yskivä 225:tonen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 12.2.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    missä mahtas olla vika ku kone käy muuten ihan nätisti mut ku meinaa lähtee paikalta ja painaa kaasua niin kone meinaa sammua?(kyseesä automaati laatikolla varustettu valiantti)sille hassusti meinaa vähä yskästä,mut ku onnistuu saaman vähä kierroksia niin käy hienosti. :(
     
  2. kinde

    kinde Gearhead

    Kaasarin kiihdytyspumppu, ruikkiiko?
     
  3. sakkeus

    sakkeus 1st gear

    YSKIVÄ 225

    TARKISTA RYYPYN TOIMINTA JOS AUTOM.HUIKKA. IMUVUODOT TEKEE MYÖS NOITA OIREITA. YLEENSÄ KAASARIN JA IMUSARJAN VÄLINEN TIIVISTE VEDETTY PARIN ÄHKÄSYN MOMENTTIIN JA ALKANU VUOTAA. JAKAJAN ALIPAINE KANNATTAA MYÖS TARKISTAA.
     
  4. sakkeus

    sakkeus 1st gear

    YSKIVÄ 225

    SAAKO PAKOSARJALTA LÄMPIMÄN ILMAN???
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    kiihdytys pumppu vaikuttaa toimivan(kivasti suihkuttaa)ryypyn ja sytn alipaione rennselit toimii,kaasari tuli kyl vedettyä kiini parin ähkäsyn momenttiin.............mut en jaksa uskoo et vuotas sieltä
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    ei saa lämmintä pakosarjoilta..........
     
  7. leksa

    leksa Gearhead

    Yskään.. Se on melkoisen varmasti huonosti toimiva kiihdystyspumppu. pakosarjoilta tulevaa lämmintä ei kuuskytlukulaisissa vielä yläkautta ollutkaan, ja Omastakin autostani otin kiinnipalaneen alaläpänkin huitsin helkuttiin. Se on pensan puute, tai liian ilman saanti sillä hetkellä. Eli kiihdytyspumpun toiminta puutteellinen, tai säätö virheellinen.

    Tietenkin jos oikei aletaan pilkkuilla.. Onkos kipinäpuoli kunnossa, ettei äkillinen seosshteen laimeneminen "pudota" kipinöitä pois toimintavuorossa olevalta sylinteriltä, onkos sytytysenakko kohdallaan. Ainakin sen -2,5 - +10 astetta joka on eri vuosilla oleva suositus mopen 225 mottorille.ja eri vaihteistoversioille. Entäs onko hydraulinokalla vai säädettävällä venttiilin välyksellä välykset oikeat. Ja tässä tapauksessa se liian pieni välys yskittää.

    Mutta oleellisempana kuitenkin.. pensaa tarttee lisää, se on pensiini moottori.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    vika selvis......sytkä oli liian myöhäsellä.oli korva kuulolla säädetty(ilmeisesti korvis vikaa :rotfl: )lainasin kaverilta lampun ja säädin kohilleen,yskä meni ohi hetkessä
     

Kerro tästä muillekin!