ite tehty avo valiant

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja pesonen, 24.5.2005.

  1. pesonen

    pesonen 1st gear

    mistä sais tietoa/kuvia et miten tehdä avo valiant ilman kaarta (leimalle!) :eek:
     
  2. valsu67

    valsu67 1st gear

    minkä ikäinen??

    tietenkin saa tehdä ilman kaarta,jos on ollut vaan avona...

    itse soitin aro yhtymään ja sieltä sain dokumenttiä et autoa on saanut avona,ja että alustoissa ym.ei ole ollut juurikaan eroja.

    Lakihan sanoo että on tehtä vä vastaamaan alkuperäistä avon jäykkyyttä.
    Eli juurikaan ei tarviis vahvistella,mut järjen käyttö sallittua.
    Eli kannattaahan sitä vahvistella niin paljo kuin haluaa...
    apurunkoja yhteen ja muuta vastaavaa niin kyllä kestää ja insinöörikin mielissään....
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Terve! vm.69 on viimeinen malli mitä on tehty avona eli jos se on 69 tai alle niin sit voit tehdä avon ilman kaaria!
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    darttia on tehty 69 vielä avona,valianttia ei...aivan riippuu saako insinöörin uskomaan et ne on samoja vehkeitä periaatteessa....
     
  5. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    ... ja juuri tähän saa Arolta dokumenttia.
     
  6. valsu67

    valsu67 1st gear

    Rohkeasti vaan arolle soittamaan,selvii parhaiten...ja saa virallista tietoa.

    Ja vahvistuksista koriin saat multa tietoo jos tarviit et miten me tehtiin...on jossakin lapulla koko muutostyön työt ylhäällä.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tai Jarmo Hiljanen Dart Center Pori p.02 6480269
     
  8. valsu67

    valsu67 1st gear

    joo.mutta kun ne vaatii maahantuojan lausunnon noin yleensä ainakin...
     
  9. welran

    welran 1st gear

    mulle voisit lähettää kopiot noista muutostöistä, kun oon tommosta vähä aatellu...
     

Kerro tästä muillekin!