Vanhoja salolaisia autoja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Fleetline, 10.10.2003.

  1. roope68

    roope68 Gearhead

    Eiks Finnoilit ollut sinivalkosia...
     
  2. bathory

    bathory Gearhead

    Yritin googletella Finnolia kanssa kyllä!

    Joo soitin varmistin ja kuulemma E-huoltamo! Eli Finnoil?
     
  3. lordC

    lordC Gearhead

    Ikään kuin joo. E-öljyt oli punavalkosia. Valkoinen E punaisella pohjalla (?) ja niistä tuli sitte finnoileja. Värit vaihtu sinivalkosiks.
     
  4. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mun eka jenkki oli kulta valkonen 1964 Galaxie 500 2dr HT..
    Syksystä 1990 - kevääseen 1991 galaxiella ajelin , ku turpo siarra oli rikki. Oli muuten huvittava vika siarrassa. Joka toinen päivä putsasin kaasaria, ku se pätki.. Sitten kerran huomasin että sahanpurua on kaasarin sisällä, VTF ??? Siinä oli sellanen huohotus letku kaasarissa, olin sen vetäny melkeen maahan asti, ja kuis ollakkaan ilman ahtopaineita se imi siitä paskoo..
    stupid iis waaat stupiid daaas, vai miten se vorrest kumppi sanos ?

    Galaxien hukkasin keväällä 1991 pois, vaihdoin sen avo eskorttiin,
    kun avo kuume oli , ja galaxie temppuili, enkä osannut sitä korjata,
    ja silloin isäni serkku piti autokorjaamoa, ja se oli sanonut mulle että jenkkiromuja et tänne sitten tuo...

    pääkaupunki seudulle sitten ko NAI-29 galaxie katosi, ei ole tulut missään enää vastaan ?

    NOh, avo eskortti sain myytyä keväällä 1993... Tilalle oli pakko ostaa 64 avo galaxie, kun niin kovasti ko korimalliin olin tykästynyt.

    [​IMG]
     
  5. pannumies

    pannumies 1st gear

    Re: NAP-88

    Joo,ostin vuonna-88 ton Dodge Monacon Salosta ja -91 myin sen eteenpäin pohjoiseen,on vissiin nykyään jossain Ala-vieskan seudulla :eek:
     

Kerro tästä muillekin!