Vinyylikatto uusiksi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Mercury, 16.2.2005.

  1. Mercury

    Mercury Gearhead

    Kyseessä puolikas katto..Ihan ruvella.. :mad: Onko autoverhoomoilla tapana tehä tollasta?Jos joku tietää hyvän paikan ni kertoo..Tietysti mahd. läheltä..Pohjosessa Keski-Suomessa asustelen..Tai onnistuuko tee-se-itse mieheltä??
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Pietarsaaressa oli joku paikka kuulema mikä tekee. Nimeä en muista... Pitää itsekkin asioida siellä kunhan aika on kypsä... Ja katto kanssa. :-?
     
  3. Savis

    Savis Gearhead

    Minä olen teettänyt Tapiolan Autoverhoilu OY 09-8881516 Espoo
    Työ oli laadukasta ja hintakin kohdallaan. Aikaa on kulunut siitä 8-9 vuotta.
    Maksoi sillon 1700 mk. Vieläkin lähes uuden veroinen.
     
  4. Mercury

    Mercury Gearhead

    Hmm..En taida Espooseen asti lähteä.. :wink: Halvalta lystiltä kuulostaa..Noinkohan nykypäivänä teettää uuden vinyylin 300 egellä..? :eek:
     
  5. redneck

    redneck 1st gear

    Kaveri uusi Cadillacin vinyylin viime keväänä, maksoi muistaakseni 280€.
    Paikka on Tanen verhoomo joka löytyy Ylivieskasta.
     
  6. Mercury

    Mercury Gearhead

    Kiitos punaniska!Täytyy huomenna soittaa! :p
     
  7. SB

    SB 1st gear

    Taitaa olla sama ongelma eessä, mutta paikkakunta olis enämpi täällä hämeessä päin. Onko kellään tietoa, kuka täällä kykenis tohon hommaan?
     
  8. SB

    SB 1st gear

    Täytyypi viälä ite jatkaa.
    Kenen kautta tai keneltä sais tilattua -73 E-bodyyn uuden kattovinyylin (eihän se vanha ehjänä siitä tunnu lähtevän, PER....LE). Ja oisko kellään hinnasta tietoo!
     
  9. Polara-73

    Polara-73 Gearhead

    http://www.dantesparts.com/partsforsale.html

    Tuolta vois löytyä.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Otin omaani Nymanin Peterin kautta, maksaa vajaat 200 eur.
     
  11. Sumu

    Sumu Gearhead

    Car Koivistolta hommasin Mustangiin vinyylin. Hyvä palvelu.
     
  12. SB

    SB 1st gear

    KIITOKSIA, tähän mennessä. Sumu, muistakko hintaa, suurinpiirtein?
     
  13. GS RIVIERA 68

    GS RIVIERA 68 3rd gear

    NOKIAN VERHOOMO kankaantakana laitto BUICKIIN vinyylin asiallisesti .Hommas itte materiaalin jne,verhoilutin samalla penkit. Makso markka-aikaan 4000MK 8)
     
  14. SB

    SB 1st gear

    Kiitti! Rimpautin sinne heti!! Mut kävi huono tuuri ei voi ottaa töitä ennenkuin syksyllä :(
     
  15. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    onks kellään kokemusta tommosen vinyylin värjäämisestä.... kun aikanaan ammattikoulussa arvon peltipuolen lehtori sano et siihen on joku menetelmä mut se sit jäi se homma kun se ei tienny tarkalleen..... !!!!
     
  16. Sumu

    Sumu Gearhead

    Jaa...enpä muista tähän kohtaan,tilasin silloin muutakin osaa.

    Kysäise sieltä.
    http://www.teuva.fi/~carkoivi/
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kunhan saan cäkkylän maalautettua, niin tuttu nahkaseppä lupas tehä ihan just semmosen kun haluun (väri, tikkaus, kuviointi, yms). Keinonahka maksaa kuulemma jotain 12-15 eskoo jalkametriltä, joten kustannuksen ei luulis päätä huimaavan.
    Kerron projektin etenemisestä myöhemmin, ja jos hyvältä näyttää, niin oli ihan mukana siinä, että toisiakin kattoja tehtäis...
     
  18. PimpCaddy

    PimpCaddy 1st gear

    ...niin se olin mä
    :odroll: :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!