440 V-8 käyttökoneena?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja coupedeville, 20.9.2003.

  1. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Miten on puolesta vai vastaan
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    jos vaan kukkaro kestää, veikkaan että talvella veis turhan paljon gasoo...
     
  3. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    440 V8 käyttökoneena?
    Jotenkin tuntu vaan siltä, että tähän on vastattava.
    coupedeville, älä nyt vedä hernettä nenään, mutta miksi kysyä meiltä, tämän foorumin lukijoilta/käyttäjiltä tämmöstä asiaa.
    Jos Chrysler Corporationin insinöörit on suunnitelleet sen ja vuosikymmenten saatossa tehtaalla on jopa laitettu tämmönen 440 cid V8 moottori satoihintuhansiin autoihin, niin kai sitä täytyy uskoa, että se on käyttöä varten suunniteltu ja valmistettu ja autoihin asennettu.......
    Ei se siellä moparien konehuoneessa huvikseen ole, tai vaan näyttely tai kilvanajomielessä....moottorit yleensä tekee sitä mitä varten ne on autoihin asennettu...

    Voi kun joku kysyisi miksi ovissa on saranat....?
     
  4. HenkkaTurust

    HenkkaTurust 1st gear

    Niimpä. Muistaakseni niitä tehtiin n.750000 kpl. Eli ei mikään kokeilu. Melkein kaikkiin koppiin sitä sai optiona jossain vaiheessa, ja Nykissä, Imperialissa sekä monissa muskeliversioissa se oli vakiotavara. Ja jenkihän KÄYTTÄÄ autojaan, myös Alaskassa.
    Tietty on toinen asia, että jos sulla on keula Moparissa tyhjä ja mietit että mitä tehdään autolla jolla ruetaan pelkäästään ajamaan työmatka ajoa talvella, niin saattaisin suositella jotain pienempää pataa.
     
  5. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Ovathan ne insinöörit suunnitelleet paljon muutakin käyttöä varten mutta eivät ole käytössä toimineet toivotulla tavalla. Ovissa on saranat sen takia että ne ovat kivempi avata ja sulkea.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    minun monaco 440 sellä vie talvella 20litraa satasella matkaajossa ja kyläajossa noin 30 litraa riippuen hieman kaasujalan asennosta ja pakkasesta . ainoa ongelma on se sama mikä varmaan monella muullakin ,että ryyppyä ei ole ja käynnistys on hieman isompi operaatioku muijan corollalla .jenkki on kaiken kaikkiaan hyvä talviauto.terv cuda69
     
  7. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Naseva kommentti!, juuri Monacon takia kysyin koko asiaa.
     
  8. monaco

    monaco 1st gear

    meikäläisen monacossa on ainaki pelittäny loistavasti
     

Kerro tästä muillekin!