Gulfin paluu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Raimo Miettinen, 29.4.2008.

  1. Raimo Miettinen

    Raimo Miettinen 1st gear

    Kiva!

    http://www.taloussanomat.fi/yrittajat/2 ... /137?rss=4

     
  2. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Hienoa!!

    Kuulemma vanha gulf sposoroitu "Roger Blunton Chevrolet" rata vettekin on rantaunut tänne??!!!
     
  3. radio_king

    radio_king 3rd gear

    Pyrkivät saamaan uuteen Gulf-ketjuun jo olemassaolevia asemia joilla valmiudet korjaamo-ja huoltotoimintaan.Mistä mä nyt ostan tennissukat,rantalelut ja banaanit kun huoltikset vaan myy gasoa ja korjaa autoja. :eek:
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ja kovasti näyttäs tulevan Gulf väritteisiä autoja stripeillekin ens kesänä eli tää juttuhan siinä lie sitten takana :wink:
     
  5. itkonen

    itkonen 3rd gear

    Historian siipien havinaa. Kiva! Peukku Us Partsille!
     
  6. SamiL

    SamiL Gearhead

    Oli se tiistain paras uutinen. Ja täytyy nostaa hattua SEOlle myös, kun lähtivät mukaan yhteistyöhön.
     
  7. jeddah

    jeddah 2nd gear

    Olen bongannut jo jonkin aikaa Gulfin moottoriöljyjä paikallisesta halpahallista, hinnan puolesta voisivat olla laadultaankin kuin 70-lukua...
     
  8. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Onhan se kuitenki hyvä saada vanha merkki takasin.
     
  9. triniemi

    triniemi Gearhead

    Jyväskylän seudun Super Pro kiihdytystiimithän on ajellu Gulffin öljyillä jo pidempään ;) Ja hyvin toimii!
     
  10. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Ei kyllä tarvitse peukkua partsille pistää uutisen johdosta.. Tuskin vaihtoivat gulffiin mistään muusta syystä kuin hinnasta.

    Mutta itse kyllä tankkaisin mielummin fiilis asemalta kuin jostain abcdefg.. monisteesta.
     
  11. sampop

    sampop 1st gear

    Kysymys vaan kuuluu mistä tommosia enää löytyy. Kuvaavasti kun viime keväänä menin huoltsikalle laittaa fillarin kummeihin ilmaa, niin niillä ei ollu pihtejä joilla ois saanu venttiilihatun pois...

    Varsinkin kaupungissa olisi kiva jos voisi jonkun pikkuhomman näpsäkästi teettään jossain, kun noita piharemontteja ei oikein pysty tekeen.
     
  12. tuppuhuuhaa

    tuppuhuuhaa 1st gear

    Ei kyllä tarvitse peukkua partsille pistää uutisen johdosta.. Tuskin vaihtoivat gulffiin mistään muusta syystä kuin hinnasta.


    Mutta kun vaihtoivat muusta syystä!!
     
  13. blandis

    blandis 1st gear

    Hieno homma!

    kunnon palveluasemia vaan, ei mitään snack shoppeja!
     
  14. lumlum

    lumlum Gearhead

    Hienoa!

    Gulfin oilit ovatkin pöhisseet Dodgessa jo viime syksystä...

    Seuraavaksi sitten Keimolan palautus.
     
  15. JPN73

    JPN73 1st gear

    Kyl on komiaa, kun saadaan taas kunnon ööliä koneeseen!!!!
     
  16. Pietu

    Pietu Gearhead

    Enpä tiedä nuiden öljyjen hyvyydestä. Mulla rupes käyttiksessä nostajat raksuttamaan Gulfin öljyillä 6 tonnin jälkeen. Sitten pistin Teboil öljyt niin loppu raksutus ja paineetkin nous vähän lämpösenä.
     
  17. SamiL

    SamiL Gearhead

    Mahtoiko öljyn tyyppi muuten pysyä täysin vastaavanlaisena?
     
  18. repecab

    repecab 1st gear

    Minä olen vaihtanut jo vuosia näihin kesäautoihini, Jenkit ,Porsche 911, MB 450 ja mitä nyt on ollutkin Valvolinen 20w50 racing öljyt, esim vanhassa Porschessa ja Mersuissa loppui savuttelut ja pysyy öljynpaineet todella hyvin. Kyllä vastaavaa on muillakin merkeillä varmaan tarjolla mutta se on sama kuin Dreumexin käsienpesuaineen kanssa että ei mitään järkeä vaihtaa kun on kerran löytänyt hyvän aineen.Motonetissa muuten alla 40€/4l.
     
  19. S.A

    S.A 1st gear

    Hyvä juttu, että Gulffi tekee paluuta!
     
  20. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Noita gulfin öljyjä on kyllä täällä päin ollu vaikka kuinka kauan jo myynnissä. ihan tarvikeliikkeessä. mulla on jossain muutaman vuoden vanha muovikassikin missä golf logo kun jotain hain johonkin romuun..
     

Kerro tästä muillekin!