Pärjääkö auto moottoripyörälle kadulla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 15.2.2004.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    top fuel dragsteri ottaa 0-60 mile 0.58 sek. niin millä v******a teidän katuautot muka pystyy samaan....eik tossa vaiheessa kannattais jo tosiaankin kilpailla ja pokata kaikki pokaalit itselle??

    ainiin mut eihän teil ollukaan kun paskoja teini kärryjä ja suuret jutut......vetäkää vittua korville ja vikiskää!
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo ihan sama mitä joku Ghostbusters-mopo kulkee kun tässä haetaan nopeinta Suomessa olevaa katulaillista peliä,ja siinä prätkä saa turpaan sekä huipuissa(onnettomat noi turbo-Ninjan huiput,mitäs omaa niin huonon aerodynamiikan,se ei ole autojen vika!) että kiihtyvyydessä(nopein katulaillisella päästelty aika taisi jäädä kympin puolelle edelleenkin,kun katulaillisilla autoilla päästellään niitä 8.xxx sekunnin vetoja harva se päivä!). Mopoilijoille kova paikka siis myöntyä,mutta ollaksemme rehellisiä,niin aika paljonhan noi jää autoille..Vartillakin tollanen melkein 2 sekuntia on aika paljon..Niin ja nyt joku pärräilijä yrittänee vielä epätoivon vimmassa huutaa taustalta että "joo,ehkä autot pesee noissa testeissä,mutta ainakin ajo-ominaisuudet on pyörässä niin hyvät kokonaisuutena että niillä pääsee kovempaa,mutkat jne."=eikö ne kotimaisten moottoriratojen kierrosennätykset jotka on autojen nimissä,kumoa tänkin väitteen.

    Lapsikin tajuaa että auto on nopeampi.Sillä selvä,Jepet15wee ja muutkin.Perehtykää ensin faktoihin ennenkun yritätte päteä,ok?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    ..eipä oo vielä tähän päivään mennessä tullu yhtään auto viereen liikennevaloihin joka olis mun mopon jättäny,ja on siellä sentään ollut jos jonkin näköistä verraaria ja miljuuna valve thyyning vermettä ja iso molo moparia ja cheevua rimpuilemassa...tietty jos suomessa on pari junakiskoilla ajettavaa 10sek alittajaa ni tietty siinä joku voi sit sanoo et kyl autot pesee mopot mennen tullen,mut tosiasia on kuitenkin se et jos tonne liikennevaloihin tulee joku auto mopon viereen ni noutaja saapuu sille autoilijalle 99,999% varmuudella ! Et miettikää tätä kun väitätte että autot voittaa koska tahansa moottoripyörän! Ja mulla on ikääkin vähän enempi ku toi 15v !
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    TurboNinjan huiput on mitattu lentokentällä, laittakaapas nyt sitten nopeampi huippunopeus jollekin suomalaiselle katuautolle samoilla kiihdytysmatkoilla, tai yleensäkään luotettavasti mitattuna.

    Stripillä autot on nopeampia, mutta taitaa vaan sekä kiikalassa että hyvinkäällä (jotka eniten katuolosuhteita muistuttavat) olle rataennätykset prätkien nimissä.

    Tää nyt on muutenkin tätä juupas-eipäs vääntöä, kun mopomiehet puhuu yhtä ja automiehet toista. Välillä vedetään formulat ja dragsterit mukaan keskusteluun, vaikka niitä harvemmin kadulla näkee.

    Oma päätelmäni on se, että aina löytyy auto joka voittaa prätkän jossain suhteessa, mutta yleensä se häviää muissa ominaisuuksissa.

    Kannattaa vaan muistaa se vanha totuus, että aina joku jossain on nopeampi.
     
  5. Fastback

    Fastback Gearhead

    Aamen.
    [​IMG]
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tää on tän koko kestelun perusjuoni: ON AIVAN SAMPERIN TOTTA ETTÄ 99,99 (en laittaisi sitä viimestä 9:iä sinne kuitenkaan) PROSENTTIA PRÄTKISTÄ VOITTAA VASTAAN ASETTUVAN AUTON LIIKENNEVALOLÄHDÖSSÄ. MUTTA NIIN KAUAN KUN SIELLÄ ON SE PROMILLE JOUKOSSA NIITÄ PRÄTKÄT HAKKAAVIA KATUAUTOJA,NIIN KAUAN ON KYLMÄ FAKTA,ETTÄ TÄSTÄ MAASTA LÖYTYY NOPEAMPI KATU-AUTO KUIN YKSIKÄÄN KATU-PRÄTKÄ. Ja eikö tämä juuri ollut se jota topicin aloittaja yritti kysellä.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei, vaan kysyi, etä löytyykö autoja, jotka pärjää. Ja niitä löytyy.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

  9. Vämpylä

    Vämpylä 1st gear

    Moneskohan kerta?
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Huoh, kidutin itseäni ja luin koko keskustelun läpi. Ja mitä jäi käteen?
    Ensinnäkin yksi ja sama saakelin linkki monta kymmentä kertaa tänne laitettuna. Eli tuo viperlinkki. Mitäs muuta? Seuraavat johtopäätökset:
    1. Suomessa ei taida olla myytävänä uutena yhtään tehdasvalmisteista autoa joka pärjäisi varttimaililla nopeimmalle tehdasvalmisteiselle moottoripyörälle.
    2. 17 k€:llä saa auton jolla pääsee samoille lukemille varttimaililla kuin samanhintaisella uudella moottoripyörällä. Tosin ei "avaimet käteen" -periaatteella (noin sivun 10 tienoilla laskivat tätä).
    3. Kun molempia vehjaksia aletaan virittelemään niin moottoripyörä jää varttimaililla.
    4. Vaikka jollekin mp-kuskille ei olekaan tullut liikennevaloissa vierelle nopeampaa autoa niin se ei sitä tarkoita etteikö semmoista suomessa olisi.
    5. Absoluuttisessa huippunopeudessa suomen nopeimmat autot oletettavasti voittavat nopeimmat moottoripyörät. Mistä löytyisi tarpeeksi pitkä suora tämän testaamiseen ja tarpeeksi houkutinta nopeimpien autojen omistajille tämän todistamiseen?
    6. Yksikään kulkine, ei auto eikä mp ole ylivoimainen jokaisella osa-alueella.
    7. Parhaat tuotantopyörät ovat varsin hyviä jokaisella osa-alueella.

    ps: Tuosta Bugatti Veyronista: Tietääkseni se ei ole vielä tuotannossa eikä ilmeisesti ole tulossa tuossa muodossa tuotantoon. Tämä tieto voi kyllä olla täyttä BS:sää mutta se minulle sallittakoon...

    Terveisin: pyöräpoika
     
  11. Sleeper

    Sleeper 1st gear

    http://mitglied.lycos.de/clubcarsmelgershause/id50.htm

    Tuolta Walser Supra vs. Hayabusa Kohta saadaan taas 10 sivua lisää buullshittiä :smile:

    _________________
    -----------------------------------------
    Ei se vauhti tapa, vaan se äkkipysähdys..
    -----------------------------------------

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Sleeper 2004-05-07 21:19 ]</font>
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    "6. Yksikään kulkine, ei auto eikä mp ole ylivoimainen jokaisella osa-alueella."

    Juuri tuo pointti on se, mitä jotkut eivät näytä ymmärtävän...
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    menkää poijaat vetää usan vehkeillänne ghostriderin kanssa upsalan runii ni katotaan ketä on ensin peril!!
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    EI voi ymmärtää 78 sivua tyhjästä kiistellä.
    Ne jotka haluaa totuuden voi mennä sinne ratapäiville kokeilee. Itse olen mopoilija mutta kaverit kiihdyttelee autoilla ja tiedän et ne lähtee. Kevennykseksi varttimailin vaikeuksia

    http://users3.ev1.net/~tstan70/Pics/dumbass.wmv
     
  15. Juzzi

    Juzzi 1st gear

  16. Anonymous

    Anonymous Guest

  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    ..tämmösen voisin sanoa että kyl vamaan löytyy autoja jotka jättää VAKIO pyörät ja iso hatun nosto niille koska kyl vituste saa ruuvata et pystyy prätkälle kampohin pistämään,..mutta,olen kyllä sitä mieltä että jos pysytellään ns.kadulla ajettavissa vehkeissä ni kyllä pyörä päihittää auton jos oletetaan että myös pyörää viritetään saman kaavan mukaan kun noita autojakin..toki jos joku laskee vielä jonkun OUTLAW luokan kilpurin katuautoksi ni sit kyl jää prätkät mut noin jokapäiväisessä ajossa olevat autot kyllä pääsääntöisesti jäävät VAKIO mopoille...ehkä on suomessa yks tai kaks nopeampaa autoa kun on parhaat vakio pyörät mut ei se kyl mikään yleistyksen paikka ole MUN mielestä !! Joten se edellämainittu 99.999% on kyl liikuttavan lähellä totuutta !!
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuo C4 vs mopo video kuvaa hyvin sen, että kun rata on ihan puhdas, ja huippukuskit ratissa, mennään tasaisesti, vaikka 0-100 lukema olisi mopon eduksi kymmenen nolla. Väittäisin että jos molemmissa olisi kokemattomampi kuljettaja, eroa auton eduksi tulisi reilummin. JA, kun rata olisi likainen kuten liikenteessä, tai peräti märkä, tulisi mopolle takkiin niin pahasti että itku tulisi silmään.
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo ja toi c4 ei todellakaan ole vielä mikään nopein katulaillinen auto(Suomessakin) jolla tota rataa voisi lähteä kiertämään,sen sijaan R1 on hyvin lähellä Hayabusaa suorituskyvyltään.
     
  20. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Vauhdin maailmassa oli joku aika sitten joku turbotettu japsipyörä, muistaakseni joku 330hv. Muita muutoksia mm 50mm pidempi takahaarukka ja madallettu...Omistaja kertoi jutussa että 0 - 200 km/h valillä ei oo juurikaan eroo vakioon kun ei oo pitoja, siis alle 200km/h ei voi käyttää täyttä kaasua ja silloinkin vaan jos on vähintään pari kilsaa tyhjää suoraa. Tarkoittaa siis sitä että pyörän kulkemista rajoittaa PITO enemmän kuin autoa????

    ps jutussa ilmoitettiin kiihtyvyys tolle 0 - 200 välille: noin 1g
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!