Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. JS78

    JS78 3rd gear

    Eihän tossa ollut mitään järkeä ??
     
  2. wilburi

    wilburi Gearhead

    Siinäpä se juuri onkin ,kun ei oikein mullekkaan auennut se kommentti .
     
  3. BT.justice

    BT.justice Gearhead

    Wtf?! :eek:
     
  4. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Ehkä enolla on eri käsitys kukkahattutädeistä ja torilla käymisestä mitä meillä muilla. Mahtuuhan tohon tietty aika monta kappaa siikliä.
     
  5. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Tuttu tokas äsken et vielkö toi sun auto kulkee
     
  6. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Kyllähän tolla deltalla pärjää, välil joutuu pipon ottaa pois päästä kesken ajon. Tosin luultavasti minä en oo ollu asialla vaa joku toinen delta.


    Tossa ipanoita ku olin hakee tarhasta ohimennen sanoin viereen parkkeeranneelle toisen lapsen isälle et on aika lipokas keli, en päässy aamulla tätä mäkee ylös ku auraamatta/hiekottamatta.

    -Joo mut noi m+s;sät on aika lipokkaat muutenki talvella
    -Kyl mul on ihan nastat (potkasin rengasta)
    -AI? Käytetääks jenkeis nastojaki? Mä luulin et kaikki ajaa kesät talvet samoilla renkailla.

    Jooei....
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Taas kun tuli kommentti mikäs letukka toi on niin tuli mieleen mikähän amerikkalainen auto pitäs hankkia että sen tunnistaa kaikki? Varmaan mustang?

    Jos mulla on buick niin naapurit, tuttavat ja ventovieraatkin kaivaa sieltä vaikka mitkä pontiakit ja oldsmobiilit mutta ei buikkia. Sitten kun ostan cädilläkin on se chevroletti ja dodge ym.

    Ikinä ei oo oikeet merkit kohdanneet :lol:


    Lähinnä huvittaa just kun autoista tietämättömät kaivaa muita jenkkimerkkejä esiin.
     
  8. Substitute

    Substitute Gearhead

    Kyllä Buickin monet tunnistaa. Viimekesänä ajoin puolison 90-lukulaisella LeSabrella kyläkaupan pihaan. Pari mummelia käveli siinä keppiensä kanssa ja toinen katteli autoa tosi tarkasti. Sitten kun kävelin heidän ohi, niin toinen kysyi hyvin kohteliaasti että "onko tuo autosi Buick?"
    Vastasi että kyllä se on, ja hän kääntyi toisen mummelin puoleen ja ilmoitti isollä äänellä että " minähän sanoin että siinä on Buickin merkki".
     
  9. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Entisestä käyttiksestä Rivierasta aina kysyttiin minkä merkkinen on, kun keulassa oli vaan R-merkki, ja muutenkin oudon näköinen. :lol:

    Nyt kun olen Coupe De Villellä ajellut, niin kaikki kyllä tunnistaa Cadillaciksi, mutta kehutaan ja tullaan juttelemaan lähes joka päivä.
    Ei noita ilmeisesti niin usein nää, varsinkaan talvikäytössä.
     
  10. J-peg

    J-peg Gearhead

    Sattuipa sopivasti tänään Buick olikin hieno mersu, yleensä sanovat letukaksi.
     
  11. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    V8 lehdessä mun oldsia sanottii capriceksi :D

    Joo oldsia ei kukaan tunnista. Letukka ja käkkylä on yleisimmät veikkaukset. Joskus tulee monacoa mut siihen saattaa tuo väri vaikuttaa.
     
  12. tha022

    tha022 Gearhead

    Tuossa selailin nettiä ja kattelin olisko joku 3gen komero mulle arkiautoksi.
    Duuni kaveri näki ja ihmetteli miksi ihmeessä noita nyt katselet kun samalla rahalla saa ihan hyvän Audin....
    Yritin kertoa että on nuo amerikan vekottimen mieleen enemmän ja kun vielä makoilee piilossa yks challenger ja crossfire(tuleva kilpuri projekti).
    Tästä kaveri ihan kauhistui. 1970 mallinen auto, kauheeta, ei se voi toimia kun on niin vanha, kyllä sun kannattaa ostaa uusi Audi.

    Netti kiinni ja takas töihin :D
     
  13. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Duunikaverit autojuttuja kertoessaan mainitsee joskus tarinoissaan jonkun jenkkiauton, muttei ikinä merkistä hajuakaan, saatikka mallista. Mut aina se on tärkeetä mainita että oli jenkki. Mä oon kertoillu sit vastaavasti "joku japsi, tai ehkä eurooppalainen?" ja näyttää ihmetyttävän kun ei merkkiä tiedä. Käytän sit samaa kommenttia että "ne näyttää niin samanlaisilta kaikki"..! :)
     
  14. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Tuo jeeppi ei kyllä ole kommentteja herättänyt minkäänlaisia. Ei silti, ei se astrokaan sanan säilää kirvoittanut kanssatankkaajilta tai muiltakaan.

    Tietysti siinä on niin vähän sitä amerikkaa muutenkin.
     
  15. Vezques

    Vezques 3rd gear

    Työpaikan isännöitsijä oli uhkaillut Dodgen pois hinaamisella, kun kuulemma parkkipaikka ei ole tarkoitettu säilytykseen. Täytyi käydä sanomassa parivahvaa sanaa...
     
  16. MJF

    MJF Double Gearhead

    Muutaman viikon ollut nyt tuo 73 farkku-Chrysler pihassa. Tänään yks saman kadun asukas kävi porisemassa että onkin koittanut katella minkä letukan oon ostanut. Mikä prhanan letukka, se jos mikä korventaa :D
     
  17. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Tota mä olen kans ite ihmetellyt? Mulla on vissiin ollut kaikki jotain Arctic malleja, kun niihin on kans myyty myös nastapyöriä...
     
  18. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Olisit vain sanonut, että tottakai käytetään, nastoja saa erikoistilauksesta tuumakokoisinakin.
     
  19. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Multa kysyttiin muuten just duunissa buickkiin liittyen, eiks noihin oo tosi kalliit talvirenkaat? No varmaan olis jos ostais ne joltain kommunistilta..!
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onhan ne 15 tuumaset kalliita jos vertaa nykyvehkeitten 16-17" rinkuloihin :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!