X-runko letukka

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Ahis, 4.5.2005.

  1. Ahis

    Ahis Gearhead

    Olikos x-runkosen letukan kartaanissa joku rättinivel keskellä vai oikein laakeri? Koitin Old car manual projektista löytää kuvaa huonoin tuloksin, kaikkea muuta kyllä löytyi. Belarus ryskyttää ajossa veto päällä pirusti, ristinivelet vaihdettu edellisen omistajan toimesta ja pakoputkia siirretty irti rungosta.

    Muita vika vaihtoehtojakin saa tarjota...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    kardaani

    tukilaakeri löytyy keskeltä kardaania. itse laakeri löytyy laakeri liikkeestä ympäriille tuleva kumi autotarvike liikkeestä ford garanadassa on täysin sama kumi joka maksaa n. 5 euroo tietysti tuki laakerin rungo täyy olla ittellä. alku peränen tukilaakeri hässäkkä maksaa n.80
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    ristinivelet

    löytyy myös std kokona mistä vaan tarvike liikkeestä..mitat oli ristikolle muistaakseni 27x81.7.. voin tarkisttaa huomenna mutta oon melko varma ku tänään hain ja pistin paikalleen...tietty jos kardaani on alku peränen
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    kannattaa kumminkin nypåtå satavan kardaan pois ja tarkastaa nivelet tukilaakeri vika varmaan löytyy onkohan kardaani tasa painotettu/ laatikossa oleva liuku laakeri väljä
     
  5. Ahis

    Ahis Gearhead

    Huomenna se sit selviää kuhan saan auton pukeille...
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    No niin... keskilaakeri sökö. Kartaani "vemputtaa" prkleesti. Mitenköhän se kannattais sieltä irroittaa? Pari vuotta sitten koitin -60 letukasta sitä irti huonoin tuloksin ja totesinkin, että kyllähän vanha auto saa hiukan kolistella... :oops: Tosin siellä oli kyllä kemppivadelmia näkyvissä, voipi olla että siksi ei irronnut... :soosoo:
     
  7. Ahis

    Ahis Gearhead

    Minä yllä, pahuksen automaatti-kirjautuminen...
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    kardaanin rerästä 4 pulttia auki ja ja tukilaakerin 2 pulttia myös rungon keskeltä. siten vaan tönäten etiä päin vähän ja vetämällä pois.... ja sen jälkeen naputteleen ristikoita irti et saa tukilaakin käteen.. minkä ikänen letukka sulla on.. tarrttis saada 62 seen maski, lämppärin vivusto ja takalasi tietäisikkö keltä löytyy
     
  9. Ahis

    Ahis Gearhead

    juu kiitosta vaan, hyvin lähti, laakeri olikin ehjä, kumikin ehjä, mutta "laakeripukki" oli kahdessa osassa, eli syy/vika löytyi. Mikkiliimalla vetäsin sen kuntoon, täytyy toivoa että kestää edes niin kauan kunnes löydän uuden... Kasausta vaille nyt, illalla pääsee testaileen taas.

    Auto on -58 Belair.

    -62:sen maskia ei multa löydy, eikä tuu mieleen muutaku tämä surullisen kuuluisa Kristiinankaupungin ukko, jolla ainakin olisi... Ja varmasti "halvalla".
    Niin ja halvasta tulikin mieleen täälläkin kirjoitteleva annsa1, jolta saattais löytyä.
     
  10. Ahis

    Ahis Gearhead

    Toimii! Halpa remontti oli. Voi silti tulla kalliiks kun nyt uskaltaa painaa kaasua ja tuntus et pito on aika vähissä... :wink:
     

Kerro tästä muillekin!