vanin tukivarsista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja palau, 12.3.2008.

  1. palau

    palau 3rd gear

    Mulla on tuollanen -86 dieselvani. pitäs alatukivarren puslat vaihtaa.. Kokemuksia,millane tuo on hommana ja kuinka tuo kannattas toteuttaa? varmaan samalla menis nuo ylätukivarren puslatkin..
     
  2. Rokrami

    Rokrami Gearhead

  3. SportVan-75

    SportVan-75 3rd gear

    Van G30 alatukivarsi

    Niin tuo ylläoleva linkki pureutui ainoastaan G10/G20 alatukivarteen.
    G30:ssä on erilaiset rauta-rautaa-vasten-puslat.
    G30-kolmiotukivarren akselit(ylä+ala) ovat umpijöötiä, jonka päissä on kierteet. Ne puslat on tavallaan kierrekorkit, helppo vaihtaa... eikä niitä tarvii vaihtaa jos joskus muistaa prässätä nippoihin vaseliinia.

    G30 vs G20 ero ajossa on huomattava! Siinä missä G30 lyö läpi asfaltinreunat, niin kunnossa oleva G20:llä hiipii pehmeästi.
    Toisaalta jos G30:stä jaksaa rasvata, niin puslat ovat lähes ikuisia.

    Kumi tuppaa ajanmyötä haurastumaan: luulen että 80-luvun lopun G20-buumissa tuodut "tähtireet" yms. alkavat olla nyt tukivarsien vaihdon tarpeessa.
     

Kerro tästä muillekin!