American Car Show 2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja fe390, 7.2.2008.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ilmoittakaa, että siitä tulee Bracket tai Super ryhmien kilpuri niin johan kelpaa :poff:
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Eikä kerrota, ujutetaan se sinne vaan salaa kerhon nimissä :rotfl:
    Ja sit isot REE ryhmän lobbausplakaatit auton ympärille :poff:
     
  3. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Mikäs tää tämmöinen näyttely on,never höörd.
     
  4. jaketin

    jaketin Gearhead

    viittiköhän tuonne kukaan mennä, kun se on kumminkin paska näyttely. näin sitä taas kumminkin valitetaan :poff: :poff:
     
  5. 496SS

    496SS 3rd gear

    Itse ajattelin ottaa sen "paskan näyttelyn" riskin ja mennä käymään :poff:
     
  6. Mothertrucker

    Mothertrucker 3rd gear

    20eetä, mitä vi***a!?
     
  7. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    niin mäkin, jos pikkuveikka lähtis pöllyttäjällä ajeleen mun kans. tänä vuonna ajattelin jos viettäis vähän aikaa kauemmin ite alueella ja ottais kunnolla fotoja. Viime vuonna ei oikein kerenny viipymään, kun yllättäen noihin matkoihin meni melko kauan. :odroll: ja poislähtiessä parkkipojatkin oli niin kohteliaita et toivotti hyvää matkaa ja lähtekää nyt äkkiä meneen täältä :poff:


    ja jos tänä vuonna olis mun vanha mussukkakin esillä :wink: tosin mä alan varmaan itkee jälleennäkemisen riemusta siellä sitten. mut siitä sitte tunnistatte hei! :rotfl:
     
  8. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Pitäis olla kohtuullisemmat hinnat,pysäköinti ilmainen.Olis mukava käydä tuossakin näyttelyssä vaikka matkaa kertyy edestakaisin yhteensä noin 1000 kilsaa.Laskeppa siitä mitä maksaa polttoaineet .Täältä kävi aiemmin noin 50 henkeä vuosittain ,nykyisin tapaa pari -kolme .Se on 150 euroa tai enemmän kun ei ole halukkaita lähtijöitä ja joutuu yksin köröttelemään.
     
  9. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    no niinpä! ja koko sunnuntaipäivä pitäis vielä olla GM-Cruisereiden osastolla duunissa! ei perhana..kaikenmaailman pitkätukat vaan pummaa kahvetta koko ajan! :D
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Aika pitkälle ton hinnan ja pysäköinnin kai määrittelee messukeskus. Ton pajan vuokraaminen viikoks ei oo mitään ilmasta lystiä, FHRA:n osasto sun muut hinnat on vielä edullisia moniin muihin, pienempiin tapahtumiin verrattuna. Se näyttely on aika iso tapahtuma, yks suomen suurimpia messutapahtumia, ja hinta suunnilleen sen nähtävän mukaan. Harrastajille, joita kiinnostaa vaan pieni marginaalialue harrastuskentästä, se varmaan on ehkä suurehko, mutta niillehän löytyy sitten paremmin kohdistettuja näyttelyitä joita pystyy tekemään pienemmin kustannuksin. Eiköhän tonne tuu mentyä, kenties.
     
  11. luppes

    luppes 1st gear

    Nuorirakentaja kisasta voin kertoa sen että siihen on tarjottu ainoastaan yksi auto (tuning), tätä autoa ei nähdä kisassa.
    Olisimme mielellään nähneet nuorirakentaja kisassa myös niin jenkki- kuin tuning rakentajia useampia, mutta minkäs voit jos ei tarjota ehdokkaaksi.
    Tiedoksi että kisassa nähdään ennätys määrä kaks pyöräsiä on se sitten hyvä- tai huono juttu, mutta näin oli tehtävä.
    Ja tuolle viime vuoden "mokalle?" tais olla peruste että auto on kisahenkinen eikä siihen vaikuttanut onko auto street - tai drag ryhmäläinen, emmekä ole missään vaiheessa tyrmänneet auton tuomista näyttelyyn kisa-, street-, tai kerho-osastolle edes tänä vuonna.
     
  12. jaketin

    jaketin Gearhead

    jatkuvasti messarin porukka parantelee ja laajentaa messukeskusta, joten siitäkin tule kuluja, jotka aivan varmasti nostavat keskuksen vuokrahintaa..

    meikä on siellä joka päivä, miten omilta duuneilta ehtii :D

    mansenjamppa, mä en teidän tököttiä juo :poff:
     
  13. kime2

    kime2 Gearhead

    Ensin tuosta hinnasta et minusta tuo 20e on ihan sopiva hinta,ei aiheuta lippuluukulla hirveetä tungosta kun tuo "yleisseteli" käy tasan lipun kanssa,et tässä ainoan poikkeuksen muodostaa ne ketkä saa jonkinlaisen alennuksen lipusta,sekä tietysti ne tinkaajat siinä luukulla mut ne on oma luku sinänsä!

    Saattaa olla aika iso kynnys tarjota tuonne autoaan nuorella kaverilla,kun se olis sitä tälläisellä ja jonkin ikäiselläkin jannulla mut onneks tuo oma musti ei valmistunut tähänkään näyttelyyn mennessä ja mun gm-osaston ajokkia voi näyttää vaan hämärissä olosuhteissa :rotfl:

    Mä en sit millään ymmärtänyt silloin vuosi sitten mitä se vaikuttaa(enkä ymmärrä nytkään) vaik auto olis minkä henkinen tahansa kunhan se on vaan nuoren itsensä suunnilleenkaan tekemä,kuten tämä ko.auto oli/on!

    Varikkohuhujen mukaan tämä auto olis tänä vuonna tulossa näyttelyyn,mut se on vaan huhu jonka toden peräisyydestä en vastaa :wink:
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    20 e ei ole paljon Suomen suurimmasta ja kauneimmasta autonäyttelystä :soosoo:

    Lakatkaa marisemasta ne jotka sitä ovat jo tehneet ja ne jotka marista aikovat :soosoo:

    Sitäpaitsi jokainen joka maksaa ton 20 e vaikkapa FHRAn jäsenmaksuna saa ilmaislipun näyttelyyn ja PALJON etuja muihin tapahtumiin sekä alennuksia ostoksista eri paikoissa :rotfl:

    Ja eiku liittymään :rotfl:
     
  15. hemihamu

    hemihamu 1st gear

    Mä oon itseasiassa hämmästynyt, että toi flibarin hinta on pysynyt ennallaan.
    Eiköhän se korjaannu ens vuodeksi, 25,- ????
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Sähän tuut sinne, tahdoit tai et. Ja varmaan tuut toimistollekin lauantaina, kun siellä pidetään toimitsijoiden palaveri näyttelyn tiimoilta, vai mitä.
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Oletko yllättynyt, kun hinta on pysynyt saman kuin viime vuonna.
     
  18. Mothertrucker

    Mothertrucker 3rd gear

    Viime vuosi jäi väliin ja nyt otin hupun pois päästä.
     
  19. homer

    homer Double Gearhead

    Kai se on mentävä. Taitaa olla kymmenes kerta.
     
  20. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Tai itkemään niinkuin nykyään on tapana overdrivellla :wc:
    Tätä foorumiahan verrataan jo aika monessa paikassa Suomi24:n
     

Kerro tästä muillekin!