Uusi kompura ilmastointiin Camaro 86

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja palotila, 31.3.2011.

  1. palotila

    palotila Gearhead

    Vanha kompura vuotaa kaasut ulos ilmeisesti hihnapyöränpaikkeilta. Vuotokohta näkyi lampulla. Mikä olisi edullisin tapa korjata tuo jos haluaa ilmastoinnin toimimaan?
     
  2. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Kompuran akselintiivisteen vaihto(löytyy ainakin meidän työmaan kautta).
    tiiviste maksaa noin 30e ja vaihtotyö(öljyn+muut tiivisteet ja tarvikkeet+koepaineistus kompuralle) noin. 50-70e.

    Silti ei voi olla varma kuinka kauan kestää koska kompurahan kuitenkin muuten vanha ja akseli saattaa olla kulunut myös tiivisteen kohdalta joten..

    Mutta kun tilaat jenkeistä tehdaskorjatun kompuran joka maksaa tänne tuotuna alle 200e niin suosittelen sitä.

    Olen itselle nyt muutaman eri GM:n kompuran tilannu niin aina on jäänyt kuluineen ja tulleineen alle 160e.
     
  3. shtk84

    shtk84 1st gear

    Ihan uteliaisuutta kyselisin samasta aiheesta. Onko noissa kompuroissa suuria eroja? mulla on vanissa vonkunu pellin alla kohta vuoden kompura ja oon suunnitellu uuden hankintaa. Suomessa vain hinta sen verran suolainen et tarttis tilata ison veden toiselta puolelta. Olis kiva jos joku viisaampi osais sanoa minkälaisen kompuran tarttis tilata. Auto siis uusikoppainen vani (vm-96) 305 ruiskukone.
     
  4. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Ainahan tehdaskorjatuissa on omat riskinsä, välillä tulee vastaa niistä tosi ..skaa laatua.
    Mutta yleisesti ottaen on ollut hyviä paitsi FOUR SEASONsin kompurat.

    Mulla on nyt itellä ollu muutama Proliance air(muistaakseni kirjoitettiin tollain) tehdaskorjattu ja on ollu hyvää laatua.

    Jos haluaa säästää niin ebaysta tehdaskorjattu tilaukseen niin eiköhän se siitä.
    Yleensä on ollut siellä olevilla liikkeillä läh.kulutkin halvemmat kuin esim. Rockautolla tai Summitilla.
     

Kerro tästä muillekin!