Venttiilinvarren kumien vaihto....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Big_Rocker, 21.5.2010.

  1. SauliK

    SauliK 2nd gear

    tarviiko kansi olla irrallaan?
     
  2. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Minä tein vanhasta tyhjennetystä sytytystulpasta juottamalla paineilmaliittimen päähän adapterin että saa paineilmat pyttyyn. Sitte sopiva sorvattu/muuten suht sopiva putken pätkä johon hitsasin vääntövarren. Sitten lattaraudan pala sopivaan kohtaan hitsaten siihen ja rälläkällä leveä ura. Keinuvipuakselin kun purkaa ja pujottaa tekemäni työkalun siihen ja akseli takas kanteen kiinni. Sitte vääntää venttiilin kasaan ja ottaa lukot pois pytty kerrallaan. Nopeudesta tiijä mutta halpa ja toimiva on ollu ohv koneissa.
     
  3. mopo-ukko

    mopo-ukko 3rd gear

    Hyvä magneetti irto osien pyydystämiseen
     

Kerro tästä muillekin!