Uusi Mobilisti lehti....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mercman, 3.5.2007.

  1. mke77

    mke77 Gearhead

    kerran pika pikaa leffan nähneenä(ja hiukka olusessa) , niin en ihan väärin nähny kun meinas jot "likka jot pisti remmit ikkunan karmin ympäri"....

    mut totta se oli..... :eek: vähän paree e-body kun kerta oikeen ikkunan karmilla varustettuna... filmiltä ei kyl näkynä kun yhen kerran et siellä sisällä oli turva kehikkoa....noin niinku b-pilarin kohdalla, muuten ovat onnistuneet piilottamaan aika hyvin....
     
  2. DeS

    DeS Gearhead

    Nopeasti selasin läpi eikä mitään erikoisen mielenkiintoista ollut, mutta Rolssi jutussa oli se ilmoitus ja omistajan vastine siihen, niin se aiheutti ainakin täällä huutonaurua, aivan loistava oivallus opettajattarelta!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  3. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    olinpa hiukka yllättyny ku kahoin suomikilpiä tossa Challengerissa, mutta ku jutun luin niin kyllähän se sit selvis..Suomi on kyl kumma maa, ku tänne eksyy kaikkia harvinaisuuksia tai ainakin kummallisuuksia. Just tuli vkloppuna puhetta eräästä jenkistä jota on juuri sitä vuosimallia tehty jokunen kymmene kappaletta ja sellainen toki löytyy taas tältäkin mantereelta... :odroll:
     
  4. mke77

    mke77 Gearhead

    :rotfl: jep toi rols juttu meni mult ekal selauksel täysin ohi......sit ehtoommal uudestaan!!

    :rotfl: mahtaa isännöitsijää hiukka hävettää:" ....tähän autoon ei osia saa mistään bilteemasta..." % 7- :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  5. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Vaikea uskoa että Mobla vaan paranee numero numerolta :eek: Ja tosiaan se rolssimaikka sai täydet rispekti pisteet :pinup: 8)
     
  6. Holley

    Holley Gearhead

    Jotain hyvää ja pysyvää on ja se on Mobilisti! Pääkirjoitus oli taas tälläkin kertaa aivan loistava, sen voisi lähettää vaikka jonnekin hesariin luettavaksi muille.
     
  7. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Onkohan toi muikki oikeesti noin tyrmäävä? Miehelläänkin joku amerikkalainen pilluliiteri... :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Täydet pojot täältäki.
     
  8. el_loco

    el_loco Gearhead

    Rolls-tarina ihan kurko! Aika huokeat korjaamolaskut,25000 euroa...Saa siinä maikka kaivaa kahisevaa Chanelin laukusta!
     
  9. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Ihan mielenkiintoinen juttu siitä Rolssista. Mutta huomaa kyllä että se on ihan yliarvostettu auto. Siihen hintaan pitäisi esim. muotoilun olla vähän enemmän kuin venytetty-vanutettu Taunus kromikeulalla. Ja tekniikan puolella siinä tuskin on mitään mitä ei paljon halvemmassa ässä-mersussa olisi.
     
  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Näkyhän tuossa kaupassa selatessa olevan joku Keisari juttu ja jokunen kuva Mercurystä ja neliovisesta 17m taunuksesta... Se riittää ostamaan vaikka loput autoista ei kiinnostaiskaan, ku jutut tuppaa olemaan muuten niin hyviä... Mikä maikka? Pitääkö tässä samalla ostaa putkilo Niveaa.. :pinup:
     
  11. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Joo sitä nauroin vedet silmässä. Voipi olla ettei finninaamat hypi tunnilla silmille ko maikalle :rotfl:
     
  12. hauta

    hauta 1st gear

    Joo.Pääkirjoituksen pitäisi jäädä historiaan kaikkien aikojen pääkirjoituksena yli aihepiirien.Täysin tyhjentävä juttu nyky menosta.
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sorry f0lks, tämä tulee pieneellä viiveellää, ni ku kaikki multta vailla asiapohjaa.
    Tuossa toipilaana yritin palata takas elämään eli tänne. Olen aina ostanut lehdet irtonumeroina en ärrältä vaan pikkukiskalta.
    Support your local dealer!
    Toipilaana olin ja olen kun sain taas netin ja luin uudesta Moblasta. Siis se edellinen. Aina olen siis sairaituneni aikana ostanut väkisin makaaja lehden. kuin myös Moblan. En ollut kyseistä edellistä numeroa nähnytt. kunnes täältä siitä luin. Mitä vittua? Menin äRräle ja kerroin vuoro vastaavalle asiani. (hän tuntee minut ja on autoja nähnyt)
    Löytyihän se lehti. Joku vanha kommari oli laittanut ne lehdet alariviin sellaisten lehtien taakse mitä eo kukaa selaa eikä osta.
    Minä ostn kun olin toipilaana täällä siitä lukenut, ja äRrn vuorovastaava kanssa.
    Näköjään kova pala tuo Leonid automies teemanumero jolleki vanhalle kommarille. tai jollekin RR bitchille mitä en ole uudesta vielä lukenut, mutta tulen lukemaan.
    Oli elämää suurempi julaisu tuo edellinen. Siitä on vaikea panna paremmaksi mutta hey folks! Mobla rules ja juttuva riittää, jos ei muuta niin vanhan KLaBinn karjalja takas..
     
  14. pontiac safari

    pontiac safari 1st gear

    mihin on hävinnyt klb:n termi "ryöstöhyödyntäminen"? viimeksi 80 luvulla nähty?
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Simo vääntää rautalankaa kun olen pienessä simassa. Aina om Mobla ollut lehtihyllyssä näkyvillä ja olen sen ostanut. Leonid teema nunumeroo ei siis ollut. Got it, eh?
     
  16. Fireball

    Fireball Gearhead

    Siinä AAW racing jutusa kans loistavaa tilannekomiikkaa. Virittäjätestikuski tuumannu AAWlle että tohtiikohan tässä testata vastapäivään (Keimolassa) jos tänne tulee muita, oli napakka vastaus
    "Ei tule muita, ostin tän radan eilen illalla" :rotfl:
     
  17. spinneri

    spinneri Gearhead

    Ei ei ei... Lehtipiste, käytännössä siis Rautakirja Oy, nappaa irtonumeron hinnasta 40-50 prosenttia! Ainoa oikea tapa on tilata lehti suoraan kustantajalta, jos lehti tulee joka tapauksessa ostettua säännöllisesti. Tällöin raha menee oikeaan paikkaan eli lehden tekemiseen ja kehittämiseen.
    Support your publisher!


    Tokaisi

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tämä ollut minulla faijalta peritty pinttymätapa. 70 luvulla ostin aina lehdet pikkukiskalta ärrän vierestä. Support your local yksitisyrittjä eikä mkn kartellikonserni! Vielä mid 80' sellainen oli haagassa. Sama tapa jatkuu. Ei kuolinpesässäni vaan entisessä kodissani tuli lehdet kotiin. Ja tulee muuten vieläkin sinun lehtesi minkä olen pienelle Eetu Aaron pojalleni tilannut. Jos ei tule enään niin uus tilaus inöön ja mä maksan.
    Ilmeisesti Moblakin sinne menee? Laskuja tossa olen nyt uuden elämän saatua availlut ja Moblan laskuja pydessä. Maksan. Ilmeisesti kestotilaus, mutta mun luukkuun ei ole tullut.
     
  19. spinneri

    spinneri Gearhead

    Laitatko sun yhteys-/tilaustiedot vaikka tällä lomakkeella, niin tsekkaan tuon tilauksen...


    Pyytelee

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  20. bdr529

    bdr529 1st gear

    Valitettavasti jotkut tilatut lehdet tulee usein kotiin aika heikossa kunnossa (Spinneristä ei kokemusta tältä osin).

    Joskus on ehkä vikaa postinkantajassa, mutta monissa lehdissä on sellaisia nippusiteitten jälkiä että vauriot näyttäisivät syntyvän jo varhaisemmassa vaiheessa kuljetusketjua.

    Reklamoimalla julkaisjalle saa toki aina uuden ja virheettömän tilalle kuoressa lähetettynä, mutta alituinen valittaminenkin alkaa ottaa jossain vaiheessa päähän. Lehtihyllystä voi valita aina sen pinon toiseksi alimmaisen jota ei kukaan ole edes selaillut.
     

Kerro tästä muillekin!