Onko tämä Savoy, toivottavasti linkitys onnistuu oikeaan kuvaan, ollut sittemmin Liperissä ja punaisen värisenä? http://kuvablogi.com/nayta/149566/
tolla rekkarilla ei ainakaan anna nyt mitään tietoja autosta eli poistettu ilmeisesti noilla kilvillä rekisteristä - mielestäni pohjoisemmassa suomessa oli yks neliovinen savoy ´59 joka punavalkoinen, viime vuonna juttelin omistajan kanssa,oli kyllä silloin jo seisonnassa kun oli varaosien hankinta ongelmia. itsellä oli tuolloin se kaksiovinen coupe samaa vuosimallia, joten tuli ongittua kaikki mahdollinen info noista.
sininen on belvedere v8 ja samalainen vieläkin, taitaapa omistajakin olla sama. 80-luvun alun mopar-citystä. tarinaa veekasi 1 1983.
Lisää kuvia vuosilta 1985-89, suonette anteeksi alussa olevat "omat" projektikuvat chevellestäni mutta sen jälkeen tulee ihan asiaa eri tapahtumista pitkin suomenniemeä.. Ei tosin kovin montaa fotoa tässä(kään) alpuumissa mutta joku saattaa löytää jotain jännää näistäkin muisteloista..! 8)
jou, pirskatti net-1 :nen vilahti parissa kuvassa eri asuissa!! neti on edelleen yht hieno ja 2dht 60-oldsikin näkys olevan liikkellä mahtaakohan olla viel? kaveri moisen 4d:een osti ja harvemmassa on veriveljet, saatika kuvissa!!
Missä NET-1 nykyään vaikuttaa?! KUVIA?! :wink: Oon luullu että koskenkorvan killeri on kadonnut maan alle.. Tolla autolla on selvästi ollu jotain alitajuista vaikutusta omaan harrastukseeni koska muutama harva kuva on juuri tuosta autosta ja itse ostin samanlaisen 65-skylarkin vuonna 02.. Hieno ja nopea kapistus tuo neti jonka nykytilanteesta minä (ja varmaan moni muukin) haluaisi tietää enemmän.. :wink:
Dodiih vähän kultasta kasarimeininkiä mun näkökulmasta 1981-1989 Laitoin muisteloita ja kommentteja kuvien taakse, kannattaa kattoo vaikka slideshow moodilla niin ne näkyy
Kommeita kuvia! Mach1 mussen bongasin kesällä tosiaan Oulussa (tallissa - eipä ole paljoa tainnut liikkua).
Pink Pantherin kohdalla kyselit, kuka muistaa tekijän. En ole tekijästä varma. Niin moni on sen omasta mielestään tehnyt. American Car Showssa vieraillessaan se kuului Jay Ohrbergin kokoelmiin, kuten muutkin paikalla olleet showautot. Käydessäni -87 Jayn verstaalla, kokoelmiin kuului muun muassa Barris veljesten tekemiä elokuva-autoja, joita Jay väitti omiksi töikseen. Saavuessaa Jäähalliin Pink Panther oli aika kärsineen näköinen ja tarvitsi ehostusta. Tuon paikkamaalauksen ja ehostuksen autoon teki helsinkiläinen automaalari Aimo Wikman näyttelyn aukeamista edeltävänä yönä. Ohrbergin kokoelmista autoja vieraili Helsingissä ainakin kolmena ellei neljänäkin vuotena.
Uskaltaisin väittää että kuvassa on Akin dusteri johon järvenpään talleilla aikoinaan rakensin sähköt. Koitanpa skannata kuvasarjan nettiin auton ensiesiintymisestä jäähallin parkissa noihin aikoihin. linkki