Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Mun silmään tuo on aika vakion korkuinen, siellä on ihan vakiona ne palikat akselin ja pakan välissä.
     
  2. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    No swiddy! Noihan olis ainakin mun käyttöön ihan riittävät, joskin melko kapeat. Kuis muu "levikkeentilaaja"-porukka, kelpaisko tollasesta kinppatilaus?
     
  3. markote

    markote 1st gear

    Hei minkäs korkuiset vakiona ne palikat etu ja taka päässä ovat?
     
  4. sisu

    sisu Gearhead


    mulla on taka-akselilla 5" palikka ja edessä ei ollu ainakaan mulla mitään palikkaa.
     
  5. misi

    misi 3rd gear

    Oliko meetingissa samanlaista meininkiä kuin tässä videossa?

    http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs :rotfl:
     
  6. freeride

    freeride Gearhead

    joo paitsi,että sato viä vettäki :lol:
     
  7. Aki_A

    Aki_A 1st gear

    Nyt sai uudet gummit alle, koska kuvat on kivoja :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    vielä tulossa 2kpl sivuvaloja per puoli lisää ja roiskeläpät ois leikkaamista vaille, BD powerin siirtopumppu ja goerendin loota&turbiini ja vetokoukku ens lastissa... 1..2kk päästä :odroll:
     
  8. persus

    persus 3rd gear

  9. joojoo100

    joojoo100 1st gear

    sähkö asiaa

    Anteeksi ja kiitos etukäteen.Mutta missäköhän mahtaa olla sähkösäätöisten peilien sulake -00 vuosmallis.Ja mistäköhän kannattais ryöstää virta niille valojen korkeuden säätömoottoreille?
     
  10. Erska

    Erska Gearhead

    Re: sähkö asiaa

    Moi.
    Kaikki sulakkeet pitäs löytyä kuskin puolelta kojetaulun kyljestä.

    Eikö ajovalojen korkeudensäädölle fiksusti saisi virran niin että tekisi sen vaikkapa releellä ja releen herätteen ottaisi parkeilta/ajovaloilta. Ja uusi sulake säätömoottoreille?
     
  11. Hietala

    Hietala 3rd gear

    Mulle kyllä kelpais.
     
  12. Aki_A

    Aki_A 1st gear

  13. härski77

    härski77 1st gear

    terve kaikille!!! usko horjuu ja on jo myyntiinkin rami huonona päivänä laitettu, eukko on ollu aika mökö sen jälkeen kun sen myyntiin ilmotin
    ensin oli ostoa vastaan ja nyt ei anna luopua -en ymmärrä-


    no tässä ongelmaa: nämä asiat näyttäis liittyvän tps/apps:ään pcm:ssä
    trans temp
    intake air temp
    water in fuel
    speed sensor
    ckp eli kampitunnistin sens.

    eli asiaan voiko nämä tai yksi näistä vaikuttaa koko auton tehoihin
    ja tps on nyt uusi auto vm-99 24v vp 44

    yksi neuvo olis tehdä ramiin perinteinen lataussäädin joten jos on joku kokeillu ni neuvokoon jos voi.

    pahin ongelma on kun ajaa maantiellä vaikka ylämäkeen ilman kuormaakin ni vaihtaa pienemmälle heti eikä jaksa kulkea edes sataa
    ja tänään kun metsästys reissulla ajoin pehmoseen paikkaan
    ni ei meinannu tulla sieltä vaikka kuin paineli kaasua (renkaat piti)

    noita anturi/säädin juttuja joku jo epäilikin mutta nuo yllä olevat sensorit ilm. vaikuttaa tps toimintaan ettei anna täyttä tehoo jos joku arvo ei ole kohallaan.
     
  14. leka1

    leka1 3rd gear



    Mulle kans käy.
     
  15. rammi

    rammi 3rd gear

    Re: sähkö asiaa

    Laita ilmapalkeet taka-akselille niin ei tartte sähkömoottoreiden kanssa kikkailla, hajoovat kuitenkin.

    Ei kellään oo ideoita sille abs-jälkiasennukselle, josta kyselin joskus?

    Ja löytyykö kellään edullisia 16" vanteita joutavana 265/75 kumeille, peltivanteet käy, ei tarvii olla kiiltoa .. talvirenkaille tulis.
     
  16. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    Mulla oli (tosin manuaali) vaikeuksia ja salaperäisiä sähkö/latausvikoja kun johtonippu konehuoneessa hiersi itsensä maihin sen suojaputken ja eristeiden läpi. Sepi, Timppa ja Freeride varmaan muistaa kuinka lähellä haulikonpiipun imeminen itelläni oli mutt kun yllä mainittu vika selvis, en hevin kulkineestani enää luovu. Joten kaikki mahdolliset liitokset kannataa käydä läpi ja muutoinkin tirkkailla johtonippuja sillä silmällä, ei ne valmistajan asennuksetkaan aina niin vimpan päälle oo... :x

    Jos tarvetta, multa löytyy yks ESS-anturi...
     
  17. julang

    julang 1st gear

    Tuota..
    1.Oletko lukenut vikakoodit? Ja jos niin mitkä oli päällä?
    2.Miten laatikko toimii hiljaisemma nopudella ihan normia jossa?
    3.Palaako taulussa "ylimääräisiä"valoja?

    Näillä alkuun.
     
  18. crane

    crane 1st gear

    Pakko kysyä, kun porukalla osalla on noita truck-lightseja katolla ja osalla ei, niin onko kukaan niitä ite lätkiny paikoilleen?
    Jotenki karsastan ajatusta alkaa tekeen ehjään kattoon reikiä niitä varten, mutta eihän pickup ole kunnollinen ilman moisia valoja.
     
  19. persus

    persus 3rd gear

    kattelin tossa äsken tota ohjaus akselia!ja kyllä se 3" korotus sarjan jatkopala sinne kävi ja sinne mä sen jo valmiiks jätin,mut herää kysymys että miks sinne tarvii sellanen laittaa ku tos on kuitenki niin pitkä liuku tossa ohjaus akselissa!?
     
  20. julang

    julang 1st gear

    Minulla ainakin on tehtaan tekeleet. Vaan on Suomessa laittomat ainakin noin virallisesti :mad:
     

Kerro tästä muillekin!