Virittäjät

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja zejk, 30.10.2011.

  1. zejk

    zejk 1st gear

    No joo-o. Tosi asiantuntijoita virittäjät ohjelmassa...huh huh...ei oikein ole vuosimallit kohdillaan...A-mallin fordit molemmilla, ei kolmekakkoset....että silleen....vai olikos tässä jotain mitä mun pitäis tietää
     
  2. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  3. Pakko vähän avautua...toi on ihan hirveetä kuraa toi...ekat kolme jaksoa mua nauratti se "pitääks mun tietää täst jotai / onks täs jotai mitä mun pitäs tietää", mut nyt mua kypsyttää ihan vitusti!

    Miks ei se voi sanoo jotai muuta?!

    Ja noi autot...noh, muutama hyvä ollu, mut niistäkä ei oikee jää kätee mitään ku se ajo/arvostelu nyt on mitä on...varsinki se pokemon-firebird..."oon mä laittanu tähän ton pakosarjan ja sit toi racing virranjakaj"

    Se Camaro oli komee kyl mikä oli.
     
  4. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Joo, kyllä huomaa, että Mika tienaa elantonsa rattia vääntämällä, eikä puhumalla... Aika nihkeä ohjelma, vois kaivata vähän Jussi Halli- tai Top Gear- henkeä...
     
  5. toi vois olla enää huonompi vaan jos sii ois häkkisen mika ja se puhuis englantia...
     
  6. Dna Kerma

    Dna Kerma Gearhead

    Vähän ehkä vaikea laittaa järjestykseen mikä eniten tossa ohjelmassa ärsyttää, mutta se on kans yks kun tää salon mika kävelee sieltä jostain siihen auton luokse, ja monesti toteaa vieraalle että "Moi, mä oon Mika"
    IHANKO TOTTA?!? Saa melkosessa uutispimennossa olla eläny jos ei tiiä kuka on mika salo :D :rotfl:
     
  7. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No kait julkkiksenkin on hyvä esittäytyä vaikka se kymmenen vuotta sitten ajoikin formulaa. Tai muuten täällä kommentoitais ettei se edes sanonu kuka se on. Ylpee saataana! :poff:
     
  8. Mutku

    Mutku Gearhead

    Just noin. Mika käyttäytyy tossa tilanteessa just niin vähäeleisesti, mutta kuitennii asiallisesti, kun pitää. Tosta ohjelmasta pitäs tehdä huumoriversio, jossa ajaja tulee paikalle: "Et sä tiedä kuka mä oon". :rotfl:
     
  9. Mutku

    Mutku Gearhead

    Heh. On se voinu sanoa kovastikin paljon muuta. Mutta ohjelman leikkaaja on leikannut muut löpinät pois, ku ohjelman pitää olla lyhyt ja dynaaminen tms jne...? Eli on jätetty vaan tuo keskustelua herättävä ja mielipiteitä jakava lause: "Onks täs jotai mitä mun pitäs tietää?".
     
  10. Mutku

    Mutku Gearhead

    Jooei. Mä ymmärrän ton kysymyksen ihan täysin. Jos itse lähtisin luukuttamaan urku auki radalla jonku ihan omin pikku kätösin rakentamalla tappokoneella, niin kovasti mua kiinnostas, että onks vekottimes jotain erikoisen vaarallista tms. Esim omistaja mainitsee: "Laitoin kaikki rahat koneen viritykseen, jarrut nyt kyllä on vakiot, ilmasin ne kuitenkin....".
     
  11. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Puolihutastu ohjelma.Onhan tässä maassa rakenteilla ja valmiinakin ihan pikkusen siistejä laitteita.Joilla olisi tossa ohjelmassa ollut käyttöä. Olisi jäänyt noi paskemmat kotterot pois!!!
    Eniten ehkä ärsyttää Salon tyyli arvostella noita vehkeitä,täytyisi muistaa että noista monet on rakennettu kovalla työllä eikä pelkästään paksulla rahapussilla!Lancian äijä tylytti ihan,varmasti on nopea radalla "osaavissa" käsissä.
     
  12. jknR

    jknR Gearhead

    Naamakirjasta pöllitty:
    Ilmeisesti joku muukin on lähettänyt minun lisäksi palautetta tuotantoyhtiöön. Jos tuo ohjelmaa saa jatkoa vielä muutaman tuotantokauden ja jaksaavat sitä kehittää, niin sitähän saattaa nähdä jo ihan loistavan ohjelman missä on hienoja rakennettuja autoja.
     
  13. pas2

    pas2 Gearhead

    Vastaus on HonMo.
     
  14. '82 Le Sabre

    '82 Le Sabre 1st gear

    Tota määki oon ihmetelly jo jonkin aikaa, oliko vasta nyt eka kerta ku tuo kysymys sai vastauksen??? Miten siitä voisi tulla "Homo" kun ei Nissan Motorsportskaan ole "Nimo"?????
     
  15. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ei kait kukaan ole väittänytkään että siitä tulee Homo?! :rotfl:
     
  16. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Hyvä tietää, jotta asia on häirinnyt muitakin. :rotfl:
     
  17. jknR

    jknR Gearhead

    ^^^^ Hyvä että joku jaksaa välillä vastailla tuohonkin! Noinhan se menee, jos lyhenteeseen jättää automerkin kolme ensimmäistä kirjainta. :D
     
  18. Mutku

    Mutku Gearhead

    Jeesjees, yöunet ne on menny täälläkin. Luulin se minäkin, että Homon perässä siinä silmä kiiluen alunperin juostiin. Vaikka Honmo se siis lookisesti oiskin...
     
  19. Make.S

    Make.S Gearhead

    ...mut jos toi nipponi ois nimot, niin honda olis... :wink:
    Itse ohjelmasta. Ihan hyvä, jos ei ihan "vakavana" kattele ja ihan kiva on nähdä näitä nopeita japsi/euroturboja.
     
  20. Kruiseri

    Kruiseri 3rd gear

    2. tuotantokaudella on rakennetta juu muutettu, mm. enemmän rentoa läppää juontajien ja omistajien kesken. Monenlaisia kiesejä joista osa lienee myös foorumilaisten makuun. Mukana myös jokunen 'huumor'mielellä' mukaan otettu laite. Odotan mielenkiinnolla :D
     

Kerro tästä muillekin!