Vanin (G20) iskareiden hinta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Vani-91, 19.9.2003.

  1. Vani-91

    Vani-91 1st gear

    Mikä mahtaa olla iskareiden nykyhinta ja minkä merkkiset olis hyvät ja tietenkin mistä ne kannattis ostaa? Tääläpäin on ainakin nämä: jari mäki, skinnari ja us part mistä sai ihan hakemalla mut olisko halvempia tilaus paikkoja? konin iskuja ainakin oon kuulu kehuttavan. Niin ja onko eroa ostaako g20 tai g30 iskarit eli onko ne samat vai eri?

    Ps. en oo kyllä sovittamas vaniin minkään taunuksen iskareita.. :grin:
     
  2. 454SS

    454SS 3rd gear

    Mulla on ollu kahdessa vanissa Konit, ja olin todella tyytyväinen. Ekassa autossa huomasin Konin iskareista sellaisen hyvän ominaisuuden, että kun sääti ne aluksi mukavan tuntuisiksi eikä kaikista jäykälle, niin sitten parin vuoden (noin sadantuhannen kilsan) jälkeen tuli säätämällä taas uudenveroiset. Olikohan tarpeeksi epäselvästi sanottu.
     
  3. wili

    wili 3rd gear

    Mulla on nuo säädettävät konit edessä ja hyvät on. Ovat olleet alla nyt 3 vuotta ja 80000 km.
     
  4. Vani-91

    Vani-91 1st gear

    Kiitoksia vinkeistä mut mikä näiden konien ja muiden hinta mahtaa nykyään olla? Jari mäestä oon joskus aikaa sitte kysyny nii g30 paketti (jouset+iskarit etupäähän) olis ollu 450.e:tä yhteensä.
     
  5. freeride

    freeride Gearhead

Kerro tästä muillekin!