Keisler

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja jankko, 19.4.2008.

  1. jankko

    jankko Gearhead

    Onko kellään kokemusta noista Keislerin laatikoista? Minkä hintaisia? Automaatista olisin kiinnostunut.
     
  2. OL

    OL Gearhead

    ihan hintavia noi manuaalikitit ,tremecit pitäs olla ihan kestäviä.
    yks semmoinen setti on juuri työn alla...
     
  3. jankko

    jankko Gearhead

    Onko noita muita valmistajia kellä olis Challengeriin vähintään 4 vaihteisia automaatteja?
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    On erilaisia adapterisarjoja. Toi Keislerin lootahan on GM:n TH4L60E loota, joka kytkinkoppa adapterilla laitetaan mopsiin kiinni. Adapterilevysarjoja tolle GM lootalle on saatavana myös muilta valmistajilta, jos haluu enempi ite väkästellä. Toisaalta, tuolta taitaa saada kaiken tarvittavan samasta osoitteesta, mikä helpottaa ja ehkä halventaakin lopputulosta nykyisillä dollarin kursseilla. Moparillahan on omiakin nelivaihteisia ja uudemmissa jopa viisvaihteisia automaattilootia, mutta ne taitaa kaikki olla fyysisiltä mitoiltaan sellasia, ettei sovi vakiokoria muuttamatta. Eli toi Keisler vois tohon tarkotukseen olla hyvä vaihtoehto.
     
  5. Pietu

    Pietu Gearhead

    Minä kyselin alkuvuodesta tuota hintaa, niin silloin oli stage 3 automaatti 5000$+lentorahti 850$. Siihen tietysti sitten tullit ja alvit päälle. Eli kokonaishinta kotiovella jotain vajaa 5000 euroa.
     
  6. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Satuin Keislerin sivuille törmäämään ja siellä olis mielenkiintoinen automaattisarja kaikkine palikoineen tuohon mopariin. Sattuuko kenelläkään olemaan tietoa mitä tuollainen stage 1 sarjan paketti http://www.keislerauto.com/index.php?/1 ... e-kit.html maksaisi noin suunnilleen tänä päivänä? En viitsis heiltäkään suoraan kysyä kun en ole juuri tällä hetkellä ostamassa, mutta myöhemmin voisi tulla ajankohtaiseksi jos ei ole hinnat aivan pilvissä.
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Stage2 on siinä 4500$, toi ykkönen vois olla max 500$ halvempi.
     
  8. Pietu

    Pietu Gearhead

    Minä laitoin viime talvena th-700 440 perään. Tohon saa valmiin adapterin TCI:ltä. Poikkipalkkia joutu hiukan muokkaamaan ja vänkärin puolen tunnelia. Kardaanis tuli joku letukan lyhennettynä ja takapäähän muunnos ristikko. Hintaa tuli kaikkineen reilut 2000 euroa. Huomattavasti halvempi vaihtoehto, jos viittii ite vähän värkkäillä.
     
  9. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Niin, en sitte tiedä. Ensinnäkin, tossa tulee kaikki uusia osia mukaan, sarjan pitäis olla bolt on viimistä pulttia myöten, ei vaadi muutoksia kopassa. Tulee nopeusmittarisovitteet ja voi käyttää vaikka orkkisshifteriä, öljyjäähdytin, sen linjat, turbiinin voi valita mieleisekseen tietyissä rajoissa, ja lisäks toi on elektronisesti ohjattu ja säätöyksikkö tulee piuhasarjoineen mukana. Eli voit itse ohjelmoida miten loota vaihtaa, millä kierroksilla ja kovuudella, koska turbiini lukkiutuu jne. Onhan siinä paritonnia hintaeroa, mut vähemmänkin kenties on parilla tonnilla saanut kun tossa.
     

Kerro tästä muillekin!