Yhteistyötä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja roope, 4.11.2003.

  1. roope

    roope Gearhead

    Heitän tässä ilmaan ajatuksen yhteistyöstä FDVA:n kanssa.Voisimme ensi kesänä kokoontua esim: Forssan pick-nickissä samalle alueelle.Entä Mopar-Meet? Annetaanko uusien tuulien puhaltaa myös tällä saralla ?
     
  2. Simo

    Simo 1st gear

    Muiden Moparien ohella Dartin omistavana FMA:n jäsenenä ainakin Forssan Pick-nikin yhteisalue vaikuttaisi hyvältä ajatukselta.
    Muutenkin olen yhteistyön kannalla, mutta taitaa porukasta aina löytyä niitä joille asia ei käy ollenkaan..vai :wink:

    Pohjimmiltaan autoharrastuksessa on kyse aina samasta asiasta, merkistä riippumatta!
     
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, kyllähän se olis kiva koittaa, Forssassa nyt ainakin ja kyllä mulla olis mielenkiintoa yhteismiittiinkin, olispa kerrankin Mopareita tarpeellinen määrä samassa paikassa... :grin:
    Saas nähdä mitä muut sanoo...
     
  4. mg

    mg Gearhead

    vaikken hirmu aktiivinen jäsen ole; ni forssa ja mopar miittinki ois kannatettava homma.
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei kai me ny mitään valiantteja ja darteja huolita saman paikkaan neonien kanssa. outoo porukkaaki, jotai kisahemmojaki ja -lyylei :grin:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Forssassa voisi olla ihan okei, mutten kannata Moparmeetinkin yhteisjärjesetelyjä. Jokin syyhän siihenkin on alunperinkin ollut, että nämä Dartti- ja Valianttihenkiset immeiset ovat halunneet perustaa oman kerhon. Oisvatten ihan mainiosti sopineet tähän yhteiseen FMA:han. Jotta tällasia.
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kumpihan kerhoista lienee vanhempi?
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Perustamisvuodesta katsoen FMA on "nuorempi", jos nyt tarkkoja ollaan.
     
  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    FDVA:n virallinen perustamisvuosi on 1987!
    Olinpa itse muuten perustamassa sitä ja edelleen jäsen... :grin:
     
  10. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    sevi neo lyhyt ja kiva nimi.
     
  11. Christoffer

    Christoffer Gearhead

    Kyllä minunkin mielestä olisi hyvä ajatus.Ja jospa olisi enemmän porukkaa varttimailia kokeilemassa ja makkaraa paistamassa..
     
  12. roope

    roope Gearhead

    Niinpä !
    Syitä kahteen kerhoon voi olla monia mutta mitä niitä miettimään.Ei tässä nytkään olla yhdistymässä vaan lämmittelemässä antoisaa yhteistyötä.Toivottavasti saadaan aikaan jotain mukavaa yhdessä oloa.
     
  13. Matti

    Matti Gearhead

    itse kuulun molempiin kerhoihin ja ihan hyvä ajatushan tuo on! eiköhän tuo dartti kerho ole perustettu sitävastoin kun perustajat ovat tykänneet a-koppaisista eivätkä ole halunneet talbotteja joukkoon?:)
     
  14. roope

    roope Gearhead

    Terve taas !
    Talbotteja ei tietääkseni ole ensimmäistäkään kerhon rekisterissä.Mistä moinen Talbot-kerho yhteys sitten on lähtöisinkään ?Kenties niitä urbaaneja kansantarinoita.Jäsenillä saattaa mahdollisesti olla talvi-ym.käyttöautoinaan Talbotteja että jopa ihan Jaappanilaisia laatukulkimia.Ei kai tiukkapipoisuus saa haitata harrastamista.
     
  15. Matti

    Matti Gearhead

    no ei tietenkään:) tuohan oli vain heitto.
    itse kuulun helsingin ajoneuvokerhon perustajiin(huiman vanha kerho-03:)
    ja siihen voi liittyä vaikka motorisoidulla
    potkulaudalla. kalustomme on 61 t-birdistä
    -00 vitoon. pääasiahan on mukava harrastaminen yhdessä:) eikä edes tarvitse olla niin samanhenkisiä:)
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eiköhän tuo pesäero ole lähtöisin ihan FMA:n perustamis kokouksesta. Se kundi joka laittoi homman alulle(en muista nimee, nostan kuitenkin hattua), oli perustamassa kerhoa isokorisille(A-bodyille oli jo kerho), mut K.S. ja kumppanit oli kaikki tai ei mitään asenteella eivätkä kai olleet oikeen kiinnostuneita yhteistyöstä?! Onhan tavallaan kyseessä kilpailevat kerhot. No itsekin kuuluneena mol kerhoihin soisin jonkinasteisen yhteistyön, ollaan kuitenkin sen verta pieni maa ja pienet ympyrät. Eli kannatetaan ehdottomasti ajatusta yhteistyöstä, Forssasta olis hyvä lähtee, tai miksei moppemeetissä jo. Hallituksen jäsenet hoi, Käkö paas tuulemaan FDVA:n puolelta, eiks ois hyvä päästä testaan kilpuria päiväks hämeenkyröön(?) kesken kauden, vai vetäydyttekö jo voittajina radoilta:D Tahtoo kisaamaan teitä vastaan, mul on nopeempi auto, mul on makeemmat vanteet...
     
  17. Matti

    Matti Gearhead

    mä voisin tavoitella rumimman auton titteliä:)
     
  18. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oonpa tässä edelleen sitä mieltä että toi yhteisjärkkääminen on hyvä juttu, ja muuten luulen et aika monella FMA:n ja FDVA:n jäsenellä on nopeempi auto ku meillä... :grin:
    Silti ruåtsalaiset JP:t (aidot wolfrace-kopiot) on vanteina maailman hienoimmat :grin: :grin:
    Saa meitä vastaan ajaa missä vaan kisoissa, ei haittaa meitä, parhaimmillaan ollaan jääty vaan 6 sekuntia voittajalle :grin:
    Mä luulen et vuosikokous olis oikee paikka päättää nää jutut mikäli asiasta innostuneita riittää, ja nyt näyttää hyvältä, puhelujakin on tullut asian tiimoilta, siis ton yhteisjärkkäyshomman tiimoilta...
     
  19. Juppee

    Juppee Gearhead

     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Yhteistyö on voimaa,niinkun me kommunistit on sanottu jo muinaisista ajoista lähtien. Mun mielestä molempiin Forssaan ja Meettiin yhteisesti. Ei tarttis kenenkään valittaa kun ei käy väkee ja ehkäpä sudittelemaankin saatais väkee! Kyllä ihmisestä voi vanhemmiten tulla omituinen, mäkin sitä ostin Voortin????? -T-
     

Kerro tästä muillekin!