59´ Pontiacit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja sbf, 17.3.2013.

  1. bubbletop

    bubbletop 1st gear

    Aivan! Kävinhän sillon het tsekkaamassa ku linkin laitoit, en vaan osannu nyt yhdistää. Sehän sattu sopivasti :)
    Itsekö sen jostain bongasit?
     
  2. vauhtineliö

    vauhtineliö 1st gear

    Joo graigslistiltä Salt Lake Citystä. Atkinson hoiti homman.
    Mites sun auto mistä ja kuka hoiti?
     
  3. bubbletop

    bubbletop 1st gear

    Ite löysin myös, cars-on-line.com:sta ja auto oli New Yorkissa. Sama Atkinsoni hoiti myös mun autoni toisessa päässä. Ulkopuolinen kävi kuvaamassa ja koeajamassa auton.
    Hienon olonenhan tuo näyttäs olevan sullaki. Toivotaan, ettei kovin suuria yllätyksiä tule.
     
  4. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mä olen omistanut 3 pölykapselia 20 vuotta :O)
    tarviiko kukaan ?


    [​IMG]
     
  5. finnflat

    finnflat Gearhead

    Ja mulla on tuollaisia edelleen 4 kpl... hyvä kunto. Myytävänä myös. Lisäksi on myynnissä nuo 14" vanteet 5" jaolla, Pontiacin alta. Taitaa olla vähän uudemmasta koska on tubeless-urat...?

    [​IMG]
     
  6. sbf

    sbf Gearhead

    Ons kukaan kokeillu käykö uudemman koneen dampperi tähän vanhaan?
    Hihnapyöräerot ei haittaa.
    On toi oma huonona ja hyllyssä joutilas nelisatasen limppu.
     
  7. imperial-62

    imperial-62 Gearhead

    Eilen haettiin Ruotsista -59 Bonneville lättäkatto tänne Rovaniemelle.
     
  8. RooZe

    RooZe 2nd gear

    Mulla on 63 vuoden 389 koneesta kampiakseli ja veivit, sekä yksi vanne 14" . On kone ollut tuota vanhempaa eikä uudempaa. Jos tarttee ota yhteys yv.
     

Kerro tästä muillekin!