200 4r remppaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja oldsmobile_83, 22.9.2010.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Suurimmalla servolla (ei GN) kapea panta muuttui hiileksi 13sekan katuvessassa, levee panta samalla servolla kesti löylyn. "Liian" iso servo suhteessa tehoon hakkaa lootan sisukaluja väljäksi pikkuhiljaa. Omaan toosaan olen sitä kokoa muuttanut aabaut 3 kertaa ennenkuin sopiva löyty. Lämä tiskissä vaihtaa terävästi mutta pintakaasulla ei "kolauta" kakkosta päälle.
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mulla on TH200C:n servo omassa.
     
  3. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    F-koodin lootasta se on peräisin.
     
  4. calais1965

    calais1965 3rd gear


    Joutaisikos ottamaan tuon mun katuvessa gn:n askin työn alle josssakin vaiheessa, perusremontti pitäis tehdä. Olisi sitten yksi varaaski hyllyssä.. Kiitoksia vielä kerran edellisestä, jokos on tarrat valmiina? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  5. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Mullakin olisi tuo shift kitin asennus edessä ja TransGon SK kitin jo ostinkin. Onko tuossa nyt jotain muutakin mitä kannattaisi tehdä samalla/ hyvä tietää? Laatikko on täys rempattu n 10 vuotta takaperin ja kuulemma ajettu koko laatikolla vain n 80tkm ja ostettu toimivana.

    Savea oli öljypohjassa varmaan ruokalusikallinen.
     
  6. Rooroo1

    Rooroo1 2nd gear

    Mitä kaikkea kannattaisi laittaa laatikkoon jos sen aikoo remontoida ns.kunnolla, ja mitä hintaluokkaa tulee osat maksamaan?Laatikko ei ole suunnitteilla mihinkään hipower sovellukseen vaan aivan perus pitkäkattoon.
     
  7. saresks

    saresks Gearhead

    Öljypumpun korjauskitti karkaistuilla lapojen pidätysrenkailla. Karkaistupoorinen staattorin akseli jossei vielä oo. Kaikki helat ja päittäisliukulaakerit. Kaikki tiivisteet. Kaikki kitkalevyt kaikkiin pakkoihin. Tarpeen mukaan niiden välipellit. Kakkosen panta. Tarpeen mukaan uusi venakoneiston välilevy.

    Seuraa ATSG:n ohjeita. Soittaa jo valmiiksi jollekin, joka pitää varaosia saatavilla mahd. risojen vapaakytkinten, väljien pinionien rattaiden, lässähtäneiden wave plate:jen ja irroitusjousiasetelmien, kulahtaneen rummun pinnan ja liikaa kuluneiden tiivisteiden vastinpintojen yms. varalta. Kasaus paineilmalla tarkistamalla.

    Yhtään varsinaista lootaan tarkoitettua erikoistyökalua ei välttämättä tarvitse, pehmeä massavasara on kätevä.
     

Kerro tästä muillekin!