Uudet kiihdyttimet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja plosil-1, 10.2.2006.

  1. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa kilpaa ajamassa ja homma oli nii hauskaa etten edes oo ymmärtäny hävetä mun huimia varttiaikoja (paras 14,3...!) mutta kyllä kannatti! Eikä tuolla kisaympyröissä muut kuskitkaan tunnu kattovan nenänvartta pitkin vaikka radalle tulee vähä laiskemmallakin autolla. Pääasia että osallistuu ajamiseen.
    Pahimmat arvostelijat ja "kovimmat kuskit" tuntuu aina olevan siellä katsomon puolella.. :wink:

    ..ja pitäähän jonkun olla se viimeinenkin! :oops: :rotfl: :rotfl:
     
  2. ere

    ere Gearhead

    g

    Ei tullut uutta kalustoa talven aikana, pitis myydä et voi ostaa.
    NovaD näkyy nurkassa vielä olevan, elikkä sillä sit ainakin yks kisa
    jossain missä vaan vaan ajaa saa, tai niin monta ku koneet vaan kestää.
     
  3. Gummisetä

    Gummisetä 3rd gear

    Meillä tiimi ollut ihan kiitettävän toimelias, Chevelle toivottavasti tekee paluun D:hen tänä kesänä, muutamien vuosien jälkeen.

    Nyt vaan mallia vapari(ei yhtäkään turboa) :-?

    Näillä näkymin Camino siirtyy uusille omistajille.
     
  4. plosil-1

    plosil-1 3rd gear

    Kuvia laitan lähiaikoina www.pjp.fi Tekniikka on siirtynyt eskosta skeidaan ja se on 14.4. helsingin näyttelyssä ajokuntoisena esillä!
    Yksi projektikuva laitettu!
     
  5. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Yritetään tulla keventämättömällä '79 Olds Delta 88: lla ajamaan "lentokenttä"-brackettia. Kulki 17.9.2005 Alastarolla "vain" 13,76 sek ja 158 km/h. 462 cid BBO + TH350 + 3,90 + lukko + 245 takarenkaat.

    P.S. Täytyykö katuslicksien kanssa käyttää teräsvetareita?
     
  6. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Vielä toistaiseksi ollaan tulossa valiantilla D:hen ens kesänä, ellei mitään ihmeellistä satu (varmaankin häntäpään valvojaks). Tämähän ei nyt sitten ole uusi vehje kun fhra:n street cuppia on ajettu ennenkin, mutta C:ssä ja vissiin 15 vuotta sitten viimeks.
     
  7. Olli_

    Olli_ 1st gear

    Löytyykö seuraavien sääntöjä netistä: Street C:lle tai Street D:lle on Pro ET / Sportsman ET
     
  8. triniemi

    triniemi Gearhead

    Ei varmaan virallisia vielä löydy kun FHRA ei oo julkassu vielä 2006 sääntökirjaa, mutta idea on tosiaan oviautolla 12.00 ja hitaammat bracket racing. Kovin kummosia turvavehkeitä tohon ei vielä tarvi.
     
  9. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    mahtaakohan myös herra niemi esiintyä radalla tänä vuonna, nettilässytämisen lisäksi.

    H.S
     
  10. always bb

    always bb Gearhead

    Petri kuule---sähän olet ollut kanssa ahkerana scodillakin kanssa, onneksi on tulossa porukkaa kapinoihin, niin itse voin ehkä laistaa.
     
  11. Fastback

    Fastback Gearhead

    mitä on tullut seurattua niin kyllä se sieltä joskus tulee - hitaasti ja tappavan varmasti.
     
  12. triniemi

    triniemi Gearhead

    Tulee sitten jos tulee, siihen asti lässytellään.
     
  13. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    no niin,
    nyt on fyyran kilpailijalisenssi maksettu ja pitäis laittaa hakemus akk:lle jotta pääsis c-ryhmään mukaan.blower-moottori odottamassa toisia kausia koska sillä kuulin että 350+blower=d-ryhmä.olis tarkoitus aloittaa ainakin tosta pikkulohko ryhmästä.joten 350 moottori työn alla parasta aikaa.tarkoitus useampaan sm- ja wcsc-kisaan tulla mukaan.saa bräketti jäädä mun osaltani hetkeksi.
    ja autona edelleen -57 letukka.
    ja kuten käkö sen sanoi:kaavion vipana on kivaa,jonku sielläkin pitää olla!! :rotfl:
     
  14. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Taitaakin tulla kova kilpailu viimesestä sijasta :D
     
  15. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Koskahan tuo on muuttunut, että blowerin kanssa pitäis pikkulohkon D-luokkaan mennä? Eikoinaan ei tarvinut, se koski vain turboja. Olsbon Vesahan ajeli vielä jokunen vuosi takaperin pumppu chevy 2:lla C:ssä.
    Ja pikäinen tarkistus sääntökirjasta; roots ahtimella varustettu 4-6 litranen ajaa C:ssä.
     
  16. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    tossa joku aika sitten(n.2kk) sitten kyselin fyyralta lisätietoja ja siinä kavi ilmi että hammastanko sääntö tultaisiin poistamaan(näin ymmärsin)2006 kaudelle ja että 350+blower on sama kuin d-ryhmä.
    samapa tuo mulle siinä vaiheessa kun pumppu keulalla että kummas ryhmäs sitä ollaan.hauskinta vaan on se että westcoast kahinoissa saa olla c-ryhmässä ja sm kisoissa d-gruppe.ameriikan meininkiä kun on 2:et numerot kyljissä :rotfl:
     
  17. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Voin yhden kauden kokemuksesta sanoa että ihan ok. Se on vähä niinku intti, ei siellä oikeasti haluais olla mutta kun asennoituu oikeanlaisella huumorilla nii se on loppujen lopuks ihan hauskaa ja jälkeenpäin siitä saa veistettyä vielä monet naurut! :rotfl:

    Sitäpaitti ajattelin kyllä pitää kiinni saavutetusta paikastani kyllä tulevankin kauden aikana, ei tohon mun autoon nyt niin paljoo hokkuspokkusta oo tehty että mun osalta tilanne mihinkään muuttuis..!
     
  18. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    pitäisköhä alivälittää ahto moottori oikein rankasti 2007 kaudelle niin sais rinnewoodin kanssa kilpailla tosta jumbosta?nopeempi maksaa kahvit... :D
     
  19. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Kaffi panoo närästään jos sitä liikaa juo mutta jos nopeempi maksaa nii eihän se multa pois ole..! :wink:
    Et varmana saa seevua niin paljoo aliviritettyä että mä puikilla ohi menisin!
     
  20. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    pitää nypätä pari tulpankohtoa pois ni ei varmasti voita buikkia!
     

Kerro tästä muillekin!