Pohjois-Savosta korjausfirmaa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kunnonrock, 17.4.2009.

  1. kunnonrock

    kunnonrock 1st gear

    Olen kuullut, että pohjois-Savossa olisi jokunen firma, joka huoltaisi/korjaisi myös US-autoja.
    Missä voisin vaihdattaa pakosarjan tiivisteet Chevrolet Capriceen -84?
    Tiivisteet on jo valmiina.
     
  2. kuula

    kuula Gearhead

  3. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Puijon autohuolto:

    PUIJON AUTOHUOLTO AVOIN YHTIÖ
    Osoite: KAIVOTIE 38
    70110 KUOPIO Puh: 017 2822460

    Y-tunnus: 1484204-9

    Tekevät hyvää työtä ja jenkit ovat tuttuja, kun taitaa jokaisella asentajalla olla oma jenkki alla ja jokunen harrasteprojektikin?
    Aatoksella taitaa olla valmistumassa avomusse ja Alpolla kai Mark IV? Lincoln? Käsittääkseni firma on ollut pystyssä 80-luvun alkupuolelta?

    Viimeksi kun kävin omani pois hakemassa tallissa oli työn alla avo C4 Vette ja suomiauto Mustang GT sportsroof 1967.. Ja olen siellä korjattavana bongannut 60-luvun avo Impala SS:n manuaalilootarempassa yms..

    Tuntiveloitus on hivenen keskivertokorjaamoa kireämpi, mutta valohoitoa ei näytä laskutettavan ja jenkkien kohdalla aika ei mene arpomiseen, kun autojen metkut ovat tuttuja. Omat kokemukset tässä muutaman vuoden ajalta ovat olleet positiivisen puolelle asettuvia.

    Koricenterkin on ihan OK, mutta enemmän erikoistunut korihommiin. Toki varmaan tekevät myös muita korjauksia? Olen siellä yhden jenkkiauton kokonaan maalauttanut ja paria muuta maalipinnaltaan paikkauttanut. Ihan tyytyväinen olen ollut maalihommien jälkeen. Ihan hyvin on pinta pysynyt kohta kahdeksan vuotta. Omistajalla on itselläänkin jenkki alla ja harrasteena. Taitaa nykyään projektina olla Packard?
     
  4. kunnonrock

    kunnonrock 1st gear

  5. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    ja iisalmessa jenkkejä rassaa ja maalaa perämaan pete puh:040-7703473 sekä iisalmen autopaja puh:044-5912340 :D
     
  6. Pion

    Pion Gearhead

    Suonenjoella PV-Motors. Ollut itsellä jenkkejä useampi. Huoltaa myös vaihdelaatikot. Tekee kilpamoottoreita kilvan ajajille sekä itse ajanut moparilla suht reippaita aikoja. Tuntiveloituskin on mielestäni varsin kohtuullinen.

    T:mi PV Motors

    Käyntiosoite Lintikonkatu
    77600 SUONENJOKI
    Puhelin (017) 512 775
    Y-tunnus 1192068-9
     
  7. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Puijon Autohuollosta hyviä kokemuksia.

    Autokori-Center osaa kyllä tehdä muutakin kuin korihommia, mutta tuskin kovin mieluusti muihin kuin USA-autoihin.
     
  8. jype

    jype 3rd gear

    carmatic kiuruveellä
     
  9. Damned

    Damned Gearhead

    Onko Puijon Autohuolto muuttanut?

    Edit: näköjään, uusi osoite on Oppipojankuja 8
     

Kerro tästä muillekin!