uusittu oodee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Jokeri, 24.2.2016.

  1. jariha

    jariha Double Gearhead

    ylläpidon vastauksien loppumisesta päätellen taitaa sivusto olla nyt tällainen.... eli jatkokehitys lopetettu:confused:
     
    xarper tykkää tästä.
  2. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Tai sitten hermolomalle jouduttu kärkkään palautteen takia. ;)
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    :(Meidät on hylätty!
     
  4. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    --------------
    Mä en vaan tajua? MARKET vois toimia lisänä,ei vanhojen(toimivien) tilalla,sotkien
    koko pakan! Pidetään siis good'ol ROMPETORI jatkossakin,eix je?
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Ehkä ne sitten vihdoin palatessaan tajuaa virheen minkä ovat tehneet ja aukoo ton rompetorin uusiks...
     
  6. artz

    artz Gearhead

    Tietääkö kukaan mikä on/oli hotrod.fi tarina? Vanhalla OD:llä tuo toimi rinnakkaisosoitteena overdrive.fi:lle mutta ei nykyään. Tietääkseni en saanut tuohon vastausta kun kk takaperin tänne jonnekin kirjoittelin (vai olikohan suora palaute ylläpidolle..). Tuota tuli käytettyä kun tietyissä paikoissa ei varsinaiseen osoitteeseen päässyt (blokattu). Hiukan on ikävä tuota kiertomahdollisuutta.
     
  7. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Mikähän tuossa vajaa tunti sitten oli sivustolla häikkänä, heitti mulla jotain tietokantavirhettä..
     
  8. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Niin mullakin, ei mitään tietoa....
     
  9. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sama 503 kuin mistä oli puhetta aiemmin.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ite en päässy moneen tuntiin.
     
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    onko sattumaa vai ei ,brysselin pommien aikaan ei heti päässyt ja tänään pariisin kaasuräjähdyksen aikaan tuli breikki..
     
  12. ninjapiraatti

    ninjapiraatti 1st gear Staff Admin

    Pätkimisen syy on vielä hämärän peitossa. Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että serveri kyykkäsi kuorman alla mutta raudan pitäisi kestää rasitus helposti. Pahoittelut!
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tota rasitusta juuri epäilin,tuossa edellisessä viestissä.
     
  14. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Meitä ei olekkaan hylätty!
     
  15. janiluo

    janiluo Gearhead

    Väittäisin silti että on hylätty. Ylläpito on varmaan hermolomalla ja STAFF pitää vaan rautaa pystyssä. Titanikissakin muusikot jatkoivat soittoa loppuun asti ja kapteeni seisoi ruorissa.
    :D
    - Jani -
     
  16. ventora

    ventora 2nd gear

    taitaa nuo muutamat sivustoa kehuneet olla trolleja,kukaan kenen kanssa jutellut ei ymmärrä tätä sivuston pilaamista..
     
  17. janiluo

    janiluo Gearhead

    Kyllä mä olen erittäin tyytyväinen OD:n keskustelupuolen facelift:iin enkä tietääkseni ole Trolli? Tosin käytän vain pöytäkonetta enkä koskaan selaile millään kännykällä tai tabletilla.
    Siinäkin mielessä tämä uudistus olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten eli ennen tekoälypuhelimia. Tuo V8-Paskamarket on vaan niin tökeröä shaibaa ettei pahemmasta väliä mutta se on tainnutkin tulla jo mainittua.
    :rolleyes:
    - Jani -
     
  18. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Jaahas, trolliko tässä nyt sitten on ku diggaa tätä uudistunutta overdrivea.. Prkl!! :mad:

    Se vanha foorumi oli sanan varsinaisessa merkityksessä VANHA ja sivusto oli ehdottomasti uudistuksen tarpeessa, näitä narisijoita nyt löytyy aina teki mitä hyvänsä.. Joten eipä siitä sen enempää. :confused:

    Mä luulen ettei ylläpito aivan huvikseen ja käyttäjien harmiksi näitä softia päivittele. Se on vitunmoinen homma alkaa jotain foorumisoftaa päivittelee ja siihen valmisteluun ja testailuun voi mennä kuukausia ennen kuin se päästetään "tuotantokäyttöön" ja tämän jälkeen bugeja korjaillaan seuraavat kuukaudet. Nimittäin jonkun verran näistä itselläkin kokemusta..

    Raivostuttaa ku ei arvosteta toisten tekemää työtä, oishan se sekin vaihtoehto ollut että ois annettu vanha softa olla käytössä hamaan tulevaisuuteen, mutta mitä jos se oiski sitte tiltannu lopullisesti, krakkerit ois korkannu foorumisoftan jonkun turva-aukon kautta ja sitte oisivat sotkenu tai pyyhkiny koko foorumin tyhjäksi!! Sitten nämä samat narisijat varmaan ois täällä naukumassa että "miksi sitä ei päivitetty ajoissa uudempaan"..

    Nojoo, ei herneitä nokkaan, hiukkasen meni avautumisen puolelle, sorry..
     
    Pertti K tykkää tästä.
  19. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mitä ny tabletilla tullut sähköpostia hoidettua niin ymmärrään niiden tuskan ketkä tabletilla selaat ja vemputtaa tota turhaa yläpalkkia
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oon viimisen vuoden selannu kännyllä ja ei tässä uudessa oo mitään ongelmia.
     

Kerro tästä muillekin!