Webasto

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja SamiL, 28.12.2020.

1. Rannis

Rannis 2nd gear

Kun painaa niin lähtee eberi pyörii 30min ja ledi syttyy ite napissa, ei voi napista sammuttaa eli jos haluu aikasemmin sammuttaa niin pitää kakesta sammutta.

2. musta pässi

musta pässi Gearhead

Muuten sama eli napista pyörii 1/2 tuntia vaan kyllä se sammuu ledinapista het vällein minulla jos painaa. Sitte huomasin siitä kaukkarista viime talvena vasta kun vikakoodeja etin että 1/2 tuntia on lämmitysaika. Voiks sitä muuten lisätä tai vähentää ku en o kokeillu? Ja näköjään tehoakin voinee säädellä. Itellä ei o näköjään täysteho päällä.

3. Rannis

Rannis 2nd gear

Kakeessa voi säätää kuinka kauan käy, mulla käy normaalisti 40min,mutta tänä aamuna laitoin tunnin ku ulkona oli -19.
    Ai tehoa säätää kakeesta? Pitää tutkia, veikkaan että on jo täysillä mulla koska cumminsi lämpeenee aika nopeasti.

4. musta pässi

musta pässi Gearhead

Juu, siinä on näköjään eco ja high asetus teholle kaukkarissa. En vaan laiskuuttani näköjään ole tutkinut aiemmin. Oli eco ni laitoin täysille kokeeksi.

5. Pumba

Pumba 3rd gear

Nyt aukes linkki.
    Ja availin tuosta omasta käyttökikkareesta ton paneelin.

Kellolta tulevat johdot..(punaisen ja keltaisen välistä irtosi harmaa/musta johto kun temusin noita näkyville) Tuo punainen ja punainen mustalla raidalla ovat siitä rtu boksista.

Nämä johdot tulevat lämmittimen suunnasta.

Kuva boksista.

Tuosta COM portista menee johto siis lämmittimen violettiin johtoon ja NO lämmittimen punaiseen..

6. north

north Gearhead

Suutet kiitokset,täytyy alkaa asentelee kun toi poksi sit joskus saapuu.

Rannis ja Pumba tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!