Vakuutus Venäjälle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Suburi95, 30.1.2004.

  1. Suburi95

    Suburi95 Double Gearhead

    Paninpa tässä viimein merkille , että vennäinmaalle kun vaatii iipat liikennevakuutuksen kaikille rajan yli pyrkiville , meikäläisen 190 horsen dieselistä hlö-tai pakuna menis vakuutusmaksua 204€/6kk.
    Ähä!
    Sepäs on KA ja <10t kantavuuden KA:sta vakuutus onkin 133€/6kk.
    Että sikäli..
    Onko se ryseliinidiiseli se arvoista , mutta venkolla näkyy tankkaavan miljoonan rekatkin..
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Varo ettei se ryssändiisseli hajota/tuki sun konetta tai ruiskua. Tiedä mitä paskaa niillä on huoltsikoiden tankeissa veden lisäksi.
     
  3. Suburi95

    Suburi95 Double Gearhead

    Tästähän keskusteltiin aiemmin , oliko jotakin 2t-öljyn yhteydessä.
    Epäilyttäviä litkujahan ryssillä on,mutta ei mun edellinen (HJ61) ollut moinaakaan , paitsi jos talvella sai kesälaatua.Mut HJ onkin mekaaninen ohjauksiltaan, liekö niin tarkka..
    Mut karkasi aiheesta.
     
  4. petro_din

    petro_din Gearhead

    ehkä aiheen vierestä mutta nätisti ainenki ruisku 2.0 opelin kone pyöri venäläiselläkki.. ehkä sieltä pari hepoa karkas mutta kyllä se ihan riittävän suorituskykynen oli vielä jokapäiväseen ajoon ja toimi talvellaki... ei oo jäät koskaan kolissu tankissa ja ei ollu etes huoltsikoilta ostettua gasoa :smile:
     
  5. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Ostin pari viikkoa sitten ekan kerran "ei-huoltamo" bensaa. Tuoksui voimakkaasti tolueenille. Ja pakkasella auto alkoi käyttäytyä kummallisesti, ihan kun kiihdytyspumppu olisi lakannut toimimasta auto sammui kesken ajonkin, kun kaasua polkaisi liian nopeasti. Myös uudempi käyttö auto ruiskulla ei lähtenyt enää ekalla starttauksella käyntiin. No nyt on muuta bensaa tankeissa ja autot pelaa niin kuin ennenkin. Tästä lähtien bensamittarin täytyy olla pihalla eikä missään tallissa ennenkuin ostan bensaa itänaapurista.
     

Kerro tästä muillekin!