Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. 0132

    0132 Gearhead

    Äsken vanha herra uudessa autossaan pysähty oottamaan että nousin Prisman parkkiksella Caminosta pihalle. Oli kuulemma ollu itellään samanlainen vuotta vanhempi joskus 70-luvulla. Sanoi että on katunut koko lopun elämänsä sen myymistä.
     
  2. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Ei varsinainen kommentti... Kaverin "kommentti", joskin tietoinen humoristinen kommentti, ajoi Oulun Välivainiolla oman autonsa parkkiin ja siinä oli valmiiksi vieressä jenkki.. "Kaikenmaailman kotteroita kun ei meinaa itse mahtua ruutuun".

    http://i.imgur.com/IVeSnYY.jpg

    Ei siinä, olen itse käynyt tuolla parkkipaikalla omalla Plymouthilla pari kertaa, ja siellä on todellakin tavallista kapeammat ruudut. Se on tätä nykyaikaa nääs nääs nääs.

    EDIT: "On se ruudussa, mutta se on viivasta viivaan leviä" : :lol:
     
  3. juha745

    juha745 Gearhead

    Poliisi: "Tästä autosta tuli ilmotus." :lol:
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    Pieksämäellä on tokmannin parkkipaikka melko vekslaaminen kanssa jos sattuu täyttä olemaan, 5.5m kun on autolla pituutta ilman tehostinta ni joutuu vähän jo rattia vääntää et pääsee parkkiin tai pois.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Venäjältä poislähtiessä viimeisellä passintarkastuspisteellä rajavartia kurkkas cadillacciin sisälle ja huudahti: " maikel tsäksön!".
     
  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

  7. impala67

    impala67 Double Gearhead

    "ei oo tavallisella palkansaajalla kyllä tommoseen varaa"
    (toteaa uuden karheata quashquaita tankatessaan)
    "noh näistä tosiaan voi joutua maksamaan ihan kolmekin tonnia, että taitaa olla kamalan halpoja noi uudet autot nykyään"
     
  8. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Noi on just semmosia ennakkoluuloja mitä on hauska ruokkia, olisit vaan todennu että "tämmösellä ajaminen se vasta kallista onkin" tjsp. Kamala paska tommonen Nissan Kumkvatti muuten...
     
  9. impala67

    impala67 Double Gearhead

    kerrankin eräs tavistäti tuli avon kyytiin aivan tohkeisssaan:

    "voi hyvänen aika, voii että! kattokaa ny tätä!
    Nyt täytyis ihan arskat laittaa nenälle on tää niin hianoo.
    mitähän naapurit ny sanoo kun näkee millä tullaan"
    -ja sitte viis selffietä sommittelemaan lyhyen matkan aikana.

    hauskaa että sai tarjota suur-elämyksen
     
  10. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    Mikkelin jäähallin pihalla nosteltiin 73 Newportin tilavaan takakonttiin lätkäkamoja. Siinä pihalla lämmitteli joku Espoolainen naisjoukkue ja kyllä riitti juttua. Joku epäili ison kontin sopivan myös ruumiiden kuljetukseen...Mut olivat aika vaikuttuneita kun saatiin kahden aikuisen miehen varustekassit ja vielä toisen mossen patjat samaan konttiin. Itseasiassa sinne sopisi vielä kolmaskin kassi jos ottais vararenkaan ja muut tarvikkeet pois.
     
  11. maddis

    maddis Gearhead

    En tiedä onko tää joku yleisempikin juttu. Itse en ole aiemmin kuullut.

    Tällä viikolla olin Caminoa tankkaamassa ja siihen tuli joku nuorempi jamppa bemaria tankkaan toiselle puolelle. Huikkas sitten että "Eikö noi V8:t pidä pitää käynnissä?" Minä siihen tylsänä vastasin "Ei, mulla on toimiva startti".
     
  12. Skoll

    Skoll 2nd gear

    ^ No enpä ole itsekään koskaan moista kuullut, en edes täällä internetin ihmeellisessä maailmassa.
     
  13. Solvent

    Solvent 3rd gear

    Mulle sanottu samaa. Ilmeisesti joku päähänpinttymä, että joka jenkistä kuumenee startit niin, ettei tohdi käyntiin sitte lähteä. Mulla ei ainakaan ole ongelmia ollut välitetyn startin kanssa. Ennakkoakin täydet jo tyhjäkäynniltä
     
  14. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Näitten perässä on ikävä ajaa, kun nää haisee niin ikävästi bensalle.
     
  15. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Ahaa, no tuo selittänee. Tosin itselläni kuumana saa sahata käyntiin sen takia kun kaasari lämpenee niin perkeleesti, pitäs saada tavaraa vähän lisää väliin, mutta alkaa tulla konepelti vastaan.

    Ja välillä kuumaa konetta startatessa kuulostaa siltä, kuin olisi akku lopussa, tiiä sitten mistä hemmetistä se johtuu, latausarvot on kuitenkin kunnossa.

    Menipä offtopicin puolelle taas itseni osalta.

    Jatkakaa.
     
  16. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Tuli mieleen edelliskesältä, että Jyväskylässä ei itse parkkiruutujen takia ole tullut omalla autolla ongelmaa, vaan kanssa-autoilijoiden:

    Yritin parkkeerata ruudun vasempaan reunaan, että vaimo pääsee helpommin ulos autosta, kun vieressä oli siinä vaiheessa vielä tyhjä ruutukin. Mutta eikös siihen työnnä joku naispuoleinen kuski...joka ei siis ole menossa mihinkään, on vaan siinä viereisessä ruudussa parkissa ovi raollaan. Poislähtiessä piti ensin peruuttaa Vetelys pois ruudusta, että vänkärinpuoleisen oven sai sen verran auki, että siitä mahtui sisään.

    Kun siinä viereisessä ruudussa olis kuitenkin ollut "jonkin verran" tilaa parkkeerata hieman lähemmäksi oikeata reunaa. Tai edes perustason parkkeeraussuorituksella jotenkuten keskelle ruutua. Mutta kun eihän se onnistu. :odroll:

    [​IMG]
     
  17. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Kateus ja taika usko jos tarpeeksi lähelle tai vielä ovella kolistaa niin sen paremman auton ominaisuudet siirtyy kontaminaationa siihen omaan romuun

    Eli kun corvettea hinkkaa mondeolla niin ainakin 100 heppaa tulee lisää

    Tai sit corollan romulla kun kolhii s;sä mersua niin corollan hinta ainakin kaksin kertaistuu :odroll:
     
  18. xarper

    xarper Gearhead

    Kyllä olisin akalle käyny vähän avautumassa siinä vaiheessa...
     
  19. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tänään iltapäivällä Nummelan Cittarin parkkiksella jouduin mielenkiintoiseen keskusteluun paikalle saapastelleen about 25-30 vuotiaan hepun kanssa.
    Heppu : Mites paljon tämmöiset nykyään maksavat ?
    Minä : No, eihän nämä nyt enää niin kovin kalliita ole ...
    Heppu : Niin, tämmöiset Viperin Corvetet.
    Minä : :eek: (mykistynyneenä)
    Heppu : Onks tässä veekutonen ?
    Minä : Ei kun kasi (puhekyky alkoi palautua)
    Heppu : Niin joo, tietty kasi.
    Minä : Siis, onhan tätä koppaa saanut kutosellakin.
    Heppu : Mut vee kymppi ois kyl paha.
    Minä : :eek: (taas mykistyneenä)
    Heppu : Tämmöisen mäkin ostaisin, jos saisin Volvo Amazonin maalattua ja kulkemaan kovaa.
    Minä : Joo-o... (ja poistuminen kauppaan)

    En tiedä mitä oli sankari nauttinut vai oliko muuten vaan syntymästään saakka hilpeällä tuulella, mutta pitkästä aikaa parhaat kommentit 3 gen Firebirdistä.
     
  20. Skoll

    Skoll 2nd gear

    ^ Kiitos viikon parhaista nauruista! Vaikka viikko vasta aluillaan, mutta liekkö mitään näin hauskaa kuulee vähään aikaan :D

    EDIT: Työkaveri kyseli viime viikolla, että "Pystyykö tolla ajamaan talvella?" Kyseessä oli siis Beretta GT minkä olin juuri hommannut :D

    En tiedä luuliko, että toinen harraste jota en viitsi pilata talvikeleillä+suolauksilla kuten teen tuon Plymouthin kanssa. Kyllä siinä silti meni pari sekuntia itsellä suu auki ja päässä pyörähti ajatus "Mitä vittua..."
     

Kerro tästä muillekin!