vinyylikatto ja tiivisteet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja JB, 11.11.2011.

  1. JB

    JB 1st gear

    Löytyykö firmaa jolta saa korin osia myös 4-ovisiin b-body mooppareihin?
    Melkeinpä kaikki sivut jotka olen löytäny ei tunne vuoden 70 jälkeen, 4-ovisia mopar b-bodeja.

    Kertokaahan vähän mielipiteitä ja ideoita, mistä löytyy hinta/laatu suhteen omavat vinyylikatot? eli mistä oletta omanne päätyneet tilaamaan?
    Entäpä kun kaikki kopan tiivisteet on vaihdon tarpeessa? kenen listoilta nuita uskaltaa tilailla?
     
  2. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Terppa J, Kemissä on heppu, joka tekee itse vinyyleitä autoon kuin autoon kun sille päälle sattuu.
     
  4. JB

    JB 1st gear

    Pepe, kerrohan tuosta ihmetyksestä tuntomerkkejä vaikka yv:llä.
     
  5. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Mä yritin omaan vinyylikatolla olevaan 4d Furyyn hankkia ikkunantiivisteet ja lähetin ihan joka paikkaan mailia Usassa mistä niitä saa ja kaikki ilmoitti ettei pysty toimittaan :( Joudun laittaan vanhat, jotka onneks lähti ehjänä irti.
     
  6. rane58

    rane58 Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!