taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. impala67

    impala67 Double Gearhead

    tässä on joillain lukijoilla tietty v8-kriittisyys päällä, ja olen aivan varma että jos sama juttu olisi jossain toisessa lehdessä sitä ei niin kriittisesti syynättäisi. ja väitän juttujen tulleen eläväisemmiksi nettikriittisten kirjoitusten jälkeen.
    mutta olihan niissä parannettavaakin, tai siis "entrattavaa ja laitettavaa ja perää kuntoon ja iso työ tehty"
     
  2. starcraft

    starcraft Gearhead

    Mulla on sellainen käsitys että V8 :n toimitus on kovin pieni ja avustaja joukko on suuri. Toisin kuin esim mobilistilla on monta toimittajaa töissä kokopäiväisesti. Monet v8 :n jutut on avustajien sivutyönä oman päätyönsä ohessa tekemiä. Vai oonko ihan väärässä? Ei ole nyt käden ulottuvilla V8 että voisi tarkistaa millainen toimitus lehteä tekee.

    Jokatapauksessa hyvä oli viimeisin numero. Mukavasti oli useampi esittely 40-50 lukujen autoista, jotka eniten kolahtaa.
     
  3. rane58

    rane58 Double Gearhead

    -Että olisi mersu juttuja.... :poff:
     
  4. Tomaso

    Tomaso 3rd gear


    V8:n toimitus pienentynyt keväällä entisestään yhdellä vakiotoimittajalla. Siis ei ainakaan ole enään tekijöitten luettelossa ollut pariin numeroon.
     
  5. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Perskutarallaa, eilenhän tuo uusi numero tuli.
     
  6. EVO X

    EVO X Gearhead

    Eilen tuli uusi aviisi. Täytyy kyllä myöntää isot propsit tuon omavalmiste WSA pyörän tekijälle! Melkonen seppä kertakaikkiaan. En oikeastaan koskaan näistä pyörä jutuista perusta, mutta tämä oli kyllä mainio laite. Ihan mielenkiintoista kalustoa oli muutenkin lehdessä, kahden muskelifoortin juttu oli mielestäni hyvä. Mulla kyllä alkaa tulla nuo linttalaitteet vähän korvasta mitä tässäkin numerossa esiteltiin kun AR:ssä niitä on jo aivan tarpeeksi, rajansa kaikella.
    Niin ja laturiartikkeli oli hyvä sillä en ollut tuollaiseen törmännytkään. Samalla sai vähän feedbackiä sellaisen laadusta ja toimivuudesta. Toivoa jos saisi niin kiinnostaisi uusien "repro" akkujen vertailu vs. uusi akku & topper. Toimivuus, laatu, ulkonäkö jne.
     
  7. impala67

    impala67 Double Gearhead

    mun mielestä taas se hautakauko oli just tollasena säilytettävä. jos jotain olis siinä parannettavaa niin saishan sille pärrälle sisustaa lokoisemmatkin oltavat. mutta tosi hieno laitos. ihan kelpoa americanaa lehti muutenkin, ja hauskaa että ovat pienemmän kustantamon piirissä. aika hyvin oli tapahtumaraporttejakin ympäri suomen. ei mitään kauheita virhetyksiä vielä bongattu.mutta käsittämättömän vähän myynti ilmotuksia.
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Netti on syönyt noi myynti-ilmoitukset, eikä lehtu totuuden nimessä pysty edes kilpailemaan tuossa asiassa netin kanssa.
     
  9. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

    Nyt riitti mulle,lopetin tilauksen. :mad:
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    En voi ymmärtää miten moottori voi olla konttorissa. Nytkin oli monessa autossa käynyt näin.
     
  11. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    hintaki pompsahtanu reiluun 80€:n, lopetettu tilaus.
     
  12. xp

    xp Gearhead

    "En voi ymmärtää miten moottori voi olla konttorissa. Nytkin oli monessa autossa käynyt näin"

    Ne on niitä 60-lukulaisia esi funny careja. Vaikka kuvien mukaan ei siltä näytäkään.
     
  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Juuri maksoin taas tilauksen...

    Spinnerin loppumisen myötä V8 on viimeinen lehti joka minulle tulee, pari ammattilehteä tulee lisäksi, mutta kumpaakaan en ole tilannut.

    Käytännössä lehtien lukeminen on vähentynyt melkein kokonaan, netistä löytää nykyään kaiken tarvittavan tiedon ja muutenkin tuntuu ettei aikaa ole oikein enää lueskella.
     
  14. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead


    Heti tarjosvat 12kk:n kestotilausta 60ekeen.
    Antaapa olla,ihme pelleilyä hintojen kanssa.
     
  15. Squarebird

    Squarebird 1st gear

    Tätähän ne kaikki lehtitalot tekevät ja kännykkäliittymien tarjoajat jne. jne. jne. Ei siis mitään uutta taivaan alla, näin on toimittu vuosikymmeniä. Kunhan muistat, ettei noilla markkinointiasioilla ole oikeastaan mitään tekemistä varsinaisen lehden toimittamisen kanssa, vaikka pitäähän niidenkin syödä elääkseen (paljonko olisit muuten itse valmis tinkaamaan omasta palkastasi?). Siinä taitaa olla muuten aika lailla kustannuksia, jotta lehti saadaan ylipäätään kasaan (paperista lähtien). Niin kauan olen iloinen, kun lehti putoaa postilaatikkoon, sillä ei noilla nettijulkaisuilla oikeasti ole mitään virkaa - haluan jatkossakin mennä paskalle lehti kädessä, enkä minkään hel...n tabletin kanssa :wink: Vähän näin aihetta sivuten...
     
  16. PON1

    PON1 3rd gear

    Asiaa.
    Kyllä ne lehdentekijät on oikeasti aika kaukana markkinoijista. Markkinointi toteuttaa lehtitalon hallinnossa päätettyä strategiaa. Joka voi meidän kuumakanki hörhöjen mielestä kääntyä jopa negaatioksi.

    Itse katson lehden sisältöä. Sekä fundeeraan tuleeko siitä hyvä fiilis vai ei? Jos tulee, tykkään lukea - ja arvostan niin paljon että tallennan tallin arkistoon.
    Mun puolesta on aivan sama maksaako vuosikerta 60 tai 80 €. Parikymppiä hukkuu ihan joutaviin arkipäiväisyyksiin. (Kuten muutama bisse lisää illassa eikä jäänyt muuta kuin hedari)

    Minusta on erittäin iso arvo, jos saa lukea hotrod asiaa kotimaisista härveleistä ja äidinkielellä.
     
  17. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Mitäs, mitäs ..?
    Viime viikollahan ilmestyi uusin numero, eikä kukaan ole sitä kommentoinut :eek:
    Ovatkos kaikki kriitikot jo peruuttaneet tilauksensa vai kuinka ? :poff:
    Omasta mielestä melko monipuolinen numero, erityisesti tietty ilahdutti läntisen uudenmaan tapahtumien noteeraminen sekä Vicken kustomien esittely.
     
  18. impala67

    impala67 Double Gearhead

    samaa mieltä. paljon tapahtumaraportteja, vieläpä hyviä sellaisia. ihmettelin kanssa ettei kukaan aiemmin kommentoinut...
     
  19. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mnjoo.. Ihan kiva että mahtuu mattamustaakin kalustoa lehteen. Mutta edelleen; Lisää neliovisia, käyttökuntoisia 50-70-lukujen autoja. Myös farmareita ja pick-uppeja saisi olla näiden iänikuisten Camaro/Mustang/Challenger-esittelyiden sijaan. Noita äkkiä isolla rahalla rakennettuja autoja tuntuu yhdistävän yksi asia. Se että kun auto on saatu lehdessä esiteltyä niin se pannaan myyntiin. Omituista.
     
  20. homer

    homer Double Gearhead

    Kansa on ollut huuli pyöreänä uudesta mobilisti kakstonnisesta eikä ole kerinnyt kasia kommentoimaan. Kautta aikojenhan noita lehdessä esiteltyjä laitteita on löytynyt myyntipalstalta. Ennen muinoin palsta vaan oli niin paljon laajempi ettei niitä heti huomannut.
     

Kerro tästä muillekin!