvablogin vertaista nykypäivänä?
     
    Muokattu: 31.8.2019
  10. Stang 72

    Stang 72 3rd gear

    Aijaassa on käytetty sanaa albumit kansioista ja niitä voi lisätä kun kirjautuu ja klikkaa oikealta alempaa sinistä Lisää uusi albumi painiketta
    Toimii albumit välilehdellä ja Albumissa sisällä

    [​IMG]
     
    viikinki75 tykkää tästä.
  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Kiitos edellisestä Stang 72.

    Seuraava kysymys.
    Miten saan albumin julkiseksi? Mulla jää vaan lataamaan/jumiin.

    Valintaruudun alakulmassa lukee "tallenetaan..", eikä siitä muuksi muutu.
     
    Muokattu: 6.9.2019
  12. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Saako tuota sivua julkiseksi?
    Lähetin kysymyksen sinne aijaallekin, mutta ei ole vastausta kuulunut.
     
  13. Stang 72

    Stang 72 3rd gear

    Tämä taitaa olla sellainen ruohonjuuritason palvelu, ei ehkä kannata kovin tärkeitä tai muuten paljon liikennettä vaativia kuvia latailla.
    Maksullisista tai muuten vakaista palveluista ei ole kokemuksia.
     

Kerro tästä muillekin!