Jättää se chevykin tielle joskus...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Selli, 25.10.2003.

  1. Selli

    Selli Gearhead

    Sattuipa eilen tuolla Jyväskylän rantaväylällä kovassa lumipyryssä.Nopeutta ehkä joku max.20km/h jonossa valuttiin.Olin laina Caminolla liikenteessä.Moottori sammui ja matka loppui siihen.Starttaus yritys moottori pyörii,huh ei siis leikannu kii.Mutta mitään eloo ei ollut..Koko liikenne ihan jumissa koska olin hivenen tukkeena tiellä :smile:Kiitokset tässä vaiheessa poliisisedille jotka työnteli minun kanssa auton sivuun :smile: Oli tässä tapauksessa moni muukin osa ihan haperona jakajan sisällä.(HEI sellainen)
     
  2. Selli

    Selli Gearhead

    No nii johdot on kunnossa mutta eipä syttynyt Camino...Taitaapi olla joku oikeesti rikki.Oisko se moduli sit tiltannu hmm Saapa nähä kuinka paljon teettää töitä heh.
     
  3. Selli

    Selli Gearhead

    Moduli,käämi ja pyörijä vaihdettu ja nyt alko kipinää löytymään Caminoon ja eiku ajoon...
     

Kerro tästä muillekin!