49-54 servoletti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Buddy, 17.12.2005.

  1. pataatti

    pataatti Gearhead

    En ole vielä päässyt mittaamaan. Tuntuu vaan hurjalle heitolle. Ja pudotetaan joe sitten maantasalle tästä lähtien :)
     
  2. El C

    El C 3rd gear

    Amerikan toleranssia se vaan on.
    Saman oon huomannut omissani, aikoinaan rengastin Broncon isommilla renkailla ja yllättäen toisella puolella takana hankas lokariin ja toisella puolella oli tilaa pitkälti toista tuumaa. Ja varmuuden vuoksi sama juttu etupäässä mutta toisella puolella autoo.
    Eli vähän niin kuin olis kokoajan ajanut sivuluisussa.
    Eipä sitä silti kukaan muu huomannut.
    Tän nykyisenkin kori istuu vähän sivuttain runkoon nähden mutta sehän on vaan persoonallista, eikö?
     
  3. pataatti

    pataatti Gearhead

    Möyrin hetken auton alla ja yksinään mitattuna rungon ristimitassa noin 10mm heitto. Etupään pellit on runkoon nähden sivussa.
     
  4. Vezques

    Vezques 3rd gear

    Leima tuli. Kilvet saan ensi viikolla (tilasin alkuperäiset mustalla pohjalla) niin tulee ajelukin lailliseksi.

    Bensamittari asiaa olen sen verran tutkinut, että olen kytkenyt piuhat ilm. väärin päin. Eli signaali ja virtapiuhan olen kytkenyt ristiin.
     
    Muokattu: 3.6.2017
  5. El C

    El C 3rd gear

    Onneks olkoon, kesä alkakoon!
    Mitä muutoksia (jos jotain) sinne takajousitukseen teit?
     
  6. Vezques

    Vezques 3rd gear

    Nyt otin vain blokit pois. Ajattelin muuttaa ne 4" --> 3", jos olis mukavampi ajaa ennen pussien asennusta.
     
  7. El C

    El C 3rd gear

    Oliskos jollakulla Rochester B kaasariin pääsuuttimia myydä/lainata?
    Mulla on kaasarissa ,051 ja tuntuu/näyttää olevan hiukan liian pieni. Forumeilla tuntuvat käyttävän pääasiassa ,056 - ,058.
     
  8. anttikristus

    anttikristus Gearhead

    Saattais ehkä löytyä, ja voisin itse tarvita .051:n... Koitan muistaa jossain vaiheessa käydä kopaamassa hyllyä.
     
  9. El C

    El C 3rd gear

    No hyvä. Koita muistaa aika pian;)
     
  10. anttikristus

    anttikristus Gearhead

    En löytänyt kuin kaksi suutinta. Toisessa lukee 60. Toisessa selkeesti pienempi reikä, mutta teksti häipynyt lähes lukemattomiin.. ehkä 50. Suuttimia pitäisi kyllä olla enemmän, mutta kun projektit venyy... en kerta kaikkiaan keksi, missä loput voisisvat olla. :confused:
     
  11. El C

    El C 3rd gear

    Jos vastaan tulee niin pistä talteen ja palataan.
    Käyn varmaankin huomenna tutkimassa yhden naapurin valikoiman, epäili jotta saattaisi olla.
    Toi 60 tuntuu äkkiseltään isolta mutta saishan sillä ainakin rajattua.
     
  12. Vezques

    Vezques 3rd gear

    Piuhat kun kytkin toistepäin ni ainakin alkoi näyttää täyttä tankkia, jota se kutakuinkin on. Seuraavaksi kovaa ajoa niin näkee, laskeeko viisari bensan vähetessä.
     
  13. pataatti

    pataatti Gearhead

    Lauantaina pääsin siirtokilvillä ajamaan liikenteessä ensimmäiset kilometrit. Kyllä sillä ajaa,mutta kyllä siinä on koko talveksi tekemistä. Etujousitus on kyllä aivan syvältä. Pitää paneutua. Vedossa jokin jyristää. Onko sitten mikä. Mutta loppujenlopuksi erittäin hyvä aihio.
     
    Vezques tykkää tästä.
  14. Vezques

    Vezques 3rd gear

    Nyt muutaman sata km ajettuna. Asetelma lopussa, 4. vaihdetta/automaattia kaipaa, eilisen monsuunisateen jälkeen auto täynnä vettä eli tiivisteitä. Positiivista pyyhkimet toimii.
     
    Jaakko Susimies tykkää tästä.
  15. MarkoT

    MarkoT 2nd gear

    Mistäs kaikkialta vois alkaa kyselemään peltiosia 52:seen Suomi letukkaan?
     
  16. Vezques

    Vezques 3rd gear

    Laskee ainakin omasta mielestä oikeassa suhteessa. Sehän sitten nähdään loppuuko liike ennenkuin viisari pohjassa.
     
  17. pataatti

    pataatti Gearhead

    Pirssi kuvattu lauantain cruisingissa.

    [​IMG][/url]
     
    Morbidelli tykkää tästä.
  18. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Onko siinä gummit, vai vanteillako olet saapunut cruisinkiin? :)
     
  19. pataatti

    pataatti Gearhead

    On siinä ihan kunnon kumit päällä. Kuva hämää jonkin verran ;)
     
  20. El C

    El C 3rd gear

    Ei tarvi valkosivuja noilla vanteilla :D
     
    pataatti tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!