paalulinja tankkiin mihin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Verkkis, 18.8.2009.

  1. Verkkis

    Verkkis 1st gear

    eli mihin kohtaan paluulinjan tulee tulla tankkiin? nestepinnan alapuolelle, esim ettei polttoaine vaahtoa ja mahdollisesti saa ilmaa systeemiin vai yläpuolelle jottei tulee vastapainetta liikaa ja pääsee vapaasti valumaan?

    dieselistä kyse mutta koskee kai yleensäkkin ruiskukoneita
     
  2. Anssi

    Anssi Gearhead

    Jos riskinä on kuplien joutuminen imuputkeen, niin pinnan alapuolelle. Ei sinne mitään vastapainetta tule, vaikka jatkaisit paluuputken tankin pohjalle saakka.
     
  3. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Vedin tankin katonrajasta sisään ja nyt voi kuunnella mukavaa lorinaa kun laittaa virrat päälle.
     
  4. Rover v8

    Rover v8 Gearhead

    itse laitoin täyttöputkeen paluulinjan, ja hyvin pelittää.. Ollut jo 9-vuotta ajossa.. :D eikä lorinaa kuulu muulloin kun sisusta on irti, ja tankin rassaus luukku kontin pohjassa on auki..
     
  5. Verkkis

    Verkkis 1st gear

    olenko vääräässä jos sanon että esim. ooppelilla on ruiskone tankkeja joissa on paluu nestepinnan alapuolelle ja nekin käy ja kukkuu.
     
  6. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Ni ja kertokaas oopel bliz eiku siis CHEVY VAN (ruisku-bensa) omistajat mihin tuo ruiskun paluuletku tuloo ja millä korkeudella?
     

Kerro tästä muillekin!