El Camino diesel (V8)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja C-mies, 21.4.2006.

  1. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Tommonen neloskoppane ois hirmukiva 6.2-6.6 diisselillä, en näkis siinä mittään pahhoo, saattasin jopa ajaa sillä 8)
     
  2. raggar

    raggar Gearhead

    Diiseli-kamina ollu kanssa kiikarissa.
    Tästä soittelin:
    http://www.nettiauto.com/chevrolet/el-camino/3691133

    Vähän huonosti tuntu myyjä tietävän autosta, joka tapauksessa aikamoinen rojekti taitaa olla :odroll:

    Yks 6,2 koneinen olis tiedossa, pitäs saada vaan entistä kalustoo myytyä alta pois.
     
  3. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    no sen verran ainaki mulle kerrottiin kotterosta että siinä oli lukkoperä ja se oli siitä otettu toiseen kotteroon. ei ne SS-raidat ollut siis kuin 2 mustaa viivaa nokkapellissä eli ei ihan oikeaoppiset mutta kuitenki :lol:
     
  4. Arskasuuri

    Arskasuuri Gearhead

    Kyllä tässä testissä on testaaja vetässyt levähdyspaikalle kesken kiihdyttelyn ja tumputtanut pikaset (löysästä löysään 7 sek ja "nimikirjaimet" tuulilasissa)..

    Perusteluna käytän omaa vakio Custom Cruiseria (350 DX + TH200-4R) jolla ehtii vallan mainiosti 0-100 km alle 17 sekunnin.

    Summa summarum: pikkuisen itsekritiikkiä siihen mitä lukemaansa uskoo ja mitä ei. Tekstin sisältökin kertoi omaa kieltänsä testaajan asenteesta dieseleitä kohtaan... :soosoo:
     
  5. 63impala

    63impala 1st gear

    Tolla oli nollastasataan ainakin kymmenen sekkaa alle 5,7 diiselin. Oli ripee ja pihi. Tai sitten aika kultaa muistot :p Hyvä peli
    -M-
     
  6. DX

    DX Double Gearhead

    Kah, tiisselikamiinoita, mulla yks niistä muutamasta orkkistiisselistä, -83 reeäxä.

    kiva auto&pattiyhdistelmä se on ajella ja kuskata suhteellisen kevyttä roinaa, muistaakseni 12 ja risat sekkaa oon kellottanut seisovan satkun tosta omasta syöttö"viritetystä" 2,2 perävällärillä,
    itseasiassa taisinpahan mitata juurikin sen takia kun täällä oodeella joku taannoin meinasi että 20 sekkaa oli testeissä kiihtyvyys.

    noh jos kehua pitää niin onpahan patissa ainakin helppoa viripotentiaalia kun pelkästään pumpun ruuvista kiäntämällä lisätty mehutarjoilu syö melkein puolet ajasta pois. :lol:

    tiiä näistä aina sitten
     
  7. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Tehdas ilmoittaa diesel -full-sizelle muistini mukaan 16.8 s
     
  8. raggar

    raggar Gearhead

    Tämä camino on nyt meillä, emäntä osti käyttöautoksi. Tänään haettiin Tampereelta, hyvä peli tuntuu olevan. On ainakin paljon pirteempi kun samanlaisella tekniikalla oleva Caprice stw.
     
  9. impala67

    impala67 Double Gearhead

    kyllä diisselikaminolla kerkeää, kunhan perävälitys ei ole se toivottomin,eli 2.73 perällä se liikkuu jopa mesen huonolla diisselillä. niin nehän on ihan paskoja moottoreita.
    jenkkikasidiisseliä oli monta kertaa ikävä. ei olis joutunut taatusti niin monta kertaa korjaamaan kuin tähtimoottoria...

    se buick stw 307/th200-4r meni muuten 14.5 sekkaa sataan 2.73 perällä. kun TM vuonna 90 testasi käytetyn vähän ajetun farkun.
     
  10. timo.t

    timo.t Gearhead

    Mitäs laatikoita näitten viisseiskojen perässä on ollut, 200 4R:ää ainakin mutta oliko th-350 vielä millon?
     
  11. raggar

    raggar Gearhead

    Harvinaisen paljon ollu kötöstyksiä tossa 6.2 Caminossa.

    Sähkönen siirtopumppu hajos, laitoin uuden vähän parempilaatusen tilalle. Eipä ruvennu ilmaantumaan, ei tule kunnolla ainetta vaikka tankissa sitä onkin. Huomasin sitten että paluuletku laitettu haaralla siirtopumpun imupuolelle :eek: Enpähän oo ennen nähny dieseliä missä ei mee paluuta tankkiin :odroll:

    Ylimääräsiä sähköjohtoja on ihan riittämiin, silti mikään ei toimi. Ryöstäjiä, surriliitoksia, huonosti liitettyjä apikoja, kuorettomia releitä, irrallisia alipaineletkuja...

    Takarunkoo on seppä jos toinenkin käyny hitsaamassa, viimeset jälet on aika tuoreen näköset, nekin saumat on jo ratkennu (vasemmalta puolen 2 takimmaista korikiinnikettä), vetokoukun kiinnityssaumat ratkennu...

    Mutta veto on kohdallaan, varsinkin kun vaihto siirtopumpun ja tukkosen äänenvaimentajan ja sääti lootan kohilleen 8)
     

Kerro tästä muillekin!