vanda cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja jaketin, 12.8.2008.

  1. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Noi rajoittajaan paukuttelijat on se syy, minkä takia toi pian loppuu kokonaan. Se kuuluu niin paljon pidemmälle, kun pelkkä kuminpoltto. Ja vaikka kuminpoltto kuuluisikin, niin se ei ole niin häiritsevää, kun se "ammunta".

    Noille paukkuputkiääliöille on ihan oma tuningtapahtumansa.
    Ei tarvitse tulla vanhaa hyvää cruisinkia pilaamaan.
    Paukutelkoot vaikka siellä Rusan Shellillä niin paljon kun sielu sietää.
     
    Mija, fenix, Volvo_5.7 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Kananmunia paukuttavaan autoon heittäminen voisi vähentää sitä ääliömäisyyttä.

    Vaikka en yleensä tämänkaltaista toimintaa kannata, niin tässä tapauksessa kyllä.(niin paljon tuo vituttaa):poff:

    Taidan olla vanhanaikainen, mutta mun mielestä ennen ei saanut missään nimessä hakata rajoittajaan. Se oli merkki osaamattomuudesta/virheestä.:odoops:
    Joko vaihdoit vaihdetta isompaan, tai säännöstelit jalalla kaasua. Rajoittajaan hakkaaminen oli lähinnä :oops::rolleyes:o_Onoloa.

    Ps. Sori avautuminen, mutta näin kännipäissään vituttaa nykyinen toiminta. :argue: varsinkin, kun muistelee entisajan Vantaan cruisinkeja, joka oli lähes puhtaasti jenkkiautotapahtuma.

    Ja noiden paukuttelijoiden toimesta loppuu pian koko homma.:soosoo::odcry:
     
    Muokattu: 29.8.2023
    Mija, maxvo2, Ace66 ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ok. Siitä vasemmanpuoleisesta risteyksestä pääs muuten jonottamatta ulos suurimman osan ajasta milloin oli toi "ruuhka".
     
  4. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Jos oli ihan oikeassa reunassa, niin varmaan. Jos olit vaikka keskivaiheilla mitä väliä tahansa, niin jonot kulki oikealle. Huono siinä on "vastakarvaan" lähteä. Olen itsekin sieltä joskus lähtenyt, kun auto ollut siinä vieressä.

    Nyt olin oikealla takanurkassa. Hieman aikaa kesti, ennen kun pois pääsi.

    Ps. tuossa helehan videon lopussa näkyy se heiluttelijamuija. Ihan jees sillon kun on liikennettä paljon. Mutta katu oli tyhjä, niin en ymmärrä oikealle "määräystä".
     
    Muokattu: 29.8.2023
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mä oon ajanu vastakarvaan tuossa ilman ongelmia, onhan niissä parkeissa leveytttä.
     
  6. heleha

    heleha Gearhead

    Muutama vuosi käynyt tuolla ja en ymmärrä miksi piti kääntyä oikealle, kun vasemmalla ei auton autoa..
     
    Muokattu: 30.8.2023
  7. yks vekkulipoju

    yks vekkulipoju 1st gear

    jaahas se olis tänään taas tää nyky cruising aika taulu on vähän outoa minulle joten kysytääs viisaamilta taas tyhmä kysymys mihis aikaan tonne heurekalle alkaa harraste härvelit valumaan paikalle.huomannut olen toki että 8 -10 kaikki katoaa kun joku antaisi käskyn nyt kotiin saunan ja eukon lämmitykseen.joku aijemmin mainitsi että joutuu jopa odottelemaan ja jonottelemaan parkkiksen perältä noin tunin kotiinlähtiessä mielestäni aikoinaan kun kaikki tuli ja meni oman aika taulun mukaan niin tätä en huomannut tosin se oli 2000 luvun vaihteessa.eikä tää nyky aikataulu idea nyt äly montaa vuotta oo minusta ollut.toinen tyhmä kysymys on miten tänne ladataan kuvia jos haluaa.yritin tosta kuvan tapaiseta ikkunasta ton pallo pään vierestä.rupes kyseleen jotainn osoitetta no en siihen omaa koti osoitetani ruvennut kirjoitaa muuta en tiedä.kiitos ja anteeksi tyhmyyteni.myös kirjoitus virheitä ja kielen oppi virheitä pitää kirjoituksissani olla ja on tahallaan että viisaampia vituttaa ja on taas yksi aihe vittuilla ja viisastella
     
  8. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Paikanpäälle kannattanee tulla ajoissa, varmaan jo 18:00 on parkissa hyvin autoja. Ikinä en ole itse ehtinyt paikalle "liian aikaisin". Kotiin kannattaa lähteä kun siltä tuntuu, mielummin kuitenkin ennen kuin muut siihen kehottavat.

    Kuvan saat lisättyä pallopään vierestä, mutta kuva pitää olla ladattuna ensin jollekkin toiselle sivustolle. Eli sä vaan linkität sen kuvan tänne. Kuvaa et voi ladata tälle sivustolle. Ohessa esimerkkikuva jossa yhdistyy kruisaukseen väärän maalainen ajoneuvo sekä kohtuuttoman myöhäinen kotiinmenoaika.

    [​IMG][​IMG]
     
    JYR ja Hai tykkäävät tästä.
  9. Patwh

    Patwh 3rd gear

    Mika.V, JYR, juhi71 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Yks vekkulipoika kurkkaa sekalaista / testit /, ketjusta joku kuva laitto., tai jotain sinnepäin. Oon sinne laittanut videon miten saa kuvan näkyviin aijaa.com in kautta.
    En osaa laittaa tähän suoraa linkkiä.
     
  11. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Videoo burnailuista :odcool:
     
    Tunaman tykkää tästä.
  12. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

    Syyskuun cruisaus-pätkää Heurekalta |Osa 1|

     
    sbc350 ja Fuselage tykkäävät tästä.
  13. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

    Ja sitten syyskuun cruisaus-pätkää Osa 2:

     
  14. 1320

    1320 Gearhead

    Koko kesänä ei huvittanut käydä Vantaa Cruisingissa pizzapepejen/mutiaisten/tuninkihimmelien vingutuksia kattelemassa, nyt syyskuussa tuli käytyä. Positiivisena juttuna, ehkä noita oli vähän vähemmän kuin keväällä, mut senverran paljon niitä oli vieläkin että taas voi hyvillä mielin pitää vähän aikaa taukoa. Tosin talvellahan tuolla on hyvä käydä, kun noi kaikenmaailman säätäjät loistaa poissaolollaan.:odwink:

    Tuossa kuitenkin muutamat kuvat: https://tapahtumakuvia.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat+2023/Cruisings/Vantaa/Vantaa+Cruising+15.9.2023/

    Ja burnisvideo mistä ei tarvi kelailla noita romuautojen huudatuksia.:odwink:
     
    juhi71, Fuselage, 4337 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. max

    max Double Gearhead

    Juu,ei oo punaniskan elämä helppoa tässä muuttuvassa yhteiskunnassa.
    Alamaailman herruus valumassa moottoripyörä miehiltä eksoottisille kavereille ja ruisinkit samoin.
    Mihin tässä vielä joudutaan?!
     
  16. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Lainaamaan jenkkiä räppivideoon.
     
  17. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead


    No no… jotain rajaa…o_O
     
  18. Fileeraus

    Fileeraus 3rd gear

    Liekö kylmä ollut asialla kun parkkis tyhjänä klo 20?

    Burnisvideota:

     
    zet28 tykkää tästä.
  19. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Vieläkö on vantaalle mänijöitä? Ite aattelin käydä pyörähtämässä kun tietkin on sulat ja keli hyvä
     
  20. Arkkumies

    Arkkumies 3rd gear

    Jukka_S, kerkko ja Fuselage tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!