Duramax Silverado GM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MaxDura, 27.8.2006.

  1. Teinikr

    Teinikr 1st gear

    Kiitti vinkistä! laitatko yv:nä vaikka numeron.
     
  2. hecatti

    hecatti 3rd gear

    tietääkö kukaan mistä napista menee peilinlämmittimet päälle ?
    ei toimi ainakaan takalasin napista
    vai onko se jotenkin automaatinen :eek:
     
  3. rauta ja romu

    rauta ja romu 3rd gear

    Ainakin -04 menee takalasin lämmitysnapista. On vieläpä nopea. :eek:

    Kannattaa tarkistaa johdot siitä peilin kolmion takaa, jos vaikka joku on katkonut liikaa johtoja. Jos on peilivilkut pimennetty siitä johtoja poikkasemalla.
     
  4. Kasipari

    Kasipari 1st gear

    duramax diesel

    Katsokaas poijat ku Gynthel onpi laittanut duramax:sin fergusoniin ja ja mitä ihm..rivipumppu(näyttää ihan scanian 8-koneen pumpulta) voimaakin näyttäis olevan...eipä ainakaan tartte taistella railipaineiden kanssa :poff:

    PS: en osaa laittaa linkkiä suoraan mutta ku laittaa you tuupin hakukenttään MF duramax diesel nii löytyy..
     
  5. freeride

    freeride Gearhead

  6. laiska`s custom

    laiska`s custom 1st gear

    onnistuuko releen vaihdolla saada lyhyet ja pitkät palamaan yhtä aikaa vai onko valojen ohjaus toteutettu muulla tavalla?xenonit lyhkäsillä ja pitkillä ja siinähän on auringon pimennys pitkille vaihtaessa :rotfl:
     
  7. hecatti

    hecatti 3rd gear

    ei onnistu, kaiva konehuoneesta se sulakeboksi auki et näkyy johdot , oik reunasssa pitäs olla harmaa töspeli ja siin lukea D-3 siitä keltaine johto maihin.
    jos nyt muistan oikeen :eek:
    nimim. persus laittoi kaikki palamaa yhtaikaa , muistaskohan arvon metallimies menikö se näin :oops:
    siitä rasian aukaisusta oli juttua aikaisemmin :poff:
     
  8. artsi75

    artsi75 1st gear

    -03:seen ja nyt -06:seen olen laittanu diodilla palamaan yhtä aikaa. vanhemmissa ei vain taida onnistua.
    Sa
    sain muuten kilvet eilen tuohon duallyyn valot muuten dot mutta lähivalot vaihdoin hellan projektoreihin kuvion takia. :D
     
  9. amaz

    amaz 2nd gear

    Vanhemmissa (99-02) riittää että maadoittaa lähivalopolttimon maa-johdon suoraan runkoon.
     
  10. hecatti

    hecatti 3rd gear


    juu, ei käy tuommonen ajovalokytkentä näihin vanhoihin , mut jos haluaa drl palamaan lyhkästen kans ni sit se diodi siihen ajo- ja rdl releiden väliin .

    millä toteutit sen korkeudensäädön, ilmapusseilla??
     
  11. artsi75

    artsi75 1st gear

    sinne tuli auton, kelkan ja minkälie osia kivasti sekaisin. :)
    mutta korkeudensäätö toimii sisältä. :wink:
     
  12. NoPerkele

    NoPerkele 1st gear

    etupää taas kolissoo

    Kääntäessä kuuluu ja tuntuu kolkatus, laakerit kunnossa on, mikään lie?
     
  13. amaz

    amaz 2nd gear

    Re: etupää taas kolissoo

    Alempi rattiakselin pätkä? Spoorit tuppaa kulumaan väljiksi...
     
  14. laiska`s custom

    laiska`s custom 1st gear

    05v kyseessä.ilmeisemmin kuitenkin releiden ohjaus on maadoitusena eli hyppy johdolla onnistuu.diodihan ajaa saman asian,toteutuksen idea vaan ei kyllä aukene?
     
  15. persus

    persus 3rd gear

    näinhän se taisi juurikin olla 8)


     
  16. raspyry

    raspyry Gearhead

    2011 GMC Sierra 2500HD Vortec 6.0 V8

    Moi!
    Olosuhteiden pakosta olen tuomassa ko autoa inva-autona Suomeen. Mistä saan vastaavuustodistukset?
     
  17. Re: 2011 GMC Sierra 2500HD Vortec 6.0 V8

    Täältä saa hommattua. http://www.harjutie15.com/
     
  18. artsi75

    artsi75 1st gear

    Re: 2011 GMC Sierra 2500HD Vortec 6.0 V8

    kannattaa ehkä odottaa että saat auton suomeen ja tutkia mitä EPA tarrassa lukee. oma tuomani oli ns. california malli eikä tarvinnut hommata todistusta kuin meluista. sen sai alle 250 € kun koko todistus olis maksanu varmaan lähemmäs tonnin. niin TUV nord finland toimitti pelkät melut. en sitten tiedä miten on kun tuo sinun on bensa ja ihan uusi. muistaakseni inva-autoille on muutenkin vapautuksia, kannattaa varmaan trafilta tarkistaa.
     
  19. raspyry

    raspyry Gearhead

    Re: 2011 GMC Sierra 2500HD Vortec 6.0 V8

    Joo, auton EPA tarrassa on merkintä, että täyttää Californian emissiot. TUV Nord kertoi, että melut tarvitaan. Eli näyttäisi, että selviän sillä.

    Ohessa linkki mistä näkee inva conversion :) http://www.goshichi.com/
     
  20. Rautalapio

    Rautalapio 1st gear

    eber

    parivuotta sitte laitoin eberin omaan raatoon ja sähkökaaviosta kattomalla olis pitäny saada tuo sisäpuhallin pyörimään herättämällä ruskeasta johdosta. mutta se ei sillä toiminu niin se on sitte jääny pääasia että saanu moottorin lämpiämään.

    onko kellää kokemusta tai tietoa miten tai millä saisin sen paneelin heräämään. sulakerasiasta? paneelin takaa? herääkö virralla vai maalla?

    -03 silverado automaatti-ilmastoiti.
     

Kerro tästä muillekin!