V8&Gti 18.8-07

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopoilija, 12.8.2007.

  1. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Taitaa mennä kampiakseli uusiksi vai kerkesikö kauankin pyöriä ilman öljynpaineita?

    Noo nyt sitten teet entistä paremman motin ensikesän rientoihin :wink:
     
  2. sibe70

    sibe70 Gearhead

    ehti se kai jonkun aikaa käymään ilman öljynpaineita. joo ei taida laakereilla mennä.
    no katsotaan kun tulee aikaa ja inspiraatio.
    ens kesänä siten taas.
     
  3. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Aikaahan on mutta mistä se inspiraatio :lol: Niin ja koneistus on myös kallista puhumattakaan uusista osista :odroll:
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tänä päivänä, kiitos Kiinalaisten, alkaa olla niin, ettei enää aina kannata koneistaa noita vanhoja kamoja. Hioa ehkä vielä kannattaa, mutta täyttöä jos vaatii, ni melkeen tulee viisaammaks laittaa uus. No, noit sattuu, kylä se siitä.
     
  5. sibe70

    sibe70 Gearhead

    joo, ei maailma tohon kaadu.
    tänä kesänä ei vaan enää liiku.
     
  6. daimler

    daimler 1st gear

    Ei niillä renkailla voinut enää edes sudiskella... Olis tyhjentyneet alle! ja vanhan englantilaisen pellit olis putoilleet niissä tärinöissä :D
     
  7. Sapru

    Sapru 1st gear

    Ja tuloksista löytyy...

    nimiä ja mp / autotietoja voipi päivitellä:

    webmaster@fhra.fi


    t. Hanski
     
  8. turbofriik

    turbofriik 1st gear

    Oliskohan tulokset mahdollista saada järjestettyä ajan mukaan eikä kilpailunumeron? Autot ja pyörät kun vielä erikseen niin hivottais täydellisyyttä..
     
  9. Ck

    Ck Gearhead

    Autot ja pyörät vois laittaa erikseen mutta muuten järjestys voi olla vaikka sikinsokin. Eihän tuolla oo tarkotus kilpailla kuin itseä vastaan. 8)
     
  10. Saku

    Saku 3rd gear

  11. Henski

    Henski 1st gear

    Täytyy kyllä sanoa, että on ihan viimevuosina lisääntynyt nämä tosi ripeät "real katuvessat". Voishan ne käydä ihan oikeissa kisoissakin suhailemassa, ihan vaan vaikka hyvien rataolosuhteiden vuoksi. Ainakaan etelän lentokentillä(Pori poislukien)noilla ei pääse lähellekkään sitä mihin on potentiaalia...

    128 Rambler American -65 355 cid Anne Hellström Ilmarinen 10.085 216.73
    108 Chevrolet Chevelle -66 468 cid Mika Rajamäki Seinäjoki 10.092 215.53
    125 Chevrolet Chevy II -63 355 cid Janne Haapala Mellilä 10.093 217.25
    179 Chevrolet Chevelle -64 454 cid Petri Väisänen Nurmijärvi 10.106 216.37
    137 Ford Escort -74 2.0 Turbo Marko Järvelä Sääksjärvi 10.184 219.55 10.184
    150 Vw Kupla -51 Juhani Jyränkö Mäntsälä 10.487 198.57 10.487 198.57
    132 Chevrolet Chevelle -73 454 cid Jarmo Tervonen Kalanti 10.817 208.19 10.817
    122 Chevrolet Chevelle -72 454 cid Kimmo Hovi Loviisa 10.845 204.17 10.845
    191 Plymouth Duster -70 477 cid Esa Lehto Kausala 11.290 194.86 11.290
    123 Ford Escort -75 2.0 l Tom Collanus Orimattila 11.301 212.28 11.301
    111 Chevrolet Camaro -71 454 cid Tuomo Noukkala Lahti 11.313 196.39
    227 Plymouth Duster -70 340 cid Åke Svens Vammala 11.420 203.37
     
  12. triniemi

    triniemi Gearhead

    Mä kattelin listoja taas sillä silmällä että jokaiseen ET-ryhmään löytyis tuoltakin paljon kalustoa. Osallistumiskynnystä pitäis kai saada edelleen alaspäin, mä en vaan heti keksi että miten.
     
  13. Henski

    Henski 1st gear

    Joo ryhmä kun ryhmä, jos vaan kiihdyttely enemmässä määrin kiinnostaa.
     
  14. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Rakentaa rampin?

    Mut kovatasoiset näyttäis olleen, nopeeta 12-13 sekan kalustoa pilvin pimein. Tota ET ja super pro ge et brakettia pitäiskin saada paremmin markkinoitua ton tuning väen joukossa, ei näistä kermapersejenkkiäijistä taida olla kisakuskeiks ton enempää? Toi lisenssiuudistus kyllä ennemminkin on nostanut sitä kynnysyä, kuin laskenut, mutta sen kuin sais iskostettua mieliin, ettei se lisenssin hommaaminen ole mitenkään ylivoimaista. siitä se mun mielestä on nyt pitkälti kiinni.
     
  15. Sapru

    Sapru 1st gear

    Koska kyseessä ei ollut (eikä ole jatkossakaan) kilpailutapahtuma, niin olemme järjestäneet annetun ajonumeron perusteella.

    Jokainenhan voi sorttailla ko taulukon sitten haluamaansa malliin. Järjestäjän toimesta on tuo ko listaus.


    Hanski
     
  16. Slow66

    Slow66 1st gear

    Tämä kermapersejenkkiäijä on ainakin aikomuksessa tulla ensi kesänä radalle, ihan oikeisiin kisoihin asti. Mihin kisoihin ja mihin ryhmään on vielä auki. V8/GTI-päivä sopi tällä kertaa hyvin juuri valmistuneen auton testaamiseen.

    t: kermaperse autosta 108

    PS. Lentokenttäratojen pidosta muuten sellainen huomio, että Kalajoella WCSC-finaalissa Hape taisi ottaa 1.26 60 jalkaisen...
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mainiota. :rotfl: Tuttu auto muuten, harmi, että nyttemmin "pilattu" :rotfl: Oli vaan niin hienon kulahtaneessa orkkiskuosissa.
     
  18. valiant65

    valiant65 Gearhead

    "Avoimien ovien päivät" ja ilmasta kahvia ja pullaa ja makkaraa, nehän liikuttaa isompiakin ihmismassoja :D
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Gearhead

    Hyvä, hyvä. Lisää REE ryhmäläisiä real street vessoja vaan mukaan kisoihin :D Tänä kesänä meidän pikkukakkonen on tainnutkin olla ainoa kauden aikana kisojen lisäks myös kadulla ja cruisingeissakin pyörinyt moinen laite ja samalla linjalla jatketaan :wink:
    Viime cruisingin yhteydessä tulikin tehtyä ihan oma-alotteisesti sellanen joskus street-kisoissakin käytännössä ollut "katukilpurin maantietesti" ja hyvin sillä körötteli ainakin nyt sellasen 40-50 km lenkin :rotfl:
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ette jatka, finaaleissa se ei oo ainoa :rotfl: Eikä varmasti myöskään hitain :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!