el camino 64-65

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Anonymous, 1.2.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    kuinka paljon on suomessa juuri noita vuosimalleja?
    Itse en muista kuin yhden punaisen 65:sen joka pyöri pääkaupunkiseudulla jo yli 10 vuotta sitten, mihin se ja muut ovat hävinneet?
     
  2. chevelle66

    chevelle66 Gearhead

    sit on yks vihree 64 näin hesassa joku vuosi sitten
     
  3. G-MAN

    G-MAN Gearhead

    Taitavat olla melkein yhden käden sormin laskettavissa. Noitahan ei maahantuojan kautta ole tainnut tulla ollenkaan ja 80-luvun lopun tuontibuumi painottui enimmälti viidennen sukupolven Caminoon.
     
  4. SS-454

    SS-454 Gearhead

    Kaverilla Turun liepeillä rakenteilla 64:n, pikkulohkolla ja manuaalilla.
     
  5. villek

    villek 1st gear

    No se hesan punainen -65:nen on projektina mulla ja on siniseksi maalattuna "radalla" ehkä jo ensi kesänä.
    On myös pikkulohkolla ja kovalla laatikolla.
    auto tuli mulle viime syksynä ja edellinen om. oli tehnyt suuren työn peltien kanssa.
    Tämä auto ei tule museorekisteriin.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    mitähän tollasesta sais ruotsissa?
     
  7. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  8. NURMALE

    NURMALE 1st gear

    Täältä löytyy -64 El Camino, jenkeissä joskus late 80"s rakennettu,
    nyt pitkän seisotuksen jälkeen tarkoitus saattaa takaisin baanalle.
    Tekniikkana sbc + th-400
     
  9. old cutlass

    old cutlass Gearhead

    täältä löytyy myös 64 el camino
     
  10. akseli

    akseli 1st gear

    Terve villek sulla on ilmeisesti mun vanha camino ja vielä hegissä
    kaveri toi sen joskus 80 luvun lopussa floridasta ja ajeli sillä siirtokilvillä ja yhden ravintola illan jälkeen se siirtyi mun omistukseen kun kaveri ei kehdannut sitä hakee ravintolan pihalta kun oli illalla sudittanut niin että oli molemmat renkaat räjähtänyt

    T:GREASER
     
  11. mke77

    mke77 Gearhead

    hienoo...tahtoo tietää lisää?? ite olen moista "haaveillu" mut ja mut......
     

Kerro tästä muillekin!