vanda cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja jaketin, 12.8.2008.

  1. maverick

    maverick Gearhead

    Jos ruvetaan Jeesusteleen, niin ennenminki toi helvetinmoinen vauhti
    tossa suoralla on tosi hölmöö eikä niinkään kuminpoltto paikalla tai
    pienessä vauhdissa... Itse harrastan burniksia oli sitten alla alitehoinen
    5.0 mustang tai melkeen mikä tahansa siihen pystyvä jos paikka on
    siihen sopiva.
     
  2. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    No ihan miten vaan.
    Mietityttää vaan kun kyseinen toimita tuntuu koko ajan vaan lisääntyvän.
    Miten kävi tuon paljon keskustellun itä-uusimaan cruisngin?
    Kyllä kaupunki voi helposti puuttua cruisingien jatkuvuuteen.
    En toki väitä etteikö pallon polttaminen hauskaa olisi,ajatusta vaan hieman paikkaan ja aikaan.
     
  3. Annie

    Annie 1st gear

    Sitä palloo voi mennä polttaan vaikka esimerkiksi kesäkuun alussa (13.6. ?) Hyvinkäälle NNC street slideen jos niin kauhia palo on.
    Tuskin sitä virkavaltaa halutaan tuonne Heurekan parkkikselle ainakaan ikävissä merkeissä paikalle...
     
  4. janiluo

    janiluo Gearhead

    Joo sorry, olihan siellä kuvaajia kaikki puskat täynnä ja kuvassa mulla oli vilkku päällä joten olitkin vissiin ihan parkkiksen sisäänkäynnissä mutten vaan ehtiny huomata...
    :oops:
    - Jani -
     
  5. maverick

    maverick Gearhead


    Toivottavasti homma saa jatkua, kumihan tuolla on palannu alkuajoista
    lähtien enemmän ja vähemmän...

    Muistan itse vielä sen ajan kun nuorena poikana kävin tuolla polkupyörällä 90-luvun alkupuolella ihastelemassa autoja ja Burniksia. Eräskin kerta olisko ollu juhannuksen aikaan tonne tuli pyöräiltyä ja onneks oli myös eräs ehkä suomen tunnetuin 4-ovinen sininen sleeper vallukin siellä just poikkeemassa ja toteamassa saman, että ketään ei ole paikalla. Muistaakseni sillonkin kuiteski kumipalo ja nätisti, mun "cruising" oli pelastettu!

    Ihme kun musta ei tullu moparmiestä kun on tämmösii muistoja.

    :odroll:
     
  6. fe390

    fe390 Gearhead

    Tähän kohtaan onkin hyvä muistuttaa, että kesäkuussa Vantaan Cruising on jo kuukauden toisena perjantaina.
     
  7. Kylänmies1

    Kylänmies1 Gearhead

    Päteekös tämä sääntö myös tänävuonna vaikka juhannus on vasta 4.viikonloppu?
    Niin ja sehän sit on espoo ja vantaa ruisailu samana päivänä sit voi kuvista
    katsella kummassa paikassa oli enemmän kävijöitä :D
     
  8. fe390

    fe390 Gearhead

    No tuo oli hyvä huomio!
    Juhannus on aina(?) aikaisemmin ollut kolmantena viikonloppuna, ja siksi Vantaalla on Cruisailtu toisena. Mutta nyt ei siis tarvitsekaan vaihtaa päivää.
    Kesäkuussa cruising kolmantena perjantaina.
     
  9. kautsi

    kautsi 3rd gear

    http://kautsi.1g.fi/kuvat/2010%20/Vanta ... 21.5.2010/

    Hienoja fotoa porukalta, tuolla olisi osa omista kuvista, joku viitisensataa pitää käydä vielä läpi. Kuvat pääosin sillan kupeesta, niin ja monet näyttää tärähtäneiltä kun oli kameran säädöt vähän hakusessa. Seliseli.. 8)
     
  10. VSOP

    VSOP Gearhead

  11. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Ja meinaamiseksi jäi nytkin kameraongelmien takia.
    Matkaan koitetaan päästä sitten kesäkuun Stadin cruisingissa, yhden toimittajan ja kameramiehen kokoonpanolla.

    Ko. pari on tehneet jo ainakin yhden tallivierailun tulevaa pätkää varten, joten myös cruisailu mukaan saadaan, vaikka kelit ekan yrityksen sotkikin.

    Upeasti oli autoja ja porukkaa paikalla, kiva oli paikalla pyörähtää :)
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Oli mahtava ilta! Autoja varmasti enemmän kuin siellä koskaan on ollut? Heti kättelyssä ekassa looshissa enemmän rodeja kuin olen ikinä nähnyt kerralla. Tosin en ole rottelo meetinbgeissä käynyt.
    Paljon aorvettet tuli letkassa ja kohta sen jälkeen letka 600 Fiateja teki saman joukossaan vanha kunnon 1st gen Corolla.
    Meillä on tasa-arvo joten mä ajoin sinne ja mun :pinup: ajoi sieltä kotiin. Siinä välissä otin cruisingissa pussikaljaa mitä en ole vuosiin tehnyt. Oli ihan pakko kun heti kun tultiin tontille Jykä tuli vastaan ja tiedätte mitä se roikutti kädessään.
    Kiva nähdä vanhoja ja uusia autoja niin kuin vanhoja ja uusia kavereita, se on cruising!

    Niin ja Samin Impala on toudella hienou!!!
     
  13. gary82

    gary82 1st gear

  14. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Kiitos. :D
    Omat parkkiskuvat jäi muutamaan kymmeneen, kun loppui muistikorteilta tila. :eek:
     
  15. fmila

    fmila Gearhead


    Ihan samaa mieltä ja kelikin oli kuin "kotona ameriikassa" :rotfl:

    Laitoin sulle Rebeli YV:tä
     
  16. jefferson

    jefferson 3rd gear

    Kautsikaan ei kehannu laittaa lintasta kuvia :rotfl: Onko se nyt niiiiiin kamala
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Antti fmila nyt loppui yv. Mä puhun aina kaikki suoraan. Et halummu moikata kun sulla tytär mukana ja pelkäsit että oisin tullut kuolemastani avautumaan? En toki. Läppää toki heitin kun yks junnu tuli mulle näyttää Lintsin tai Särkänniemen ranneketta. Mä näytin omaani mikä on Meilahden syöpäklinakan ranneke. En kertonu sillepikku Villelle missä mennään vaan vertailtiin rannekkeita. Kerroin että tällä rannekkeella pääsee joka laitteiseen ja niin tällä pääsee. No mercy ja lapsissa on tulevaisuus.
    Vittu fak ku ei täst tuu miid. Mite täs pitäs olla? Elämä on rajallinen ja kaikilta meiltä se loppuu. Aina oon ollu filosofi, mutta nyt nään kaikki erilailla kun kuolema kolkuttaa ovelle. Viime viikolla oli jotain statistiikkaa miesten keski-iästä. Suomi mies elää ehtä kauan kuin albaani. 124 miestä 1000 kohden kuolee eneenaikaisen kuoleman enne 60v. Mitä vittua? Se on 12.4% sadasta. Vittu helvetti se on puolet neljänneksestä eli kahdeksannes.
    Tämmöistä mää luin kun olin Meikussa teholla ja näin tx tv. Kelatkaa hey! Tossa ei ole onnettomuudet eikä tapaturmat. Ja vittu saatana mulla eliniän tavoite alle vuosi mutta vittu mä teidän statiistiikalle näytän pitkät vitut!
    58
     
  18. Maria

    Maria 1st gear

    Ootko koska muuten alustanu ne kortit viimeksi?? :)
     
  19. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Ei siitä kovin kauaa ole.. Täytyy vaan hankkia tarpeeksi muistikortteja, jokohan niitä löytyy isompia kuin 8 gigaa, joku 30-40 gigaa saattaisi riittääkin yhdelle illalle. 8)

    ps. Jeffersonin lintta tuli kuvattua vaan oli sen verran tärähtänyt kuva joten jätin pois, kyllä yleensä kaikki autot yritän kuvata eli ei sensuuria sen suhteen.
     
  20. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Löytyyhän noita kortteja nykyään jo isojakin.
    Mulla on CF kotteina 2x16Gt,1x8Gt,2x4Gt,1x1Gt.
    Ja Sd kortteina toisessa kamerassa 3x4Gt,2x2Gt,4x1Gt
    Kyllä noilla on pärjäilly :lol:

    Oli kiva kautsi sinutkin siinä tavata ja vaihtaa muutaman sanakin.
    Näkyillään.........
     

Kerro tästä muillekin!