Laatikko vuotoa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja GARAGE_INC, 5.6.2008.

  1. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Mikäs saatana tuossa A-999 lootassa on kun auto seisoo viikon niin jo on tallin lattia punaisena. Sama juttu oli talvella. Kun auto on ajossa , ei vuotoja ole näkynyt kertaakaan. taas tuli sanomiset öljystä, josta tietysti olin autuaan tietämätön... :mad:
     
  2. petro_din

    petro_din Gearhead

    vuotanee varmaan joko mittatikun putken juuresta tahi sitten ö-pohjan ja looran välistä..
    ja ei vuoda ajossa ollessaan kön öljyä on kierrossa niin paljon nin ei oo tiiviste märkänä..
    mutta sitte kö seisoo ni öljypohjaan valuu enempi ja enempi öljyä ja alkaa vuotamaan..
     
  3. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Ahaa?

    Onkohan ihan yleinen ongelma näissä? , en ole katsonut mistä vuotaa kun sain puhelun ongelmasta vasta, mutta voisko vuotaa vaikka jostain turbiinin juurestakin?
     
  4. Antti P

    Antti P Gearhead

    Turbiinin akseli niin ylhäällä että yleensä vuotaa vain käynnissä olessa kun öljyssä painetta. Mulla TH700 jäi samoin vuotaa laatikkorempan jälkeen, vuoti öljyä kickdown vaijerin juuresta kun seisoi parkissa.
    Oli myös liikaa öljyä mulla silloin.
     
  5. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Ok. mun täytyy tutkia mikä siellä vuotaa. Ei siis ilmeisesti turbiinin suunnalta tihku..
     

Kerro tästä muillekin!