Vanin takajarrujen säätö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Timmo, 16.7.2008.

  1. Timmo

    Timmo 1st gear

    Vanin takajarruista, varmaan tästä on puhuttu mutta en nyt löytänyt oikeata ketjua, joten aloitetaan taas yksi.

    Kuskin puolella on tehoa liikaa, ja apukuskin puolella liian vähän. Mihin suuntaan ruuvarilla piti sieltä reijästä pyörittää sitä tankoa, että kehiytyy minnekin suuntaan? Eikös tuolla ole samanlaiset reijät mitä farkussa?
     
  2. -TH-

    -TH- Gearhead

    kato lampulla miten hammastus menee tai nosta perse ilmaan ja naksauta rissaa ja kokeile kiriikö vai ei, sitten vaan säätelemään kohilleen hiekkatiedynossa.

    sen hammastuksen voi tunnustellakin ruuvarilla, jos ei näe sinne siitä reijästä.
     
  3. Timmo

    Timmo 1st gear

    Tuossa ei olekaan reikiä takana, vaan pitää ottaa rumpu pois. Oikealla puolella kiristyy muuten takaa katsottuna myötäpäivään.

    Ei mennyt läpi, vaan loputkin tehot hävisivät, kun kehin kenkiä lähemmäs rumpua. Pitää laittaa uudet palikat, on sen verran kuluneet kengät, että säätövara lopussa.
     
  4. Antti P

    Antti P Gearhead

    Mulla löytyis uudet kengät jos et jo hankkinu. Ei ole enää chevyä johon laittaa.
     
  5. Timmo

    Timmo 1st gear

    Kerkesin jo hätäpäissäni tilata, mutta pidetään mielessä jos tulee tarvetta toisille.
     
  6. Timmo

    Timmo 1st gear

    Noniin leima tuli. Käyttöjarruissa heittoa 0% kautta linjan.
     
  7. BlackVan

    BlackVan 3rd gear

    Mulla samaa vikaa. Nyt on kengät vaihdettu.
    Nyt hiekkadynoon ja huomenna koittaa leimaa!!!
     
  8. BlackVan

    BlackVan 3rd gear

    Mä säädin hauisdynos ja menin leimalle...... JA LEIMA TULI!!!!!
    Tosin takajarrut 25/30 et nippa nappa, mut läpi kumminkin!!!
     
  9. wiltzu

    wiltzu 1st gear

    Niin mullakin vanissa jarruista pomppas...

    Takana hanttarin puolella ei ottanut ei seisonta eikä käyttöjarru kunnolla, vähän kiristelisi ja leimalle...

    Olihan siinä muutakin... Töötin piuha oli irti... Jarru polkimesta puuttu liukastusesto kumi... ja koska oli puu silmä katsastusetä, niin pitää joku viisari asentaa joka kertoo mikä vaihe on silmässä... ja ensi kerralla pitää myös sanoo heti kättelyssä, että jalkakatkasijalla saa pitkät... sano mulle, et autoon pitää asentaa pitkien valojen katsija. :p
     
  10. palau

    palau 3rd gear

    löytyskö keltään ylimääräsenä jarrurumpuja vaniin
    vm. 86 ja 6.2d. mailaa osoitteeseen palau@suomi24.fi[/i]
     
  11. outroadrebels

    outroadrebels Gearhead

    löytyy g30 8-pulttiset + kilvet ja kaikki hässäkät.

    outroadrebels/Jouni
     

Kerro tästä muillekin!