vanin sisävalot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja kymppi75, 19.10.2005.

  1. vile

    vile 1st gear

    Mulla -94 vanissa kanssa kytkin näyttäis alkuperäiseltä. Ajovalojen kytkimeltä saa kirkkauden säädettyä.
     
  2. Koistinen

    Koistinen 1st gear

    Mulla on ihan orkkis katkaisin myös siinä polven korkeudella. Sen kun laittaa off asentoon, niin oven avatessa ei syty valot sisälle. Ja normaalisti saan valojen kytkimestä pyöräytettyy sisälle valoa.
     
  3. SportVan-75

    SportVan-75 3rd gear

    Mun -75 "karvalakki" Beauvillessä sisävalot saa päälle pyöräyttämällä ajovalonuppia vastapäivään, toiseen suuntaan nuppia pyörittämällä himmentää mittariston valoja. Ovikatkaisijoita ei oo ensimmäistäkään, tyhjät reiät ovenkarmissa vaan. Optiolistaan ei oo kovin montaa ruksia laitettu...
     
  4. kymppi75

    kymppi75 1st gear

  5. kymppi75

    kymppi75 1st gear

  6. kymppi75

    kymppi75 1st gear

    mistä niitä johtoij kannatta lähtee metsästää ja minkä värisiä??
     
  7. Löyly

    Löyly 1st gear

    Outo juttu. Mulla -90 starkki ja siinä on vaan se mistä saa ajovalot päälle, ja kaikki muutkin valot.
     
  8. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Katto ekaksi sinne sisävalojutskan sisälle ja mittaa volttimittarilla tuleeko sinne ylipäänsä mitään. Eli selvitä onko vika jännite vai maadoitus puolella.
     
  9. Koistinen

    Koistinen 1st gear

    Iitrailin päivällä omaa vanikkaa ja itse asiassa kun sen nappulan laittaa off asentoon, niin ei syty sisälle valot vaikka pyöräyttää valokytkintä.
     
  10. kymppi75

    kymppi75 1st gear

    joo se sähkö johto oli irti rarin alta. mutta maa on kadoksissa ovien kytkimet toimii kyllä. mutta siihen nappiin en löydä johtoja? minkä hän väriset ne johdot on siis mitkä kuukuis mennä siihen kytkimeeen?
     
  11. kymppi75

    kymppi75 1st gear

    joo se sähkö johto oli irti rarin alta. mutta maa on kadoksissa ovien kytkimet toimii kyllä. mutta siihen nappiin en löydä johtoja? minkä hän väriset ne johdot on siis mitkä kuukuis mennä siihen kytkimeeen?
     
  12. kymppi75

    kymppi75 1st gear

    auttakaa nyt joku niin pääess eteen päin.
     
  13. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mitenkä ne ovikytkimet toimii?
    Kun avaat oven syttyy sisävalo vai kuinka?
     
  14. kymppi75

    kymppi75 1st gear

    ovi kytkimet toimii mutta maa ovelta lampulle ei toimi.
     
  15. kymppi75

    kymppi75 1st gear

    eli kun oven avaa niin valo ei syty. epäilen että sen on-off kytkimen johtojen löytäminen helpottaisi.
     
  16. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Oletko mitannut tuleeko sinne lampulle mitään?
     
  17. kymppi75

    kymppi75 1st gear

    siis sähkö tulee mutta maa ei
     
  18. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Konttaappas sinne kapiinin lattialle ja katto tuleeko sun vanis kuskinpuoleisesta ikkunan tolpasta kattovalojohdot alas kuten meidän. Niitä piuhoja seuraten pitäis saada selville taas jotain uutta. Ovat muuten v*^`?es paikas, löytyvät kyllä sieltä kaikkien eristeiden alta.
     
  19. junnu78

    junnu78 1st gear

    tere

    selviät kaikkein helpoimmalla, ku vedät uuden piuhan. oikeesti!!!!
     

Kerro tästä muillekin!