vanin ylätukivarret

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja dallas, 2.10.2009.

  1. dallas

    dallas Gearhead

    -89 g20 vanin etuaksila kävi hiekkapuhalluksessa. ylätukivarsien kiinnityspultit näyttäs aika ruosteisilta, mitenköhä nuo olis vaihettavissa?

    nehän tuloo vaan läpi sieltä ylläältä että pitäskö niien lähtee vain lyömällä poies koloistaan vai mitenkäköhä?
     
  2. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No hyvällä onnella (lämmitettynä) voi lähteä lyömällä...
    Muuten normaalisti vaatisi oikein kovemmin hakkaamista tai hydrauli-prässin...
     
  3. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Vanista en ole niitä vaihtanu mutta muissa GM-autoissa ovat todella kireet. Ovat ainakin 60-lukusissa ns. booreilla ja siis todella kireet. Hydrauliprässillä niitä on täytynyt paineskella, en lähtis lämmityksiä ja hakkaamisia kokeileen.
     

Kerro tästä muillekin!