Jotenkin akselistoratkaisut ei tunnu niin vieraalta. Esim. Art Morrison Enterprises tarjoaa runkoihinsa akselistoja & tukivarsia aika laajalla skaalalla mm. vetten tukivarsia, putkitukivarsia jne. Tuhannen nähdyn AC Cobra / A-Ford ristisiitoksen jälkeen menee suu mutruun kun puhutaan tekniikka ristisiitoksista Erittäin hienoa että äijät harrastaa tämmöisiä isompi töisiä hommia ja peukut ylös Custom Creationsin suuntaan!!! Asiallista touhua ollut aina.
Joo naurattaa nuo puritaanit) Itellä on noita mopareita, gm tuotteita, foordeja , american motorseja jnee.. niin mikäs tässä on sotkiessa keskenään
Ei ole missään kiinni. mekaaniset rullat jne siihen hommasin. niin paljon koneita ettei tiiä minne niitä laittaa noita modernimpia tekniikoita nykysin enempikin.
Näinpä. Asiallista jälkeä ja kukin tekee toki omilleen mitä haluaa. Pääasia että tekee. Komee mäkki fastbackilla. Itsellä myös 71 mach1 siihen oottelee 5.4 32v modulaari asennusta. ja toki 4r 100 laatikko myöskin. Auto pysyy muuten aivan orgis kuosissaan.
Fordin 32v koneet mahtuvat ilman jousitornimuutoksia paikoilleen, pakosarjojen kanssa on ahdasta.'71-'73 mustakankissa otettiin suunnittelussa huomioon 429 Boss moottorin leveys ja sillä jousitorneissa on isot painaumat. 429 Boss sopii paikoilleen ilman muokkausta ja sitä kautta 32v Modularit myös ja 5.0 coyote. Harmi kun Ford katkaisi kisatouhujen rahoitukset 1970/1971 aikana, niin ei nähty ikinä 1971 Boss 429 Mustangia, eikä montaa muutakaan luomusta jotka olivat tulon päällä.
Jep.Näinhän se oli. sähköpuolessa riittää selvitettävää. mekaniikka ei ole ongelma. kone ja lootaa "keskustelevat " ilmeisesti keskenään.. elikkä ehkä käytän orgis ohjaus purkkia.