Varastettu Jaguar LÖYTYI!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rebel58, 8.3.2010.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Viikko sitten pöllittiin naapurin Jagge Pukinmäsestä. 89 4d saloon rek VRT-860. Väri sellanen metskun vihreä. Pekka luulee että se ois olu tilaustyö hyvin huolletulle Jaggelle. Mä en usko. Mä luulen etä samat narkit asialla ketkä täällä pyörii ja pölli mun das ääs nissanin. Ne jä kii. Nyt OD Dudet simmut auki jos Jaggea nääkyy. Ilmoitus poliisille tai mulle 0468842018.
    Toivottavasti vanhan herrasmiehen Jagge löytyy ehjänä. Kiitos,
    58

    Jagge löytyi viime kuussa jostain Mikkelin takaa. Eivät olleet Mikkeliläisiä. Vorot oli reissussa/keikalla Jaggella kun poliisit kiinnitti huomiota nastarenkailla kulkevaan Jaggeen. Vittu mitä nuikia noi narkit! Käry kävi ja kiinni jäivät. Hyvä niin. Jag on ulkoisesti ehjä eli eivät ainakaan peltoautoa siitä tehtiin. Se on nyt Jag pajalla lukkojen vaihdossa. Vielä ei tiedetä kuika paljon se on saanut kenkää. On tai ei, Pekka laittaa silmäteränsä täysin kuosiin ja taas meidän kadulla on kaksi Jaggea.
    Vitun varkaat! :mad:
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Hyvä ettei ollu se sun Jagge. :eek: Toivottavasti löytyy, ehjänä.
     
  3. homer

    homer Double Gearhead

    Onkos tuon ikäisessä kissapedossa vielä pyöreät tuplavalot keulalla? Helpottaa vaan tunnistusta jos sattuu liikenteessä näkemään.
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Noista etulampuista en tiedä. Ne oli pyöreet, kunnes nen meni neliskantiks, kunnen taas pyöreeks. Mä muistasi et nää ois olluna neliöt? Herasmiehen silmäterä. On silä kasko, mutta se ei saa takas tätä omaa rakasta autoaan. Ellei sitten Oden kautta löydy? Pekka tuli mulle kertoo ku muijan kanssa kuivan perjantantain ruvetiin ottaa Jaggessa. Mittarivakoja ym pientä tuunattiin ku Pekka tuli muijansa pienellä tojotalla (Pthyi!) Kertomaan että ´sen Jagge oli pölittyja epämääräisen näköistä porukkaa oli katellu mun Jaggea. Ja sitähän ei pöllitä. Sana kiertämään ja silmät auki.
     
  5. kime2

    kime2 Gearhead

    Toivottovasti rosvot ei jää poliisille kiinni vaan jollekin sellaselle joka olis lähdössä muutenkin "valtiontäyshoitolaan" ja ei tykkää kun toisten harrastetyyppisiä autoja raiskataan 8)

    Mun mielestä tuollaset pitäis sulkea laitokseen jossa sit voitais niillä tehdä ihmiskokeita hiukan nykyisten eläinkokeiden tapaan ja sinne samaan joutais sit kaikki muutkin lapsien raiskaajat yms.säälittävät tyypit joita muuten hyyssätään ettei mieli vaan mene pahaksi :mad:
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Testing testing. Joko nyt ilmo tuli foorumille?
     
  7. 383

    383 Gearhead

    tuli
     

Kerro tästä muillekin!