Vanteit tars saar levennettyy...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Buddy, 9.11.2009.

  1. Buddy

    Buddy 1st gear

    On varmaan ollu ennenki juttuu, mut mul olis 5kpl. 16" tuumasia pinnavanteita joidenka ulkoreunaa pitäis leventää niin, että pölärit jäis vähemmän ulkoneviks.
    Onk tääl kettään kuka osais tehr tommosen jutun?
    Ajattelin et laittais vanteet vaikka rengaskoneeseen ja laikkais niistä ulkoreunat pois ja tekis latikast rinkulat väliin... Onko mahdollista? :odroll:
    Emmä niit ilmatteeks... :lol:
     
  2. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

  3. hara64

    hara64 1st gear

    kiitokset puavolle vinkistä
     
  4. kinde

    kinde Gearhead

    Ei tunnu tuo hinta ihan kohtuuttomaltakaan.
    Itse turasin töissä monena päivänä noita vanteita. En alkanut mankelilla tekemään soiroa vaan tuhosin nipun vanteita. Mutta tulipahan oikeastaan helvetin hyvät ja vielä siirsin keskiötä sitten samalla. Jonkun aikaa naputtelin kehää paikoilleen jotta sain heiton 0.1mm sisään. Pahus kun tuli paremmat kuin tehtaalta. Mutta aikaa otti, enkä moiseen enään kyllä ryhdy.

    Merimaskuun yhteyttä jos vanteille jotain pitää tehdä.
     
  5. Razorass

    Razorass 1st gear

    Olen Esalla muutaman vannesarjan teettänyt, huippu äijä.

    Kannattaa kuitenkin huomioida se että levitys pitää tehdä sen vanteen "syvennyksen" kohdalle, eli käytännössä niille main johon keskiö on hitsattu/niitattu kiinni. jos sitä pelkkää ulkoreunaa jatketaan niin siihen ei enää saa rengasta ehjänä päälle eikä varsinkaan pois. Muuten tällä ei liene väliä mutta orkkis kapselit (kokopeittävät) ei enää yleensä käy mikäli kiinnitys keskiöön..
     
  6. dallas

    dallas Gearhead

    huvittavia nuo kysymykset, äijä ilmoittaa selkeesti että maksaa 40e/vanne, silti joka toinen kymysys että paljon maksais tää ja tää?
     
  7. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    pipopäillä adhd ja lukihäiriö..? :poff: ainahan pitää yrittää tinkiä vaek hinta oes jo kohallaan,vituttaa aenaki minua jos oon myömässä jotae rahapulassa persnetolla ni vielä ruetaa vinkumaan hinnasta!? :poff: jos tuo 40€ kuulostaa liian kovalta ni eiku vaan ite kokeilemaan,mielellään ilman kokemusta,ammattitaitoa ja paskoilla työkaluilla? :rotfl: sitten ku on vanteet pilattu ni mietitään sitä hintaa uuvestaan,en aenakaa minä rupeis tohon hintaan muille tekemään kun eio sorviakaan.. :odroll:
     
  8. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    ihmeen kärsivällinen sälli.. ei sitä toki sovi kiukutella kun bisnestä tekee, mut silti. hyvä hyvä.
     
  9. JM82

    JM82 Gearhead

    ..

    Luetun ymmärtäminen on ilmeisesti katoava luonnonvara...Huutonetissä oon huomannu että moni kyselee miten paljon tuotetta on käytetty, onko naarmuja, täysin kunnossa jne . Eihän siinä muuten mitään, mutta ilmoituksessa on jo mainittu pari kolme kertaa tuotteen olevan uusi ja käyttämätön. Ei siltikään tunnu riittävän.
     
  10. hara64

    hara64 1st gear

    tuntuuhan se kalliilta jos on ostanu sarjan 4x100 jaollla olevia 5x13 tai 14" vanteita kympillä ja pitäis 40€ kpl maksaa että sais levitettyä :lol:

    mulle toi 40€ kpl on pieni hinta kun vanteesta joutuis maksamaan jenkkilästä tilaamalla $100(n.68€) kpl+rahti+tulli+alv+........
     
  11. Buddy

    Buddy 1st gear

    Kuin myös! Oli erittäin asiallisen ja mukavan oloinen tyyppi kun soittelin äsken. :D
    Lupasin mennä oikein paikanpäälle pällistelemään. :eek:
     
  12. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    vanin orggis vanteista sais härskit :lol:
     
  13. Buddy

    Buddy 1st gear

    Ny on vanteet merimaskus. Vaihtaa keskiosat orkkisvanteista näihin pinnavanteisiin samalla ni saadaan oikea pulttijakokin. Pirun hienoja vanteita oli tehny esimerkiks perkeleellisen leveät kuplan vanteet orkkiskapseleil oli oikeat karamellit.
    Suosittelen... :wink:
     
  14. Make.S

    Make.S Gearhead

    Tosi asiallisen setin saa teetettyä orkkisvanteista, mutta mitenköhän laillista toi on...

    On kuulemma kuplamiehillä tullu katsastuksessa "hylsyjä" näillä levitetyillä vanteilla...
     
  15. Buddy

    Buddy 1st gear

    Ei saa käyttää maantieliikenteessä eikä varsinkaan katsastusreissuilla. :wink:
     
  16. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Tämä koskee myös autoja suomessa... :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!