Vintage wheels

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Nutlass, 21.12.2007.

  1. Nutlass

    Nutlass Gearhead

  2. TH

    TH 1st gear

    Hommasin joskus 3v. sitten Racers Placen kautta sarjan V40:siä. Oli "kakkoslaatua" ja siten poistomyynnissä, en kyllä keksinyt mitään moitittavaa kun niitä kotona katteli. Perhanan hienot vanteet, harmi kun meni entisen auton mukana.
    www.auliz.fi kannnattaa tsekata jos tommoset haluaa.
     
  3. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Taisimpa ottaa aikanaan ekat v40:t suomeen. Muistelisin että nimim. BBC olisi jopa käynyt pajalla paikan päällä , korjakkoon jos puhun pöperöä. Vaikutti ihan OK tuotteilta. Massatuotantoahan nuo kumminkin edustaa.
     
  4. JackRabbit

    JackRabbit 1st gear

    Joo, on asiallista kamaa. Laatu on ok ja ulkonäköhän on vielä parempi.
    Lentrahti niiden kautta on aika suolainen, mutta itse hoidin kamat kaverin kontissa, joten tuli sopivaan hintaan.
    Ja kannattaa tosin katsoa niiden poistoja. Ostin kanssa tällaisen kakkoslaadun sarjan ja kait mä olen sokea tai jotain kun mua ei häirinnyt ollenkaan ne sävyerot joista joku kermaperse AmerikanJoe oli valittanut!?

    Suosittelen!
     
  5. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mistä ne poistot näkee? En ainakaan sivuilta löytänyt mitään siihen viittaavaa?

    - Jani -
     
  6. TH

    TH 1st gear

    Siellä on specials-osio jos on jotain tarjolla, nyt ei näyttäny olevan.
     
  7. janiluo

    janiluo Gearhead

    Niin juuri sitä kysyin että missä semmoinen on?

    [​IMG]
     
  8. TH

    TH 1st gear

    Sinne tulee maininta special-tuotteista ainoastaan silloin kun niitä on tarjolla,näin on ollu aikaisemmin. Voihan noilta tietysti maililla kysäistä että onko jääny jotain nurkkiin pyörimään.
     
  9. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Ilmeisesti tuo koko special-osio näkyy vain siinä tapauksessa jos jotain on tarjolla?
    http://www.newstalgiawheel.com/ näyttää olevan jälleenmyyjä tai jtn. ja renkaitakin hyvä valikoima. Rengas/vanne-paketille olis free shipping, tasapainotus ja päällelaitto.
    Tuolta valmis paketti ja kontissa kotimaahan lienee aika fiksu vaihtoehto.
    Pitänee painua tallille mittailemaan offsetteja ja jos samalla kioskilta hakis vaikka raha-arvan :x
     
  10. TH

    TH 1st gear

    Kyllä siinä hieman säästää JOS kaikki menee OK, aina ei mene. Täältä asti ei oo helppoa yrittää oikoa vääryyksiä. Just tuli itelle kontissa Ameriikan Racing-setti ja laskeskelin että sain sen n. satasen halvemmalla kuin Suomesta. Onko sitten kaiken vaivan ja stressin arvoista, se täytyy jokaisen itse harkita.
     
  11. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulle tuli nuo peltivanteet laakkosen kautta ja etuset tuli kuukaudessa ja takavanteissa meni sitten jo 3kk.muuten laadullisesti hyvät ja puntteja ei menny ku muutama.
     

Kerro tästä muillekin!