Vanin Syylari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja timppa, 4.6.2002.

  1. timppa

    timppa Gearhead

    Miten paha vaihdettava on Vanin jäähdytin? Ja mitä kaikkea pitää purkaa pois...? Auto oli muistaakseni -88 6,2L G20 Starcraft SL-series...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    joskus 12v sitten korjailin (onneton yritys suolahapolla ja tinauksella) bensavanin syyläriä.
    Muistaakseni sen sai aika hyvin kun purkaa keulamaskin ja "tukipellin" jossa konepellin lukitus salpa.
    Tuulitunnelin yläpuolisko pois, ehkä viskotuuletin jotta saat tilaa...
    Öljyputket irti (laatikko + moottori)
    Jos sulla on ilmastointi, ole varovainen lauhduttimen putkien kans ettet väännä ja murruta putkea...samoin ilmastointiputki tuulitunnelin päällä (ainaski capricessa on) (nimim. kokemusta on) maksoi pelkkä putken korjauttaminen 350mk...
    Sitten vaan vesiletkut irti ja vaihtoon...
     

Kerro tästä muillekin!