WCSC info

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja gremlin, 8.5.2010.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Oot muuten väärässä. Samanlaisessa 2D mallisessa ahdetussa Valtterissa on 727kan kanssa samanlainen ongelma joka on ratkaistu 2mm välilevyllä motin ja laatikon väliin :soosoo:

    Ja Powerglidestähän mä en luovu....

    Silti tää vähän syö.... :mad:
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Vaatiikos toi sit sullakin jonkun välilevyn vielä sinne väliin, vai joudutko sorvaamaan lisää vielä sitä vetolevyä vai mitvit? :eek:

    Ja jos voin olla avuksi niin... 8)
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tarttee saada seuraavanlaiset vetolevyn pultit:

    ARP 245-2801
    Chrysler 383-440 and Hemi with 8 bolt crank, 1/2''-20 x .875 UHL, Pro Series

    Noilla toivottavasti onnistuu. Nyt noi JWn pultit joko ottaa turbiiniin kiinni tai sitten lohkoon. :(
     
  4. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Milloin meinaat käydä hakemassa? Toivottavasti tulis noilla kuntoon. :-?
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kokeilen huomenna US Partsista.

    Jos siellä ei ole, jäänee ensi viikonlopun kisat väliin :( :mad:
     
  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Kysy nyt vielä vaikka RP:stä tms. Vai ookko jo kyselly muualta? Mä tuun kiukuttelemaan sinne löijylle jos kisat jää väliin. :poff:
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tottakai mä koitan saada noi kaikkialta, jopa siis täältä. Näit varmaan jo mun ostoilmoituksen :-?

    Noin 100 kiloinen kiukuttelija tonteilla. Kuulostaa haastavalta kokemukselta :rotfl:
     
  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Juu kyllähän mä ton huomasinkin, mutta ajattelin silti hieman "psyykata". :lol:

    108, ja toivottavasti teillä ei oo ihan lähellä naapureita. Ei oo kaunista katottavaa ku meikä vetää itkupotku raivareita löijylle tallissa. :rotfl: :rotfl:
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Voit olla varma, että toi Löijy on kuullut muutaman ärräpään jo nyt, vaikkei toi ongema ookaan sen vika. Nää asentajat nääs :rotfl:
     
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Uskon kyllä. :lol:

    Asentaja(t) voi olla millaisia tahansa, mutta autoa on kuitenkin helppo käyttää syntipukkina. :rotfl:
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eiku: Noi vehkeet kestää mitä tahansa paitsi asentajia :rotfl:

    Veikkei se ookaan vehkeitten vika, vai... :odroll:
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    :rotfl: :poff:

    Oli vehkeiden vika tai ei, niin niille helpottaa silti aina vähän kiukutella. :lol: Jokainen määritelköön ite, mikä on vähän. :rotfl:
     
  13. plosil-1

    plosil-1 3rd gear

    wcsc

    Olen ajanut molemmissa, ja uskon että 5-6 testi-iltaa vaikuttaa asiaan pelkästään positiivisesti...
     
  14. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mä kattelin tarkemmin ja löysin peräti kolme noita vetolevyn pultteja. Yks mistä saa varmasti noita on witraktor tuusulantien varressa, niis voi joutuu vään kantaa ohentaa, mut varmaan löytyy sopivan pituista ja riittävän kovaa.
     
  15. tha022

    tha022 Gearhead

  16. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Miltä näyttää WCSC-osallistuja lista?
     
  17. F-body

    F-body Gearhead

    Kiinnostais myös mua. Olisko jossain näkösällä?
     
  18. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kilpailijoita on kuulemma kohtuullisesti, etta ei mitaan suurempaa katoa kait ole lama viela saanut aikaiseksi. En oo ite viela nahnyt tanhetkista tilannetta, kunhan se saapuu spostiin niin laitan valiaikatiedotetta. Listaa ei oo julkisesti nakyvilla missaan.

    Ilmottautumisissa on tanaan ollut probleemeja muutamalla henkilolla. Koitin asken ja kylla se naytti toimivan.

    KJG ja Mika E.: laitoin teen ilmot sinne, homma on OK.
     
  19. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Tuosta lauantain testailuista on nyt loputkin kuvat julkaistu:
    http://public.fotki.com/Rinnewood/races ... cewaytest/
    Toi kellertävä pöly radan pinnassa taitaa olla enimmäkseen sitä luonnossa tähän aikaan erittyvää höttöä. Sade varmaan huuhtoo sen pois? Melko paljon jotain epämääräsiä multakokkareita ja lokinpaskaa näytti olevan myös. Eipä siitä haittaa olisi kun sais harjakoneen pyyhkäisemään tuota radan pintaa..
    Tuosta muutaman viikon takaisesta ekasta ratakatselmuksesta vois laittaa muutaman kuvan vielä..?
     
  20. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Entäs mun ilmoittatuminen?

    Onko tullut perille?

    On kulunut joukunen viikko...

    ET Bracket 678 Mika Saari & Delta 88 Drag Race Team
     

Kerro tästä muillekin!